Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla on niin paljon pahoinvointia?

Vierailija
26.11.2022 |

Mistä se johtuu että täällä jatkuvasti ilkeillään toisille ja toivotaan suurin piirtein työttömien ja kansanryhmien kuolemaa yms.? Ovatko täällä jotkin yksinäisten ja mt-ongelmaisten kokoontumisajot koska en jaksa uskoa että tämä palsta on mikään luotettava läpileikkaus kansasta

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin paska maa kaikin puolin joten ei mikään ihme. Siksihän mihinkään natoihin ja muihin ei pidä liittyä koska olisi hienoa nähdä paskan Suomen tuhoutuvan.

Vierailija
42/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näethän sinä, mikä väestönosa voi pahoin. Incel-äijät, jotka on ilmeisesti kasvatettu siihen valeeseen, että kun sulla on valkoinen (vaaleanpunainen) kikkeli, sinä olet maailman kuningas ja saat lainkaan pinnistelemättä rahaa, naisia ja vaikutusvaltaa.

En tiedä, mikä porukka moisia valeita levittää, mutta meillä kotona sellaista ei tapahtunut ja mepä ollaan sangen terveitä ja liberaaleja ihmisiä. Ei podeta edes tupakanhimoa tai alkoholismia. 

No olettepa hyviä ihmisiä. Haluatteko mitalin?

Emme tarvitse, kiitos. Kyllä meille riittää ihan tietoisuus siitä, mikä on normaalia ja mikä ei. Pärjäämme sekä itsemme että muiden ihmisten kanssa. Voiko sinusta väittää samaa, epäilen.

Mihin perustat tämän epäilyn? Sinä et tiedä minusta mitään.

Näen minä mitä kirjoitat. Tekstilläsi on jotain tekemistä mielesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole läpileikkaus kansasta.

Onneksi joitakin kommentteja lukiessa joutuu pysähtymään, ja ajattelemaan omaa mielipidettä "toisesta lähestymiskulmasta".

Joskus harvoin tosiaan lukee jotain älykästäkin. Silloin voisi nostaa hattua kommentoijalle, jos olisi hattu ja jos kommentoija sen näkisi. Itse myllään tätä kakkaa vain siksi, että sieltä tosiaan joskus harvoin löytyy timantti. Ikävää, että yliksen väki on pilannut alustan. Ennen täällä oli kunnon huumoriketjujakin.

Mitenhän tuon miessakin saisi tehostettuun psykiatriseen hoitoon;  mitä se vaatisi? Ja miten Alban saisi pysymään hoidossa ja lääkityksessä. Ei hänenkään hulluuttaan ole kiva nähdä.

Onko mielestäsi fiksua leimata yhden keskustelufoorumin kirjoittajakunta tuolla tavalla? Laudalla on asiallisia ja asiattomia keskustelijoita siinä missä täälläkin.

Vierailija
44/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on niin paska maa kaikin puolin joten ei mikään ihme. Siksihän mihinkään natoihin ja muihin ei pidä liittyä koska olisi hienoa nähdä paskan Suomen tuhoutuvan.

Taidat itse olla ihan paska. Älä projisoi sisäistä sontaasi itsesi ulkopuolisiin asioihin, vaikket tajuakaan omia rajojasi. 

Yleensä ihmiset, jotka solvaavat isänmaataan, eivät tajua, että voivat ihan vapaasti poistua maasta. Ei sinua täällä väkisin pidetä. Pakkaa tärkeimmät ja lähde johonkin paratiisillisempaan paikkaan, vaikka Venäjälle.

Vierailija
45/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi joitakin kommentteja lukiessa joutuu pysähtymään, ja ajattelemaan omaa mielipidettä "toisesta lähestymiskulmasta".

Joskus harvoin tosiaan lukee jotain älykästäkin. Silloin voisi nostaa hattua kommentoijalle, jos olisi hattu ja jos kommentoija sen näkisi. Itse myllään tätä kakkaa vain siksi, että sieltä tosiaan joskus harvoin löytyy timantti. Ikävää, että yliksen väki on pilannut alustan. Ennen täällä oli kunnon huumoriketjujakin.

Mitenhän tuon miessakin saisi tehostettuun psykiatriseen hoitoon;  mitä se vaatisi? Ja miten Alban saisi pysymään hoidossa ja lääkityksessä. Ei hänenkään hulluuttaan ole kiva nähdä.

Onko mielestäsi fiksua leimata yhden keskustelufoorumin kirjoittajakunta tuolla tavalla? Laudalla on asiallisia ja asiattomia keskustelijoita siinä missä täälläkin.

Et näy ymmärtävän lukemaasi. En puhunut koko joukosta vaan osajoukosta, mutta uhriudu toki kuin vain miesvauva.fi osaa :D

Vierailija
46/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näy ymmärtävän lukemaasi. En puhunut koko joukosta vaan osajoukosta, mutta uhriudu toki kuin vain miesvauva.fi osaa :D

Huomasitko että sinulle vastattiin asiallisesti mutta syyllistyit itse siihen mistä alkuperäisessä kirjoituksessasi syytit muita, eli asiattomuuteen. Oh the irony :)

Vierailija
47/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että tämä on edustava poikkileikkaus kansan todellisesta luonteesta, kun filtterit on poistettu.

Vierailija
48/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näethän sinä, mikä väestönosa voi pahoin. Incel-äijät, jotka on ilmeisesti kasvatettu siihen valeeseen, että kun sulla on valkoinen (vaaleanpunainen) kikkeli, sinä olet maailman kuningas ja saat lainkaan pinnistelemättä rahaa, naisia ja vaikutusvaltaa.

En tiedä, mikä porukka moisia valeita levittää, mutta meillä kotona sellaista ei tapahtunut ja mepä ollaan sangen terveitä ja liberaaleja ihmisiä. Ei podeta edes tupakanhimoa tai alkoholismia. 

No olettepa hyviä ihmisiä. Haluatteko mitalin?

Emme tarvitse, kiitos. Kyllä meille riittää ihan tietoisuus siitä, mikä on normaalia ja mikä ei. Pärjäämme sekä itsemme että muiden ihmisten kanssa. Voiko sinusta väittää samaa, epäilen.

Mihin perustat tämän epäilyn? Sinä et tiedä minusta mitään.

Näen minä mitä kirjoitat. Tekstilläsi on jotain tekemistä mielesi kanssa.

Taidat ollakin mielen asiantuntija eli psykologi kun pystyt tekemään syvällisiä analyyseja muutaman lauseen perusteella. Sepä hienoa.

Vierailija
49/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt kuulkaa lähdettävä paskalle. Ei voi mitään.

Vierailija
50/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että tämä on edustava poikkileikkaus kansan todellisesta luonteesta, kun filtterit on poistettu.

Tämä on aitiopaikka naisten sielun syövereihin ja todelliseen ajatusmaailmaan.

Vierailija
51/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tämä onkin. Sitä on vain vaikea myöntää - ihmisyyden syvää varjoisuutta.

Vierailija
52/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska harvoin läskit voi hyvin. Sen näkee täällä. Kukaan ei liiku, ja omat läskit on kaikkea muuta kun oma syy. Ei sitä sillo voi kauhean hyvin voida.

Vierailija
53/53 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, jep ja jep. Anonyyminä sanotaan rehellisemmin.