Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä nämä Arnoldssin hinnat ovat?!

Vierailija
26.11.2022 |

En ole ennen asioinut Arnolsissa, mutta tänään kun oli kauppakeskukseen asiaa, ajattelin poiketa samalla hakemassa Arnoldssista donitsin ja kahvin. Yhden donitsin hinta olikin 4,40 €! Kahvinkin hinta oli 2,90 €. Toki tiesin että, siellä on donitsien hinnat kalliimpia, kuin jossain kauppojen paistopisteillä, mutta silti ihan järkyttävät hinnat. En maksa donitsista ja kahvista 7,30 euroa, ja jäi nyt ostamatta.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://ruoanhinta.fi/tuotteet/arnolds-donitsilajitelma-4kpl-2000344400…

Tuossa niille jotka väitti, että laadukasta. Ihan kuraa. 😄

Joo. Ei ole laadukasta, ihan pas kasta tehty.

Kirjaimellisesti pas kasta.

Vierailija
102/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Arnoldssissa töissä, ja voin kyllä sanoa ettei siellä paljon työntekijää arvosteta. Surkea palkka, ja itselläni oli vielä aivan kauhea esimies, joka huusi ja räyhäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on 2x palkat, mutta silti donitsi maksaa suuressa kansainvälisessä ketjussa 1,5-2€. Eli saksalaiset saa rahallaan 4x sen, mitä suomalaiset.

Vierailija
104/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut Arnoldssissa töissä, ja voin kyllä sanoa ettei siellä paljon työntekijää arvosteta. Surkea palkka, ja itselläni oli vielä aivan kauhea esimies, joka huusi ja räyhäsi.

No voi nyyh, nyyh.

Vierailija
105/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on 2x palkat, mutta silti donitsi maksaa suuressa kansainvälisessä ketjussa 1,5-2€. Eli saksalaiset saa rahallaan 4x sen, mitä suomalaiset.

Ota huomioon että Saksassa on myös noin 15 kertaa enemmän ihmisiä, kuin Suomessa. Tämän huomioon ottaen, näemme että saksalaiset maksavatkin yli kolme kertaa enemmän donitseistaan.

Vierailija
106/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat donitsit niillä kyllä on. Mutta aika kallis on hinta jo. Onneksi lähin Arnold's on erittäin epäkäytännöllisessä paikassa oman asiointini suhteen, joten ei juurikaan tule käytyä. (Jos olisi esim. lähiprismalla niin en varmaan mahtuisi prisman ovista enää sisään, on ne donut sen verran herkkua!)

Vierailija
107/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso hintoja, DI

Kyllä katsot

Vierailija
108/108 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat donitsit niillä kyllä on. Mutta aika kallis on hinta jo. Onneksi lähin Arnold's on erittäin epäkäytännöllisessä paikassa oman asiointini suhteen, joten ei juurikaan tule käytyä. (Jos olisi esim. lähiprismalla niin en varmaan mahtuisi prisman ovista enää sisään, on ne donut sen verran herkkua!)

Jep! Arnolds! 😛😛😛😛😛