Oletko niin terve kuin voit olla, vai lykkäätkö lääkäriin menoa?
Itselläni on vaikka mitä kremppaa, mutta ei voimia tai rahaa hoitaa itseäni. Omat lapset ja vanhemmat vievät kaiken huomioni, aikani ja energiani.
Tajusin juuri, että näköni on huonontunut ja olen vain sopeutunut asiaan. On varmaan ärtyvän suolen oireyhtymä ja ulostusvaikeuksiakin ollut pari vuotta, mutta senkin kanssa vain elän. Suonikohjuja pitäisi vaahtoruiskuttaa ja abdominoplastia parantaisi elämänlaatua vatsaroikon vuoksi. Kaikenlaista pientä vaivaa on.
Miksi vain nielen tämän ja kärsin? Miten sinä tsemppaisit itseäsi, jos olisit minä?
Kommentit (26)
No en todellakaan lykkää mitään lääkäriin menoa. Mulle työnantaja maksaa lääkärikäynnit ja käyn siis yksityisellä pienestäkin vaivasta ja heti hakemassa lääkärintodistusta, jos siltä tuntuu. Koko rahan edestä käytän hyödyn irti.
Ja mitä tyydytystä saat tuosta, ettet ole mennyt lääkäriin vaivoinesi?
Käytkö ihan täysillä terveytesi suhteen?
Oletko joku hihhuli, joka ei usko lääketieteeseen vaan muuten vaan haluat kärsiä?
Mulla sama kuin ap:lla. Pelkään lääkäriin menoa ja menen vasta pakon edessä..
No nyt vähän valoja sinne päähän ja lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä terapiassa asian suhteen.
Lykkään, ei ole varaa eikä mahdollisuuksi. Enää.
Vakuutus loppui viime kuussa.
Riippuu vaivasta, potentiaalisesti vakavat terveyshuolet selvitän nopeasti eli en lykkää.
Esim. toissa kesänä huomasin yhden luomeni muuttuneen väriltään tummemmaksi ja reunoiltaan epätasaiseksi. Varasin heti terveyskeskusajan, ja luomi poistettiin kuukauden sisällä. Se oli hyvänlaatuinen. Jos olisin lykännyt asiaa vaikka kuukausia tai vuosia, olisin murehtinut turhaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
terveyskeskus kuule ei vaan mennä,topatan ajan varauksessaa jo!.Joten ollaan menemättä ja toivotaan selvitään ilman lääkäriä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käydä terapiassa asian suhteen.
Jos pelkää lääkäriin menoa, niin ei kyllä ole kaikki asiat kunnossa ja niistä kannattaisi puhua.
Vierailija kirjoitti:
terveyskeskus kuule ei vaan mennä,topatan ajan varauksessaa jo!.Joten ollaan menemättä ja toivotaan selvitään ilman lääkäriä elämässä.
No ei sinne kannata mennä, ostat buranaa apteekista ja pääset halvemmalla ja vähemmällä vaivalla.
Ihan sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis pelkäät?
Miksi ihmeessä pelkäät lääkäriin menoa?
Pelkäätkö sinä saavasi hoitoa vaivoihin, kun haluaisit kuitenkin kärsiä kotona kaikkinesi vaivoineen?
Mitä ihmettä pelkäät siinä lääkärissä?
Jonkinlaista psykiatrista apua tarvitset nyt tähän ongelmaasi.
No tsemppaisin menemään sinne lääkäriin. Mitä muuta vastausta odotit?
Taidan ollakin ainoa, joka on näin rikki 😔