Erimielisyyksiä lasten vaatettamisessa
täällä nyt vähän väliä on ollut välillä aika kiivasta keskustelua vaatteista jne, joten voisko joku valaista mua mitä tehdä kun olen eri mieltä mieheni kanssa siitä miten lapset tulisi vaatettaa.
Hänen mielestä niin halvasti kuin mahdollista ja olin siihen itse myos valmis, mutta nyt kun lapseni on vanhempi (ja kun on nyt enemmän rahaa), niin haluan ostaa hänelle kivempiä ja laadukkaampia vaatteita ja sellaisia mitä muutkin koulua käyvät käyttävät.
Mieheni on vielä eri mieltä asiasta ja on nyt kiivastunut siitä kun ostin nuorimmalle (2v) kalliimpia merkkivaatteita.
En yritä tehdä keneenkään minkäälaista vaikutusta, olen vain kyllästynyt näihin riepuihin ja halusin kokeilla laadukkaampaa vaatetta.
Miten te muut teette? Puetteko lapsenne kalliisiin vain sen takia että muutkin tekevät vai sen takia että pidätte itse niistä vaatteista?
Kotona ollaan enempi halppisvetimissa, mutta ei nyt missaan rievuissa. Juhlaan ja vierailulle on sitten vahan parempaa. 2v on aika turhaa mitaan kovin kalliita laittaa, mutta onhan se mukavaa jos on jotain vahan kivempiakin.
Koululaisilla on koulussa koulupuku, niin se on selvaa mita kouluun laitetaan. Lapset eivat ole viela merkkitietoisia, niin vapaa-aikaan kelpaa mukavan nakoiset kestavat vaatteet, eika merkilla ole valia.