Naiset: Mikä on hyvä Secret Santa lahja?
Ollaan järjestämässä kavereiden kanssa Secret Santa -lahjarinkiä. Joo, Jenkkiläisten idea, mutta ei moraalisaarnaa Halloweenista ja isän taluttamisesta alttarille tähän väliin. Mietin kuitenkin: mikä olisi sopiva Secret Santa joululahja, budjettina meillä on noin 10 - 20 euroa?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vielä kymppi lisää ja osta kaalimadosta Satisfyer alehintaan. Taatusti on mieluisa
ps. ota itelles samalla, ellei jo oo ;)
Satisfyer pilaa naisen römppösen T. M34 "playboy" Helsingistä
Huutista kun totta
Miten niin pilaa?
Kyllä mun toimii oikein hyvin, vaikka käytänkin satisfyeriä useamman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vielä kymppi lisää ja osta kaalimadosta Satisfyer alehintaan. Taatusti on mieluisa
Satisfyer pilaa naisen römppösen T. M34 "playboy" Helsingistä
Huutista kun totta
Miten niin pilaa?
Kyllä mun toimii oikein hyvin, vaikka käytänkin satisfyeriä useamman kerran viikossa.
Ehkä omasta mielestäsi, mutta miehet kyllä huomaa eron.
Jenkkikakkaa, jätä suosiolla väliin t. setä
Vierailija kirjoitti:
Olin ala-asteella ja unohtanut kokonaan, että meillä oli ns. "secret santa" jossa jokainen toi lahjan, pistettiin pussiin sekaisin ja jokainen vuorollaan noukki itselleen lahjan. En kehdannut sanoa vanhemmille että unohdin ja paketoin vanhan, kuluneen Muumi-viivoittimen... Hävettää vielä tänäkin päivänä.
olet kauhea ihminen
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies
Älä vie mitään, mutta ota lahja itsellesi. Ideahan on että sitten kukaan ei tiedä ettet antanut lahjaa mutta saat lahjat. Toki joku jää ilman, mutta mitä väliä :D
Raamattu on aina paras lahja jonka voit antaa.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on aina paras lahja jonka voit antaa.
Vanha testamentti on jeesuksen elämäkerta
Jotain pientä ja kivaa