Deittiappit on yhtä tyhjän kanssa, näin miehenä
Olen käyttänyt Valo-nimistä "konservatiivisempaa" deittiappia toukokuusta asti. Ja eihän siitä ole tullut yhtään mitään.
Ensimmäinen ongelma on toki ollut se perinteinen eli sadalle naiselle sydän ja yhtään ei tule takaisin.
Ennenkö joku sanoo "onko sulla hyvä bioteksti?" niin siirrytään siihen suurimpaan ongelmaan: deittiappin käyttäjäkunta. Siis lähes jokaisella naisella tuolla on joku perverssi teksti esittelytekstinä eikä mitään muuta. Kyseessä on kristillinen deittiappi, mutta 99% naiskäyttäjistä laittaa settiä kuten "voisitko 'siunata mut' kun oon polvillaan sun edessä ;)" tai jotain muuta ällöä. Puolet tuntuu kirjoittaneen esittelytekstiinsä "sain bannit tinderistä ni oon täällä".
Toisin sanoen, paikalla ei ole lainkaan sitä käyttäjäkuntaa mitä mainostetaan. Lähinnä 18-vuotiaita seksiaddikteja.
Lähdin tuonne sen takia kun en baareissa käy niin on ollut tosi vaikea löytää naisia ulkoa. On ihan kreisiä kun tajuaa että on vuosia sinkkuna kun ei pääse edes pakkeja saamaan. Ylipäänsä vapaan naisen kohtaaminen ja jututtaminen on hankalaa, kun työskentelee kotoa. Eilen perjantai-iltana istuin koko illan eräässä kahvilassa ja kävin museossa ja molemmissa olin ainut asiakas paikalla. En yksinkertaisesti käsitä missä vapaat naiset kohdataan. Monet kysyy minulta miksi olen sinkkuna ja vastaan vain "en tiedä". Kerran joku nainen halusi täällä yhteystietoni mutta joku närkästyi ja raivosi "tämä ei ole deittipalsta" ja viestini poistettiin. Pariutuminen on selvästi kiellettyä.
Heppista uijakkaa.