Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati

Vierailija
24.11.2022 |

En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.

Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.

Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.

Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.

Kommentit (1588)

Vierailija
121/1588 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noita henkilökohtaisia sekoilu stooreja voi rajoittaa näkymään vain pienemmälle piirille kun semmoinen työkalu on kehitetty ig? Myötähäpeää nuo aiheuttaa. 

Vierailija
122/1588 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista mille tasolle kummankin IG postaukset ovat menneet. 

Aikamoisia pelleily IG-stooreja näkee kyllä muiltakin samanikäisiltä vaikuttajilta. Ollaan menty aika kauas siitä ns asiasisällöstä. Olen monesti miettinyt että kenelle nämä sitä sisältöä tekee? Parin filtterin läpi vedetty naamakin yleensä tai sitten joku hassun hauska filtteri naamassa höpistään ihan mitä sattuu.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1588 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla oikeasti huolestunut Hellapoliisista. 

Vierailija
124/1588 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän Pinkit korkokengät-tätiin olenkin joskus törmännyt instagramissa ja miettinyt miksi hän pitää blogia. Nimeä en tiennyt ennenkuin nyt.

Vierailija
125/1588 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla oikeasti huolestunut Hellapoliisista. 

Veit kyllä sanat suustani. Habitus alkaa olla jo aika huolestuttavaa katsottavaa. Näin ulkopuolisen silmin herättää kyllä ajatuksia. 

Vierailija
126/1588 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt herranen aika ymmärrä, että on itse yrityksensä ja brändinsä kävelevä käyntikortti?? 

Vierailija
127/1588 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt herranen aika ymmärrä, että on itse yrityksensä ja brändinsä kävelevä käyntikortti?? 

Ei ilmeisesti ymmärrä. Ja nuo enkeli ja ties mitkä jutut on nyt niin kaukana siitä mistä firmat maksaa näkyvyydestä, tai ainakaan minä en maksaisi. Ruokablogisti? Viime vuoden ruokajutut on kyllä niin kasaria. Se kermojen ja rasvojen käyttö on tolkutonta. Ja tuolla ulkona aina vähissä vaatteissa ja ties missä nallepuvussa nytkin? 😳 Kyllä tuota voi kotona käyttää kun oma porukka läsnä mutta kyllä koiranulkoiluttaja käyttää kunnon toppavaatteita ja myös koira jolla ei ole vatsavillaa ja herkkä, pitää olla kunnon toppavaate puku ja mielellään myös tossut kovilla pakkasilla? 

Vierailija
128/1588 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!! Homssuinen ja epäsiisti. 

Vierailija
129/1588 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käveli ulkona kesäläpsyköillä 🙈

Vierailija
130/1588 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pinkissä karvapuvussa. Tuusulassa asuu hiukan paremmin toimeentulevaa porukkaa noissa omakotitaloissa, isoja johtajia ja muuta. Varmaan menee kahvit väärään kurkkuun kun tuo näky tulee verkkokalvoille.. 

Vierailija
131/1588 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pinkissä karvapuvussa. Tuusulassa asuu hiukan paremmin toimeentulevaa porukkaa noissa omakotitaloissa, isoja johtajia ja muuta. Varmaan menee kahvit väärään kurkkuun kun tuo näky tulee verkkokalvoille.. 

Ai asuu? Aika moni näyttää olevan asumisoikeuskoti.

Vierailija
132/1588 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pinkissä karvapuvussa. Tuusulassa asuu hiukan paremmin toimeentulevaa porukkaa noissa omakotitaloissa

Ai asuu? Aika moni näyttää olevan asumisoikeuskoti.

En nyt puhu Hyrylän keskustasta vaan Lahelasta ja omakotitalo alueesta. Ne uudet talot on asia erikseen. Paljon on lentäjiä, yrittäjiä ja jopa kirjailijoita noissa. Ja tulot sen mukaisesti. 

Vierailija
133/1588 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää seuraajiensa haukkumista. Miksi te kaikki olette paskahousuja, haukutte ihmisiä, olette kauheita Miten voi pihua tuolla tavoin omille seuraajilleen. Minulle riitti! Olkoon omine hyvinensä. 

Vierailija
134/1588 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää seuraajiensa haukkumista. Miksi te kaikki olette paskahousuja, haukutte ihmisiä, olette kauheita Miten voi pihua tuolla tavoin omille seuraajilleen. Minulle riitti! Olkoon omine hyvinensä. 

Ohhoh, milloin tämmöistä on tullut en ole  nähnyt tarinoita nyt viime aikoina kun ollu muuta hommaa 😯

Vierailija
135/1588 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa nyt joku Pinkille mies. Tuota jatkuvaa vonkausta ei jaksa enää kukaan kuunnella. Pitää olla punaiset alusvaatteet, niin tulee rakkautta. Häämekko valmiina jne. Myötähäpeää. 

Vierailija
136/1588 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa nyt joku Pinkille mies. Tuota jatkuvaa vonkausta ei jaksa enää kukaan kuunnella. Pitää olla punaiset alusvaatteet, niin tulee rakkautta. Häämekko valmiina jne. Myötähäpeää. 

Mitä se enää miestä haluaa? Iäkäs nainen. 

Vierailija
137/1588 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt montaa asiaa. Vaatetusta talvipakkasella ja mättöruuan määrää ja kaiken maailman härpäkkeiden hankkimista mökille. 

Nyt käy vähän sääliksi, kun pakka on hajoamassa. Toivon hänelle hyvää.

Vierailija
138/1588 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kovia puheita, keksineet somen...

Vierailija
139/1588 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla paljon hommia kun haahuilee kaiket päivät, eikä tee mitään 

Vierailija
140/1588 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijun kontentti: 

huomenta, olen herännyt

MUTTA maisk