Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raakaa peliä, voi pientä..

Vierailija
08.11.2006 |

saas nähdä kuin meidän tyttönen rupee nukkumaan kun ei saanu tuttia. äiti oli ikävä ja leikkas tutin kärjen irti ja sanoi että tontut oli varmaan käyny rikkomassa sen kun ne on nähny ikkunasta että on jo niin iso tyttö että ei enää tarvii tuttia. ihan sääliks käy pientä. mutta mä puolustan tekoani sillä että tytöllä on ihan hirveet ihottumat suun ympärillä ja tutin pitäminen suussa koko yön ei ainakaan saa sitä ihottumaa häviämään. ja ikääkin on kuitenkin jo 2v3kk, pitäny tuttia jo yli vuoden pidempään kun isoveljensä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin yritin viime viikonloppuna vieroittaa pikkuiseni 1v 1kk tutista, ja hän oli niin surullinen ja hylätty, ei ollut vihainen eikä vaatimalla vaatinut eikä yrittänyt käskeä mua, mutta se suru oli mulle liikaa... Ei hän vielä ole valmis. Hän saa olla ihan vauva vielä monta viikkoa, ennenkuin heitetään se tutti pois.

Mutta joskushan se siis on tehtävä, ja yllätyksenä se lapselle kumminkin aina tulee vaikka asiasta olisikin puhuttu etukäteen. Pidä vaan sylissä vähän enemmän ja pitempään kerrallaan, niin lapsen on helpompi kestää tutittomuuden raskaat alkuvaiheet! =D

Vierailija
2/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutit oravavauvoillle? Meillä tämä toimi ja ilman itkua ja surua selvittiin.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltana kysyi tuttia, mutta ei saanut edes itkukohtausta asian suhteen.

Teillä on jotenkin väärä menettely asian suhteen. :oO

Vierailija
4/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana iltana kyseli siinä. Muutaman kerran on nyt koittanut veljen tuttia =)

Mutta ilman itkuja ja vaikerrusta jäi

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi myös minulla on, vaikkei tutista luopuminen ollutkaan helppa =)

Tiesitkö että lapset ova erilaisia?

Vierailija:

iltana kysyi tuttia, mutta ei saanut edes itkukohtausta asian suhteen.

Teillä on jotenkin väärä menettely asian suhteen. :oO