Huippuhyvä leffa Kupla. Kannattaa viettää pimeä lauantaipäivä elokuvissa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan löydä. Miltä kanavalta tulee?
Elokuvateattereissa, eilen ensi-illassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No, minä olen käynyt elokuvissa viimeksi 70-luvulla enkä aio katkaista hyvää putkea.
Kävin elokuvissa viimeksi jotain 15 vuotta sitten. Jos nyt menisin, en kyllä mene, en todellakaan menisi katsomaan suomalaista elokuvaa. Joo enkä shoppaile hankkimassa tavaraa myöskään.
En tykkää Minnasta yhtään. Tommi taas suosikkini. Ehkä käyn katsomassa emsin Punttikomedian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. No, minä olen käynyt elokuvissa viimeksi 70-luvulla enkä aio katkaista hyvää putkea.
Hienoa, että sinua kiinnostaa kuitenkin ketju jossa puhutaan elokuvateatterissa käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin elokuvissa viimeksi jotain 15 vuotta sitten. Jos nyt menisin, en kyllä mene, en todellakaan menisi katsomaan suomalaista elokuvaa. Joo enkä shoppaile hankkimassa tavaraa myöskään.
Nyt on aika jo mennä.
Kupla on nyt pyörivistä kotimaisista leffoista mielestäni paras.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun uskaltaisi mennä elokuviin.
Saako kysyä, miksi et uskaltaisi mennä ?
Kävikö kukaan viikonloppuna elokuvissa? Konsertissa? Kirkossa? Teatterissa?
Vierailija kirjoitti:
Minna Haapkylä on ihana. Vois vaan sen takia käydä katsoo
Erittäin epämiellyttävä henkilö monessa roolissaan. Sellainen tiukkapipoinen pomottaja.
Tämä saattaa tietysti kertoa siitä että on hyvä näyttelijä, en tiedä millainen on oikeasti.
Kävin katsomassa Kuplan eilen. Nuorten näytteleminen oli loistavaa. Välittyi hyvin kuva nuorison elämästä, tuli ihan omat nuoruusvuodet mieleen <3
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä elokuva. 4/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Haapkylä on ihana. Vois vaan sen takia käydä katsoo
Erittäin epämiellyttävä henkilö monessa roolissaan. Sellainen tiukkapipoinen pomottaja.
Tämä saattaa tietysti kertoa siitä että on hyvä näyttelijä, en tiedä millainen on oikeasti.
Roolien perusteella ei todellakaan voi tietää ihmisen luonnetta.
Aika moni nähnyt jo, toivottavasti vielä Itsenäisyyspäivänä menee.
Menkääpä, pitkästä aikaa, oikeaan elokuvateatteriin. Pois kotisohvalta. Virkistää.
Olisi hienoa nähdä uusin Tuntematon isolla kankaalla nyt itsenäisyyspäibänä.
Minkä elokuvan kävitte eilen katsomassa? Tai tänään aiotte vielä mennä?
Käytiin teinityttären kanssa katsomassa, tykättiin kovasti molemmat kun taidettiin osua just kohderyhmiin... 😃 Suosittelen! En muista tytärtä esittäneen nuoren nimeä, mutta oli todella hyvä ja luonteva näyttelijä.
Suomalainen komedia? Joo ei.
Katso mieluummin "dont look up" netflixiltä niin ehkä opitkin jotain. Lisäksi sekin on hauska sopivan karmealla tavalla. Elokuvassa nähdyt politiikan ja median ja nyky-yhteiskunnan toimintamallit ei valitettavasti rajoitu amerikkaan tai trumpin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä, pitkästä aikaa, oikeaan elokuvateatteriin. Pois kotisohvalta. Virkistää.
Sori mutta köyhällä ei ole käyttövaroja samaan tyyliin kuin teillä kulttuuripiireissä.
Voi kun uskaltaisi mennä elokuviin.