Mies ei suostu viemään kipeää lasta lääkäriin
Niin eli lapsi veltto, kuumeessa ja nukkuu vaan. Mies ei suostu viemään lääkäriin aneluista huolimatta, ovat toisella paikkakunnalla reissussa. Soitanko sosiaalipäivystykseen vai mitä teen?
Lapsella ehkä keuhkokuume, on yskinyt pitkään ja sanoin lähtiessä ettei ole lähtökuntoinen, mutta Mies vei väkisin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Juu, siis ei hätää olekaan.
Mutta jos lapsella on korkea kuume ja ollut 2 viikkoo kipeenä voi olla vaikka alkava keuhkokuume Niin miks ei voi käyttää? AP
Soitat teidän päivystysapuun, missä päin Suomea sitten olettekaan. Neuvovat sieltä, pitääkö viedä saman tien näytille vai ei. Sitten voit miehelle kertoa neuvot.
Miksi ihmeessä olet yhdessä tuollaisen ihmispaskan kanssa? Tuo on eräänlaista väkivaltaa. Soita poliisille tai sosiaalipäivystykseen ja seuraavaksi eroat tuollaisesta luuserista.
Ota lapsi kainaloosi ja juokse! Naisena sinulla on siihen oikeus.
Jaha, tälläisiä isiä sitten vieläkin löytyy... Nyt puhutaan vuodesta 1972, kun kesällä olin isäni kanssa lomailemassa hänen sukulaisillaan, jotka lievästikin sanottuna asuivat aivan keskellä metsää sisä-Suomessa. Tulin sairaaksi, en tiedä kuumeesta, tai muusta tarkkaan, mutta isäni ei ensin halunnut lähteä viemään minua lääkäriin, koska matkaa tosiaan oli vähintään 15 km, eikä mitään autoa käytössä. No lopulta joutui viemään, ja kävikin ilmi, että minulla oli keuhkokuume. Ensin olin hetken aikaa lomakunnan lähikeskussairaalassa, jossa asia todettiin ja sitten minut siirrettiin kotipaikkakunnan sairaalaan. Siellä sitten vietin koko loppukesän, mukaan lukien heinäkuun lopussa olevan, silloisen 4-vuotissyntymäpäiväni. Jostain kumman syystä tuo kesä ei kuulu parhaimpiin lapsuusmuistoihini...
Ap sanoi että oli huonossa kunnossa jo ennen lähtöäkin mutta mies vei väkisin. Mutta.miksei ap itse vienyt lasta lääkäriin jos tiesi että mies on tulossa.