Nainen: oletko joskus saanut huomattavasti isompaa kuin omalla miehelläsi on?
Tämä kiehtoo tavattomasti. Siis se, miten naiset suhtautuvat siihen, jos on elämässäni joskus saaneet todella paljon isompaa kuin nykyisellä miehellä on.
Ja huomattavasti isompi tarkoittaa tietysti todella paljon isompaa, ei vähän isompaa.
Kommentit (17)
Olen saanut luultavasti kaksi kertaa isompaa (erityisesti paksumpaa) eikä kyllä rehellisesti sanoen ole minulle millään tavalla merkityksellinen asia.
Oon saanu paljon pienempää ja seksi oli parasta ikinä.
Olen saanut ja ihan hyvälle tuntui, todella erilaista koko seksi hänen kanssaan. Ei valittamista, eka orkku tuli melko helpolla vs oma mies, mutta tilanteessa varmaan vaikutti myös koko jutun tuhmuus yms. En osaa sanoa tarkalleen...mutta voisin nauttia sellaisesta joskus uudestaankin, vaikka ei se pelkkä koko mitään vielä takaa.
Kiihottaa aivan sikana kun tiedän että vaimo kuuluu tuohon yli 70% jota on pantu kunnon kalulla. Omani on keskimittainen. Prosentti kertoo myös naiset harrastavat seksiä aika monen miehen kanssa. Todennäköisyys jättikyrvälle on nimittäin aika pieni. Hyvä naiset jatkakaa samaan mallin!
Olen saanut kerran todella isoa, mutta kun omalla miehelläkin iso ja sovitaan hyvin yhteen, niin enpä ole tuota vanhaa hoitoa jäänyt kaipaamaan. Jäi enemmän kuriositeetiksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaa aivan sikana kun tiedän että vaimo kuuluu tuohon yli 70% jota on pantu kunnon kalulla. Omani on keskimittainen. Prosentti kertoo myös naiset harrastavat seksiä aika monen miehen kanssa. Todennäköisyys jättikyrvälle on nimittäin aika pieni. Hyvä naiset jatkakaa samaan mallin!
Niin varmaan. 99.97 % miehistä on pienempiä kuin 20cm, joten harvat naiset on saanut noin isoa.
Nykyisellä miehelläni on ylivoimaisesti isoin, mitä olen koskaan ennen saanut. 30% isompi kuin exällä ja ihmettelenkin miten ylipäätään tyydytyin ennen. Nyt on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. 99.97 % miehistä on pienempiä kuin 20cm, joten harvat naiset on saanut noin isoa.
Kannattaisi jakaa vaan sitä toosaa ahkerasti. Reilulle 3000:lle kun antaa, osuu tilastollisesti jo yksi yli 20 cm kohdalle.
Olen saanut enkä tykännyt yhtään. Seksi on huonoa, kun koko ajan joutuu varomaan, ettei satu. Myöskään esteettisesti ei ole minusta hyvännäköinen, valitettavasti. Mies itsekin tuntui tietävän, etteivät naiset välttämättä innostu isosta ja koetti kyllä varoa. Ihan kiva mies, mutta liian iso penis on kyllä iso miinus.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla biseksuaaleja taipumuksia? Ei siinä mitään, panin vain merkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi jakaa vaan sitä toosaa ahkerasti. Reilulle 3000:lle kun antaa, osuu tilastollisesti jo yksi yli 20 cm kohdalle.
Niin että miten se nyt on, pitääkö toosaa jakaa vai olla jakamatta?
En juuri ole pannut merkille sitä kokoa, mutta minulla on ollut joidenkin miesten kanssa aivan loistavaa seksiä, ja olen lauennut niin kovaa ja voimakkaasti, että taju melkein lähtenyt
Olen saanut ja en tykästynyt yhtään. Kyllä se oman miehen keskiverto tuntuu ainakin mun paikkoihin parhaiten sopivalta.
Omalla miehelläni on taatusti isoin jos huomioidaan sekä pituus että paksuus. Se saattaa olla myös suurin pelkän pituuden perusteella, en ole koskaan mittaillut ketään muuten kuin silmämääräisesti. Koko ei kuitenkaan ole pelkästään ratkaiseva tekijä. Tapailumies saa minut kierteille, vaikka hänellä ei ole yhtä kookas kuin miehelläni. N38
Vierailija kirjoitti:
Omalla miehelläni on taatusti isoin jos huomioidaan sekä pituus että paksuus. Se saattaa olla myös suurin pelkän pituuden perusteella, en ole koskaan mittaillut ketään muuten kuin silmämääräisesti. Koko ei kuitenkaan ole pelkästään ratkaiseva tekijä. Tapailumies saa minut kierteille, vaikka hänellä ei ole yhtä kookas kuin miehelläni. N38
No en yhtään ihmettele, ettei miehesi saa kun sulla ei ole tunteita miestäsi kohtaan. Jos olisit kiinnostunut hänen tyydyttämisestä ja hyvinvoinnista sinulla ei olisi tapailumiestä. Mutta sinua ei taida kiinnostaa kuin oma nautintosi tai sitten et ole oikeasti kohdannut vielä oikeaa rakkautta ja kumppania. Toki monille naisille näyttää nykyisin mies olevan vain käyttö- ja näyttöesine.
Olen saanut jos mieheni ostama dildo lasketaan mukaan. Aitoa olen saanut vain yhtä, mutta erikokoisia dildoja on monta ( isojakin ).
Vastaan kumppanini puolesta. Varmasti on saanut, sillä oma penis on aika pieni. Liekö sitten tästä syystä, ettei häntä paljoa enään kiinnosta