Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet kuullut aikuisen sanovan, mitä aikuisen ei yleensä olettaisi sanovan?

Vierailija
26.11.2022 |

Lapsethan saattavat sanoa melkein mitä tahansa, kun eivät vielä välttämättä ole oppineet mitä saa sanoa ja mitä ei saa sanoa. Mutta mitä sellaista olet kuullut aikuisen sanovan, mitä ei yleensä kuulisi aikuisen sanovan? Siis kun aikuiset yleensä ovat jo oppineet, että aivan kaikkea ei välttämättä saa sanoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11-vuotias pullukka lapsi (kasvupyrähdys tasoitti aika nopeasti) Kuulin äidin ystävän (jonka vasta paljon myöhemmin tajusin olevan humalassa) nimittävän naapurin *Kirsiä läskiksi hu o raksi joka ei saa edes miestä paitsi maksamalla, ja heti perään minua "Sannikin on jo samanlainen ihrakasa kohta, syökö se pelkkää voita vai"

Luulin, että vain lapset haukkuvat toisiaan. Minun ei ollut tarkoitus kuulla keskustelua. Kiitos tästä, sairastuin syömishäiriöön ja 13-vuotiaana olin 158cm/39kg. Nyt onneksi jo aikuinen ja normaalipainossa, hoikka.

Vierailija
2/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin nämä lauseet.

-Hyökkääjää voi iskeä sateenvarjolla sinne.

-Ovatko nuo miehet homoseksuaaleja kun kaksin parkkipaikalla.

-Laita roskuun.

-Älä ole paranoidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rätt mycket, dagligen, då man rör sig bland folk och speciellt fä.

Vierailija
4/4 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies: - En uskalla erota kirkosta koska pelkään, ettei sitten pääse taivaaseen.

Oli silloin noin 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä