Nainen, kumpi näistä tuntuu sinusta paremmalta?
Tietysti olettaen, että partnerisi tietää mitä tekee!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Minun koirani kieli tuntuu parhaimmalta. T:nainen 46
Raportoitu...
Nyt taitaa olla vähän väärä aihealue aloituksella.
Enpä tiedä kun ei ole tullut kokeiltua
Sormista en tykkää ja kieltä mies ei osaa käyttää
Harva mies osaa käyttää kieltään edes sinnepäin hyväntuntoisesti, mutta sormet yleensä toimii. Naisten kanssa en ole ollut mutta veikkaan että silloin voisi olla jopa toisinpäin (pidän erityisesti miesten isoista, paksuista sormista, naisten sormet ei kiinnosta mutta kielihommissa nainen varmaan ymmärtäisi mistä siinä oikein on tai ei ole kyse).
Mies antoi ennen jumalaista nuolentaa, nyt ei jostain syystä enää osaakkaan...paitsi 69sissä. Sormet sensijaan aivan mielettömät! Kiusaa viimiseen asti ja tulen sitten kovaa.
Paras on kun sitten tyntää vieläkalunsa sisään samalla.
Tajutonta.
Kieli ehdottomasti. Ihana kun koko vaon pituudelta nuolee. Se kosteuden määrä mikä tulee nuolemisessa. Valun..
Ennen en tykännyt yhtään jos kesken nuolemisen laitetaan sormet sisään mutta nykyään olen tykästynyt siihenkin. Varsinkin lopussa ennen laukeamista on ihana kun pari sormea liikkuu sisälläni.
Ne on sitten erikseen ne kerrat kun mennään "päivälevolle" ja mieheni tyydyttää sormin minut 👌
Jos vain toinen pitää valita niin sormet. Kielikin kiva, mutta paljon jää nautinnosta puuttumaan jos sisäosat jäävät ilman hyväilyjä. Sormet tuottaa nautintoa monipuolisemmin. N32
Enpä ole törmännyt mieheen joka osaisi käyttää kieltä hyvin. Naisissa näitä on jotka nuolevat just niinkuin haluan
Kieli ihan sen vuoksi että sitä osaa käyttää, sormia ei niinkään. Joko ei tunnu miltään tai sitten sattuu. Kielellä ei ainakaan voi liian kovaa runnoa.
Ei kokemusta muusta niin en osaa kommentoida paremmin.
Minun koirani kieli tuntuu parhaimmalta. T:nainen 46