Olen jotenkin surullinen
Miettiny elämääni kun nykyään on kohta ikää 38 v mies ja tuntuu että elämässä ei hirveesti ole sisältöä. Monet mun ikäset jo seurustelee on oma ystäväpiiri ja itse sinkku vuodesta toiseen ja en ole onnistunut saamaan mitään kavereita. Baareissa käyn sillon tällön välillä ja olen huono jotenki tutustumaan ihmisiin ja olen ujo, masennusta on mulla ja tuntuu että jopa olen yksinäinen. Mitä vois asialle tehdä?
Kommentit (26)
Niin mitä tässä voisi tehdä? Kaipaisin vertaitustukee tai vinkkejä neuvoja?
Mene johonkin vapaaehtoistyöhön missä tapaa ihmisiä ja voi olla hyödyksi. 🙂
Mun pitäs saada aikaseksi se harrastus etsiä niin löytäisin kavereita ja tapaisin ihmisiä.
Entä kuntosalit, löytyiskö sieltä kavereita?
Oletko töissä? Onko sinulla hyviä työkavereita?
Itse tapasin parhaan ystäväni aikoinaan töissä. Se työpaikka on jo taakse jäänyt, mutta ystävyydestä tuli elinikäinen.
Mulla on laaja-alainen oppimisvaikeus.. epäiltyä autismin kirjoa ehkä, sanottu jo kok oelämäni tyhmäksi ja erikoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on laaja-alainen oppimisvaikeus.. epäiltyä autismin kirjoa ehkä, sanottu jo kok oelämäni tyhmäksi ja erikoiseksi.
Masennusta ja agressiivisuus ongelmia ja epävakaan piirteitä.. menetetty tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä? Onko sinulla hyviä työkavereita?
Itse tapasin parhaan ystäväni aikoinaan töissä. Se työpaikka on jo taakse jäänyt, mutta ystävyydestä tuli elinikäinen.
Olen töissä ja töissä paljon yksin.
En löydä kavereita en saa parisuhdetta, ihmiset juoksee karkuun,, naiset ei halua ees jutella.
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy, katselen paljo naisia sielä ovat niin kauniita ja hyväs kunnos
Vierailija kirjoitti:
Ei kuntosaleilla kaveerata vaan keskitytään omaan treeniin, jonka jälkeen livahdetaan nopeasti ulos.
No pakko mennä päivä kerralla eteenpäin ja hyväksyä elämä.. asiat on kuitenki loppupeleis hyvin, töitä on ja palkka juoksee ja velat senku lyhenee joskus.
jos ei kelpaa naisille tälläsenä minkäs mahdat.
Sitte vaa pitää katsella naisia ja käydä baareissa välillä ja en tiedä töitä tehtävä. En mä yksin jaksa olla.
Olethan hakenut apua masennukseen ja muihin ongelmiin?
Olet tosi nuori vielä, kyllä ehdit löytää vielä kavereita ja elämänkumppanin! Yritä luoda uskoa siihen ja itseesi.
Tee pieniä muutoksia parempaan ja yritä muistaa aina onnitella itseäsi niistä.
Ota koira kaveriksi, jos mahdollista. Sen kanssa sinun on pakko lähteä ulos mikä on terveellistä ja hauskaa. Koiranomistajat tutustuvat myös helpommin toisiinsa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Olethan hakenut apua masennukseen ja muihin ongelmiin?
Olet tosi nuori vielä, kyllä ehdit löytää vielä kavereita ja elämänkumppanin! Yritä luoda uskoa siihen ja itseesi.
Tee pieniä muutoksia parempaan ja yritä muistaa aina onnitella itseäsi niistä.
Ota koira kaveriksi, jos mahdollista. Sen kanssa sinun on pakko lähteä ulos mikä on terveellistä ja hauskaa. Koiranomistajat tutustuvat myös helpommin toisiinsa.
Tsemppiä!
Olen kohta 38 v ja kaikki mun vanhat tutut ovat jo löytäneet ja minä en kelpaa vaikka minulle moni kelpaisi miten on näin? En usko itseeni ongelmat on jatkuneet jo vuosia
Mua ei edes naiset katso päälle ja saatikaa missään juttele, enkä tunne ketään kun ei ole mitään kavereitakaan. olen pyytäny naisia myös treffeille. eivät suostu
Haluaisin päästä vain kovasti treffeille ja tutustua naisiin. En ymmärrä olen kuopassa elämässäni
Tää on jatkunu nyt useamman vuoden jo.