Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan nähnyt Suomessa sellaisia supersairaalloisen lihavia kuin ne amerikkalaisten sarjojen ihmiset

Vierailija
23.09.2023 |

Johtuuko se siitä että täällä ei ole niin lihavia vai siitä että Suomessa he ovat visusti neljän seinän sisällä eivätkä osallistu painonpudotustelevisio-ohjelmiinkaan? Suomessa on sairaalloisen lihavia mutta niin suuri lihavuus on jo ilmiö erikseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elämäni aikana nähnyt kaksi. Eipä ne varmasti halua kotoota liikkua mihinkään.

Mutta ero on valtava jenkkeihin verrattuna, siellä paljon enemmän ihmisiä ja paljon enemmän paskaruokaa tarjolla..

Vierailija
2/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko he sisällä enemmän. Onhan heitä tietysti täällä paljon vähemmän myös. Amerikassa olen nähnyt monesti todella lihavilla sellaisia pikku mopoja joilla he liikkuvat, Suomessa sellaisia ei näe ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti ainakin suuremmissa kaupungeissa. 

Vierailija
4/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meillä ole väestöön suhteutettuna sarjamurhaajiakaan. 

Vierailija
5/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla ei ole varaa ostaa niin paljon ruokaa että saisivat itsensä sellaiseen kuntoon.

Vierailija
6/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt. Jumbon kauppakeskuksessa yhden miehen, joka istui penkillä ja maha valui yli polvien puoleen väliin sääriä.

Kesällä Ouluun menevässä junassa oli samantyylinen nainen. En tiedä miten selvisi ulos junasta.

Amerikassa näitä näkee joka puolella.

Joku tolkku pitäisi olla.

Vierailija
7/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä, että superlihavien lihavuuteen on syynä joku sellainen sairaus, joka rajoittaa liikkumista. Minä olen nähnyt, ja kyse oli todella sairaalloisesta lihavuudesta.

Vierailija
8/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt. Jumbon kauppakeskuksessa yhden miehen, joka istui penkillä ja maha valui yli polvien puoleen väliin sääriä.

Kesällä Ouluun menevässä junassa oli samantyylinen nainen. En tiedä miten selvisi ulos junasta.

Amerikassa näitä näkee joka puolella.

Joku tolkku pitäisi olla.

Sama tolkuttomuus on joillakin seksin kanssa, onhan niitäkin, ei vaan ole yhtäpaljon huomiotaherättävä. 

Vierailija
9/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon elämäni aikana nähnyt kaksi. Eipä ne varmasti halua kotoota liikkua mihinkään.

Mutta ero on valtava jenkkeihin verrattuna, siellä paljon enemmän ihmisiä ja paljon enemmän paskaruokaa tarjolla..

"Eivät _halua_ liikkua mihinkään"

- Eiköhän supersairaalloisesti lihavien liikkumattomuuden syy ole ennemminkin kykenemättömyydessä liikkua.

Vierailija
10/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan bussiin nousee usein mies, jolle liikkuminen kun on vaikeaa painon takia. Olen nähnyt 4 kpl.

Vierailija
11/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siitä, että superlihavien lihavuuteen on syynä joku sellainen sairaus, joka rajoittaa liikkumista. Minä olen nähnyt, ja kyse oli todella sairaalloisesta lihavuudesta.

Amerikkalaisessa yhteiskunnassa ei huolehdita ihmisestä niin hyvin kuin meillä. Traumat ovat syviä. Tämä johtaa eri tyyppiseen syrjäytymiseen kuin Suomessa.

Täällä on perinteisesti juotu ongelmiin ennemmin kuin syöty.

Vierailija
12/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne liikkumiseen kykynemättömät ole pitkälti neljän seinän sisällä jenkeissäkin.

Vierailija
13/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän heiltä käy tuo wc-istuimella asiointi ? (onkohan siellä  markkinoilla tarjolla heille jotain 'jättipyttyjä'P?)

Vierailija
14/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei taida olla feedereitä niin paljon kuin Amerikoissa ihan väestön vähyyden takia. Saavat siis kiksinsä siitä, että kantavat toisen eteen ruokaa ylen määrin ja se mahdollistaa tuollaisen sängyssä elämisen. Tämä on yleensä syynä noissa kaikkein pahimmissa tapauksissa.

Vierailija
15/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä, mutta ovat neljän seinän sisällä.

Vierailija
16/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliä minussa herättävä ilmiö. Voi heitä ihmisparkoja ! Sellaisiin venyneisiin mittoihin paisuneesta kehosta ei taida olla enää tietä eikä pääsyä normaalin ihmisen mittoihin

Useimmat taitavat menehtyä vielä nuorella iällä johonkin sydämen vajaatoimintaan tms. komplikatioon. 

(hautajaisetkin taitavat olla käytännössä  melko  ongelmalliset heidän omaisilleen)

Vierailija
17/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Viimeksi eilen näin koiraa ulkoiluttomassa olleen miehen, jonka täytyi painaa 200 kiloa. Harvinaista se silti on.

Vierailija
18/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Viimeksi eilen näin koiraa ulkoiluttomassa olleen miehen, jonka täytyi painaa 200 kiloa. Harvinaista se silti on.

No hienoa ,että edes sen verran jaksoi sentään vielä liikkua!

Vierailija
19/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellaista koko kuin tämän hengenvaaraallisesti lihava -sarjan tyypit, ei niitä näy kotiensa ulkopuolella. Ovat usein lähes liikuntakyvyttömiä.

Vierailija
20/26 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä huoli, kyllä ne tulee lisääntymään sitä mukaa mitä tätä jo nyt olevaa sairaalloista ylipainoisuutta ja muuta kehopositiivisuutta normalisoidaan. Eipä täällä 90-luvulla Suomessakaan niin paljoa läskejä ollut kuin nykyään. Nuorilta naisiltakin pursuaa makkarat housuista valtoimenaan. Ja minun puolestani jokainen kantaa läskinsä voimaantuneesti ihan itse, mutta se ei ole mikään hyvä suunta mihin nyt ollaan menossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä