Jos sinulla on pelitili ulkomaisella sivustolla ja
Voitat siellä esim miljoona euroa, niin kerrotko aviopuolisolle asiasta? Jos ei avioehtoa ole niin puolethan kuuluu silloin hänelle.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossakin kumpikin omistaa itse oman omaisuutensa.
Periaatteessa joo, mutta puolison elintason on noustava samassa suhteessa. Et voi mällätä niitä rahojasi pelkästään omiin tarpeisiin. Eron tullessa omaisuus tasataan.
En kertoisi. Nostelisin voittoja tarpeen mukaan.
Minä vaadin avioehtoa, muuten en edes mene naimisiin. Ja avioehdossa lukee minun rahat on minun ja avioliiton aikana voitetut pelivoitot on minun seä perintö jonka saan on minun.
Mies46 kirjoitti:
Minä vaadin avioehtoa, muuten en edes mene naimisiin. Ja avioehdossa lukee minun rahat on minun ja avioliiton aikana voitetut pelivoitot on minun seä perintö jonka saan on minun.
Sama täällä. Jos avioehtoon ei suostu, niin voin elää ilman naimisissa oloakin.
Mahtavaa, se teidän puoliso kun perii Amerikan tätinsä miljoonat, se kiittää onneaan avioehdosta ja nauraa koko matkan pankkiin.
Kertoisin, mutta saako niitä rahoja edes ulos kun niissä on usein nostorajoituksia ja kaikenmaailman todisteita tarvitaan, että saa voittonsa.
En kerro, jos jo ennen voittamista olen suunnitellut eroa. Muussa tapauksessa kerron.
Avioliitossakin kumpikin omistaa itse oman omaisuutensa.