Mitä haluisit juuri nyt?
Itse haluisin valuvan mehevä kiimapillun kasvoilleni istumaan. Samalla kun nuolisin ja imisin rasvaisi hän pyllyreikääni ja panisi sitä sormillaan.
Kommentit (24)
Märkää, turvonnutta, kiimaista pillua
Jonkun ukon tuohon taakse panemaan, kun palstailen vatsallani sängyllä
Ratsastaa tupladildolla, paljon liukkaria.
Mun rakastajan tekemään sen kaiken uudelleen mitä tehtiin eilen. Ja sitten myös samat mitä tehtiin sitä edellisellä kerralla ja oikeastaan noin viisi viimeistä kertaa. Paljon olen kokenut, mutta nyt on sellaista menoa että olen ihan jatkuvassa kiimassa pelkästä ajatuksesta.
Äärimmilleen paisunutta kovaa munaa. Se on upea kun se on niin vaativan näköinen ja oloinen.
Sitä vuosien takaista versiota omasta vaimostani jota vielä aidosti kiinnosti. :(
Hyvän panon. Laueta kalu sisällä. Tyydyttää miehen.
Päästä antamaan Tiialle suuseksiä ja sen jälkeen intohimoisen ensimmäisen kierroksen lähetyssaarnailun merkeissä.
Mun omaa rakasta, kaikilla tavoilla. Mielellään niin et hän ei ole runkannut periin päivään eikä ole nähty viikkoon ja paineet on kovat.
Kiihotun itse tosi kovaa kun hän on sekunneissa kova ja kädet vaativina mun reisillä koskettelemassa ja riisumassa mun vaatteita että voi upottaa kielensä mun pilluun
Vaimolle suuseksiä, nuolla sen ihana Pillu orgastisen tilaan.
Sitten nautiskelua takaapäin panolla ja lopuksi nuolla soosit pakaroiden välistä
jotainhipsutustajotai.. ihanvaikkajotain muutakin.
kaikkeejännäätietenkinvähä myös.. ihanvaikka jotai sellasta. hitaastihiipienhitaillen.. ihanvaikkajotain hipsutellen.
Olispa kiva jos mies illalla oikeen huolella lämmittelisi ja panisi sitten kakkoseen mua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vuosien takaista versiota omasta vaimostani jota vielä aidosti kiinnosti. :(
Mulla sama :/
Mun rakastajan huulet ja kielen mun vartalolla. Hän on luvannut minulle 1000 suudelmaa yhden yön aikana; sekosin eilen laskuissa, mutta se oli jossakin 350 paikkeilla. Oooh, JT, koska nähdään taas?
Hieroa vaimon selkää ja pakaroita sängyssä, jonka jälkeen hän kääntyy vatsalleen ja vien hitaasti käteni sisäreisille ja siitä pilluun, sormetan hellästi ja välillä hän vähän ohjaa kättäni, kuulen kuinka hengitys kiihtyy ja alkaa katkoa, ja pian vaimoni tulee kovaan voihkien. Tämän jälkeen kysyy paneeko mua jo ja vedän häneltä stringit pois. Hän tietää jo mitä haluan ja nousee kontilleen. Asetun taakse ja painan suonikkaan ison penikseni kosteiden huulien välistä sisään. Alan jyystämään ja katson meitä makkarin isosta peilistä. Pidän toisella kädellä pakarasta kovaa kiinni ja toisella vedän lantiosta. Kiihdytin tahtia ja kuiskaan hampaat irvessä että nyt tuun, vaimo vastaa että ihanaa.. Laukean kovaa huutaen ja sykin pitkään..
Burger Kingin Whopper aterian kokiksella