Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: oletko joskus saanut huomattavasti isompaa kuin omalla miehelläsi on?

Vierailija
24.11.2022 |

Tämä kiehtoo tavattomasti. Siis se, miten naiset suhtautuvat siihen, jos on elämässäni joskus saaneet todella paljon isompaa kuin nykyisellä miehellä on.

Ja huomattavasti isompi tarkoittaa tietysti todella paljon isompaa, ei vähän isompaa.

Nainen: oletko joskus saanut huomattavasti isompaa kuin omalla miehelläsi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kumppanini puolesta. Varmasti on saanut, sillä oma penis on aika pieni. Liekö sitten tästä syystä, ettei häntä paljoa enään kiinnosta

Vierailija
2/17 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut luultavasti kaksi kertaa isompaa (erityisesti paksumpaa) eikä kyllä rehellisesti sanoen ole minulle millään tavalla merkityksellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu paljon pienempää ja seksi oli parasta ikinä.

Vierailija
4/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja ihan hyvälle tuntui, todella erilaista koko seksi hänen kanssaan. Ei valittamista, eka orkku tuli melko helpolla vs oma mies, mutta tilanteessa varmaan vaikutti myös koko jutun tuhmuus yms. En osaa sanoa tarkalleen...mutta voisin nauttia sellaisesta joskus uudestaankin, vaikka ei se pelkkä koko mitään vielä takaa.

Vierailija
5/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa aivan sikana kun tiedän että vaimo kuuluu tuohon yli 70% jota on pantu kunnon kalulla. Omani on keskimittainen. Prosentti kertoo myös naiset harrastavat seksiä aika monen miehen kanssa. Todennäköisyys jättikyrvälle on nimittäin aika pieni. Hyvä naiset jatkakaa samaan mallin!

Vierailija
6/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kerran todella isoa, mutta kun omalla miehelläkin iso ja sovitaan hyvin yhteen, niin enpä ole tuota vanhaa hoitoa jäänyt kaipaamaan. Jäi enemmän kuriositeetiksi. :D

Vierailija
7/17 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaa aivan sikana kun tiedän että vaimo kuuluu tuohon yli 70% jota on pantu kunnon kalulla. Omani on keskimittainen. Prosentti kertoo myös naiset harrastavat seksiä aika monen miehen kanssa. Todennäköisyys jättikyrvälle on nimittäin aika pieni. Hyvä naiset jatkakaa samaan mallin!

Niin varmaan. 99.97 % miehistä on pienempiä kuin 20cm, joten harvat naiset on saanut noin isoa.

Vierailija
8/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehelläni on ylivoimaisesti isoin, mitä olen koskaan ennen saanut. 30% isompi kuin exällä ja ihmettelenkin miten ylipäätään tyydytyin ennen. Nyt on hyvä.

Vierailija
9/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan. 99.97 % miehistä on pienempiä kuin 20cm, joten harvat naiset on saanut noin isoa.

Kannattaisi jakaa vaan sitä toosaa ahkerasti. Reilulle 3000:lle kun antaa, osuu tilastollisesti jo yksi yli 20 cm kohdalle.

Vierailija
10/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut enkä tykännyt yhtään. Seksi on huonoa, kun koko ajan joutuu varomaan, ettei satu. Myöskään esteettisesti ei ole minusta hyvännäköinen, valitettavasti. Mies itsekin tuntui tietävän, etteivät naiset välttämättä innostu isosta ja koetti kyllä varoa. Ihan kiva mies, mutta liian iso penis on kyllä iso miinus.

Vierailija
11/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla biseksuaaleja taipumuksia? Ei siinä mitään, panin vain merkille.

Vierailija
12/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi jakaa vaan sitä toosaa ahkerasti. Reilulle 3000:lle kun antaa, osuu tilastollisesti jo yksi yli 20 cm kohdalle.

Niin että miten se nyt on, pitääkö toosaa jakaa vai olla jakamatta?

Vierailija
13/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri ole pannut merkille sitä kokoa, mutta minulla on ollut joidenkin miesten kanssa aivan loistavaa seksiä, ja olen lauennut niin kovaa ja voimakkaasti, että taju melkein lähtenyt

Vierailija
14/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja en tykästynyt yhtään. Kyllä se oman miehen keskiverto tuntuu ainakin mun paikkoihin parhaiten sopivalta. 

Vierailija
15/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni on taatusti isoin jos huomioidaan sekä pituus että paksuus. Se saattaa olla myös suurin pelkän pituuden perusteella, en ole koskaan mittaillut ketään muuten kuin silmämääräisesti. Koko ei kuitenkaan ole pelkästään ratkaiseva tekijä. Tapailumies saa minut kierteille, vaikka hänellä ei ole yhtä kookas kuin miehelläni. N38

Vierailija
16/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehelläni on taatusti isoin jos huomioidaan sekä pituus että paksuus. Se saattaa olla myös suurin pelkän pituuden perusteella, en ole koskaan mittaillut ketään muuten kuin silmämääräisesti. Koko ei kuitenkaan ole pelkästään ratkaiseva tekijä. Tapailumies saa minut kierteille, vaikka hänellä ei ole yhtä kookas kuin miehelläni. N38

No en yhtään ihmettele, ettei miehesi saa kun sulla ei ole tunteita miestäsi kohtaan. Jos olisit kiinnostunut hänen tyydyttämisestä ja hyvinvoinnista sinulla ei olisi tapailumiestä. Mutta sinua ei taida kiinnostaa kuin oma nautintosi tai sitten et ole oikeasti kohdannut vielä oikeaa rakkautta ja kumppania. Toki monille naisille näyttää nykyisin mies olevan vain käyttö- ja näyttöesine. 

Vierailija
17/17 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jos mieheni ostama dildo lasketaan mukaan. Aitoa olen saanut vain yhtä, mutta erikokoisia dildoja on monta ( isojakin ).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä