Sähköallergiasta
Tuttavallani on sähköallergia vai pitäisikö nykyään puhua sähköyliherkkyydestä. Onko olemassa mitään lääkettä, mielellään reseptivapaata, ettei tarvitsisi lääkärissä käyntiä? Muita kokemuksia oireiden lievittämiseksi? Haluaisin auttaa häntä.
Kommentit (53)
Joku mt-lääkitys voisi olla paikallaan.
Maadoita hänet kettingillä patteriin.
Keppisoppa toimii kuulemma ko-ronapiikistä saatuihin oireisiin. Siis niihin, joita ro-kotetut levittää rokot-tamattomiin. Ehkä sillä voi helpottaa myös tuota ap:n ystävän vaivaa, kuviteltuja ongelmia molemmat kuitenkin ovat.
Mä kävin joskus kylässä yhdellä pariskunnalla kuka asui voimalinjojen vieressä, se vaikutti muhun ihan tajuttomasti kun kävelin heidän pihallaa, mun koko keho oli ihan sähkönen kun kosketin esim toisella kädellä toiseen niin tuntu oikein sellanen virtaus ja vastustus. Toi ei voi olla terveellistä, he sanoivat että ei heillä mitään lol
varmaan ihmettelee mistä syöpä tulee muutaman vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole. Hänellä on luulotauti.
Ei ole luulotaudista kyse. Olen nähnyt, kun hän saa oksennusreaktion muuntamokopin läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luulotaudista kyse. Olen nähnyt, kun hän saa oksennusreaktion muuntamokopin läheisyydessä.
Jep. Oireet ovat todelliset, aiheuttaja ei ole sähkö vaan mieli.
Luulotauti lähtee luulohoidolla. Esimerkiksi homeopatialla tai reikihoidolla. Ömmönmömmön!
Litra hopeavettä päivässä kolmen kuukauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Luulotauti lähtee luulohoidolla. Esimerkiksi homeopatialla tai reikihoidolla. Ömmönmömmön!
Tai kannattaa maksaa muutama saturainen siitä, että joku ottaa etänä yhteyden yksisarvisten valtakuntaan ja pyytää sieltä apua.
Works everytime!
Joo sen voisi lennättää jättiritsalla kuuhun
Parasta hänelle on muuttaa toisenlaiseen ympäristöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tutullani on ihan sama juttu.
Onko miehillä koskaan sähköallergiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sellaista tuoksuallergiaa, joka saa vaatimaan kaikkia työkavereita käyttämään hänen hyväksymiään hygieniatuotteita?
Ikävä kyllä nämä ovat yksinäisten keski-ikäisten naisten sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, tutullani on ihan sama juttu.
Jos vielä silmät sidottuina muuntamosta tietämättömänä sellaisten kohdalla oksentaa, sitten uskon sähköallergian olevan muutakin kuin mt-ongelma.
Kanaverkkoon kääriytyminen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta myyvät mielellään sähkökentänvaimentimia ja muuta humpuukia.
Pilkallinen nauru on paras lääke. On ihan luomua.