Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin surullinen

Vierailija
26.11.2022 |

Miettiny elämääni kun nykyään on kohta ikää 38 v mies ja tuntuu että elämässä ei hirveesti ole sisältöä. Monet mun ikäset jo seurustelee on oma ystäväpiiri ja itse sinkku vuodesta toiseen ja en ole onnistunut saamaan mitään kavereita. Baareissa käyn sillon tällön välillä ja olen huono jotenki tutustumaan ihmisiin ja olen ujo, masennusta on mulla ja tuntuu että jopa olen yksinäinen. Mitä vois asialle tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan hakenut apua masennukseen ja muihin ongelmiin?

Olet tosi nuori vielä, kyllä ehdit löytää vielä kavereita ja elämänkumppanin! Yritä luoda uskoa siihen ja itseesi.

Tee pieniä muutoksia parempaan ja yritä muistaa aina onnitella itseäsi niistä.

Ota koira kaveriksi, jos mahdollista. Sen kanssa sinun on pakko lähteä ulos mikä on terveellistä ja hauskaa. Koiranomistajat tutustuvat myös helpommin toisiinsa.

Tsemppiä!

Olen hakenut mutta kuulemma en osaa muuttua ja kehittyä koska oon heikkolahjainen

Vierailija
22/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kai menetetty tapaus liian paljo diagnooseja ja ongelmia elämässä. monet mun ikäset on menny eteenpäin ja jopa kihloissa ja mä oon pudonnu kelkasta pahalta tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain kovasti kumppanin rinnalle sopivan jolle kelpaisin omana itsenäni ei tarvisi alkaa muuttua laihduttamaan ja jotenki miksei voi kelvata tälläsenä?

Vierailija
24/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitte en sano enää mitään!!

Vierailija
25/26 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa nyt jotain ihmiset?

Vierailija
26/26 |