Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin " putki" , jonka olet valvonut vauvan kanssa esim. yöllä? Mitä teit= Miten sait vauvan nukkumaan?

Vierailija
08.11.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani parin viikon ikäisenä itki iltayhdeksästä aamukahdeksaan... 11 tuntia. Häntä piti koko ajan heijata sylissä, tai itku muuttui todella tuskaisen kuuloiseksi.

Voitte uskoa, että vieläkin olen jotenkin kiitollinen jokaisesta läpi nukutusta yöstä.

Vierailija
2/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä huusiko sitä vai mitä huusi, mutta oli tosi levoton siellä sairaalassa. Jos vauva siellä rauhoittuikin hetkeksi, niin heti kun olin vaipumassa uneen vauva alkoi itkeä. Valvoin viis saakutin päivää ja yötä ja se oli ihan k a m a l a a vastaleivotulle äidille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vaavi ollut vieressä ja olen voinut nukkua imettäessäni. Hyvin nopeasti siihen tottuu ja en edes ole tiedostanut sitä, kun vauva irrottaa otteensa.

Vierailija
4/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun on vaavi ollut vieressä ja olen voinut nukkua imettäessäni. Hyvin nopeasti siihen tottuu ja en edes ole tiedostanut sitä, kun vauva irrottaa otteensa.

Vierailija
5/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usean tunnin unet vaan ylös kammettiin 5min-30min. välein. Puoli yötä saattoi mennä valvoessa putkeen, parin tunnin yäunet olivat ihan arkea pitkään. Jos jollain pisin valvominen oli 3h niin meillä se oli pisin aika, minkä vauva nukkui putkeen ja sekin tapahtui peräti kahdesti.

Vierailija
6/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tein, niin valvoin ja mietin niitä näitä rinta vauvan suussa. Jos huomasin vauvan nukahtaneen yritin irrottautua ja kierähtää kauemmas vauvasta, jolloin vauva heräsi ja valvoimme taas yhdessä. Kyseessä 0-2kk. ikäinen vauva.

Vierailija
7/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin keuhkoputkentulehduksen ja sen jälkeen sairaalapöpön. Ei äitiä paljon nukuttanut (lattialla patjalla pääosin ilman ruokaa sen 2 viikkoa).

Joskus hoitaja pihisti mulle jukurtin tai puuroa aamulla. Olin jo valmiiksi alipainoinen. Oli rankat 2 viikkoa huh!

Vierailija
8/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin heräsi usein tissittelyn yhteydessä yöllä pariksi tunniksi kukkumaan. Itkuinen vauva ei ollut koskaan öisin, kukkui vaan ja olisi halunnut seurustella. Helpolla olen mielestäni päässyt, vaikka vieläkään ei nukuta koko yötä ilman etteikö ainakin pari kertaa tuttia pidä laittaa suuhun.

Vierailija
9/9 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljältä lopetin unikoulun=otin lapsen viereen nukkumaan. Tyytyväisenä nukkui vieressä (ja nukkuu edelleen yöt vieressä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi