Palstan omat PIKKUJOULUT 26.11 klo 18 alkaen
Tässä ketjussa. Omat juomat, lääkeaineet, yritit mitä nyt käytätkään mukaan. Musiikkia, mukavaa yhdessäoloa, ventovieraiden kanssa kiistelyä ja sen sellaista luvassa.
Oletko aina salaa halunnut lähestyä hopea kettua, tai kilt tistä mutta rohkeus puuttunut? No nyt se on palstan pikkujouluissa mahdollista. Mitä tapahtuu ketjussa, jää ketjuun. Paitsi toki jos koko ketju poistuu.
Lämpimästi tervetuloa!
Kommentit (630)
Vierailija kirjoitti:
Missäs mun toinen kenkä on? Semmoinen punainen korkeakorkoinen no 40? Ei peeveli, eihän mulla oo ensimmäistäkään kenkää enää? Mitä ihme porukkaa täällä on? En mä voi mennä kotiin ilman kenkiä!!
Ota jotkut sopivat.
Vaihdellaan sitten maanantaina niitä takaisin.
Onx joku nähnyt Vanessaa? Sellainen pienikoinen nainen? Hänen poikaystävä tuli hakemaan. On huolissaan, kun ei ole daanut häneltä tekstaria yli varttiin.
Vierailija kirjoitti:
Missäs mun toinen kenkä on? Semmoinen punainen korkeakorkoinen no 40? Ei peeveli, eihän mulla oo ensimmäistäkään kenkää enää? Mitä ihme porukkaa täällä on? En mä voi mennä kotiin ilman kenkiä!!
Hitto, mulla on eriparikengät! Ei oo kumpikaan punainen. Jollain on mun toinen kenkä. Pakko olla. Joku muuten joi skumppaa punaisesta korkkarista tuolla tiskillä.
MIKS KUKAAN EI RAKASTA MUA 😩😩😩 Missä mun puhelin on?? Voi vttu
HEI JEE NYT TULEE HYVÄ BIISI TULKAA NYT!
Vierailija kirjoitti:
MIKS KUKAAN EI RAKASTA MUA 😩😩😩 Missä mun puhelin on?? Voi vttu
HEI JEE NYT TULEE HYVÄ BIISI TULKAA NYT!
Onhan se nyyhkybiisi joo, mutta tytöt, nyt me moshataan!
Apua mää oksensin, mä vihaan pikkujouluja!
Soittakaa nyt se Paranoid!!!
Tai joku ottaa turpihin!!!
Eikö täällä oo mitään ruokaa tarjolla? Niitä raikkaita voileipiä edes? Kuivakakkua??
Nyt Vanessa p*rkele tänne. Sovittiin, että tulet kotiin 21 30 ja kello on 21.32!
Vierailija kirjoitti:
Onx joku nähnyt Vanessaa? Sellainen pienikoinen nainen? Hänen poikaystävä tuli hakemaan. On huolissaan, kun ei ole daanut häneltä tekstaria yli varttiin.
Kyllä se tuolta tulee, Danny luuli hänen olevan alle 20vuotias ja iski kimppuun. Ei näköjään ole ikä pelkkiä numeroita kun rukkaset Vanessa-paralle antoi :/
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Yök mulla on paha olo....
Käy oksummaa niin helpottaa, mä tuun pitää sun tukkaa ettei kampaukseen mene :)
Nyt vasta löysin tänne, harmi että pitääkin jo mennä nukkumaan. Mutta hei, oli kivaa!
Mun viiden euron joulupaketista tuli Munsalan kansallispuku! Mit vit??
TIdiddiddidii... tädätttädättätää....
Kuningataräiti (Ellun äiti) eli gin tonicilla yli satavuotiaaksi. Taidanpa ottaa yhdet vahvat gin tonicit, että pääsen muiden vauhtiin.
Ihanaa! Aivan ihhhanaa! She on bileet! Kyllä nyt täytyy otttaah drinkki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä oo mitään ruokaa tarjolla? Niitä raikkaita voileipiä edes? Kuivakakkua??
Hyydekakkua löytyy kylmiöstä. Siinä mumman vieressä on tupperwaaran rasiassa.
Tuolla joku nainen näytti juovan sellaisesta. Punatut huulet.