Mitä ruokaa teette isänpäivänä?
En oikein keksi mitään hyvää, vähän juhlavaa mutta ei tietenkään mitään vaikeaa. Olsiko ehdotuksiA?
Kommentit (33)
mites äitienpäivänä? äiti- luonnon päivä?
eipä ainakaan meidän isäntä jaksaisi ravintolaan lähteä työpäivän jalkeen,
nautitaan loppuilta sitten perheen kesken hyvästä ruuasta ja herkuista!
Aamulla kuohuviinibrunssi. Siis kuoharia, bruschettaleipiä, hedelmiä, suklaata.
Ja myöhemmin päivällinen: alkuruoka tapas-henkeen (miehen ykkössuosikkia parmankinkkua, vuohenmaitopohjaista juustoa, marinoituja oliiveja etc.).
Pääruoaksi pihvit luultavasti lampaasta ja sopivat lisukkeet.
Jälkkäri vielä auki, mies saa toivoa jotain, koska syö vain valikdoiden makeaa eikä niin ollen suuremmin rakasta valtaosaa jälkiruoista.
Me käymme usein syömässä ravintolassa ja olin ihan varma että sinne mies ilman muuta haluaa nytkin. Mutta nyt toivoo tortilloja kotona=) Minä kun olin vähintään valmistautunut tekemään kunnon pihvejä, alku- ja jälkiruokineen....
naudan sisäpaistia tai naudan sisäfilepihvejä. Kermaperunoita ja salaattia. Jälkkäriksi Galliano hot shot
Kyllä me syödään ravintoloissa muutaman kerran kuukaudessa ja silti käydään myös äitien- ja isänpäivänä ravintolassa. Eikä todellakaan missään Amarillossa tai rossossa jossa nyt ei viitsi käydä muutenkaan syömässä. Ja meillä syödään " laadukkaita" ruokia viikonloppusin kuten pihvit, fajitakset jne. ihan muuten vaan joten eipä sekään mitään hohdokasta ole, toki meilllä syödään arkena myös perusruokaa, kuten pizzat, keitot, pastat ja laatikot.
MISSÄ KÄYTTE? kai te nyt osaatte nimetä jotain ravintoloita jos kerran usein käytte!?
Salud (ehdoton ykkönen), Sevilla ja Harald.
Sinisimpukka Gryere-juusto paistos
Pyytä punaviinissa ja lohkoperunat
Banaani-espresso moussekakku
Cantina on kyllä ehdoton ykkonen kun kaikki perheessä tykkää texmex-ruoasta, jopa perheen pienimmät.
Eli meillä menis varmaan lasagne pitkällä kaavalla tehtynä tai sitten valkosipuliperunat ja kunnon pihvi. Tai pizza (kuulostaa kovin arkiselta..) tai tortillat kaikilla täytteillä..
esim. saariston rengastietä johonkin pieneen paikkaan. Rossot ja Amarillot ovat enemmän sellaisia shoppailupäivän lounaspaikkoja.