Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei huutonetin ostajista kuulu mitään?? agrrr!!!

Vierailija
08.11.2006 |

Itse jos jotain huudan otan yhteyttä päivän sisällä, nyt mennyt jo neljä päivää eikä mitään kuulu, vaikka olen jo itse lähettänyt tilinumeron. Laitanko takaisn myyntiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei sitten tullut mieleen, että muilla on elämää netin ulkopuolella?

Odota nyt helvetti ainakin viikko ja laita sitten muistutusviesti.

Ja jos sä kerta haluat rahat HETI kohteen sulkeutumisen jälkeen, niin laita siitä maininta kohteisiin.

Vierailija
2/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa asia tulee selväksi ilman kiroiluakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ap on kyllä niin helvetin törppö, että ei sille muuten mene kaaliin asia, jos kauniisti sanoo.

Vierailija
4/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka olis muuta elämää..kun itse huudan tuotteita todellakin katson koska se sulkeutuu ja menen silloin koneelle ja otan yhteyttä. Tuo nyt ei todellakaan ole mikään selitys, että toisilla on muutakin elämää, sitten ei kannata huutonetissä kauppaa tehdä, jos ei ehdi ottamaan yhteyttä huudon päätyttä. Enkä nyt tosiaan tarkoita että sillä sekunnilla täytyy olla koneella kun sulkeutuu, mutta kyllä jo kahden päivän sisällä täytyy jotakin kuulua!

Vierailija
5/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulle sitten ole tullut mieleen, että joillain ei ole nettiä kotona vaan käyttävät kirjaston/työpaikan/koulun nettiä? Ja esim. kirjaston koneille on todella vaikea saada aikoja.

Kyllä siellä huutonetin säännöissä sanotaan (ja myös suurinosa myyjistä on samaa mieltä), että viikko on ihan sopiva aika ottaa yhteyttä myyjään/ostajaan ja hoitaa kaupat loppuun.

Mikään ei voi olla ärsyttävämpää kuin nämä just-nyt-heti-ihmiset! Ja toivottavasti te sitten myös lähettätte ne tuotteet HETI kun rahat näkyy tilillä???!!!!

HANKKIKAA ELÄMÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi