Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1665)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko jotain irti näistä Hellapoliisin päivityksistä? Minusta nykyään ihan turhanpäiväisiä. Kertoo, että on Pikku-Peikon kanssa lenkillä ja ihmettelee säätä. Tai sitten kertoo, että tänään kuvataan. Toki ymmärrän, että pakko ei ole seurata, enkä enää seuraakaan, mutta käyn aina välillä katsomassa jos tilanne olisi muttunut. Jotenkin vaan mietin kun kovasti mainostaa olevansa somevaikuttaja, niin kyllä sisältö on tosi köyhää eikä mitenkään mielenkiintoista. Jäänyt jotenkin jälkeen nykymenosta somemaailmassa.
Kyllä. Köyhää on ollut anti pidemmän aikaa jo. Lopettaisi suosiolla kun ei ole mitään annettavaa. Tollasta höppänä touhua onnettoman miehen kera.
Sitä kun ollaan olevinaan niin suurta staraa niin vaikeaa irroittaa otetta.
Mä kaipaan että olisi ruokasisältöä. Pääosin on jotain ihan muuta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatteko jotain irti näistä Hellapoliisin päivityksistä? Minusta nykyään ihan turhanpäiväisiä. Kertoo, että on Pikku-Peikon kanssa lenkillä ja ihmettelee säätä. Tai sitten kertoo, että tänään kuvataan. Toki ymmärrän, että pakko ei ole seurata, enkä enää seuraakaan, mutta käyn aina välillä katsomassa jos tilanne olisi muttunut. Jotenkin vaan mietin kun kovasti mainostaa olevansa somevaikuttaja, niin kyllä sisältö on tosi köyhää eikä mitenkään mielenkiintoista. Jäänyt jotenkin jälkeen nykymenosta somemaailmassa.
Kyllä. Köyhää on ollut anti pidemmän aikaa jo. Lopettaisi suosiolla kun ei ole mitään annettavaa. Tollasta höppänä touhua onnettoman miehen kera.
Mä kaipaan e
Lisää puuroja?
Ei saanut tilaamiaan kenkiä niin johan jaksaa niistä tehdä päivityksiä. Ikä oli 60 vai 20v haloo
On Hellapoliisin stoorit huvittavia. on taidettu poistaa aiheeseen liittyvä kommenttikin.ihmettelee kun yritykset eivät halua kuunnella hänen ehdotuksiaan ja tarjouksiaan. Se ei kai kuitenkaan ole huonoa käytöstä, jos hänen brändinsä ei kertakaikkiaan yritystä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan että olisi ruokasisältöä. Pääosin on jotain ihan muuta .
Onko tämä joskus siis ollut ruokasisältöpainotteinen.
Gluteenittomia tuotteita esittelee, mutta ei varsinaisesti reseptejä muuten. Oon kyllä seurannut vasta pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
On Hellapoliisin stoorit huvittavia. on taidettu poistaa aiheeseen liittyvä kommenttikin.ihmettelee kun yritykset eivät halua kuunnella hänen ehdotuksiaan ja tarjouksiaan. Se ei kai kuitenkaan ole huonoa käytöstä, jos hänen brändinsä ei kertakaikkiaan yritystä kiinnosta.
Pitkä monologi oli tästä ja korosti, kuinka hän osaa käyttäytyä aina hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan että olisi ruokasisältöä. Pääosin on jotain ihan muuta
Olen joskus nähnyt hänen tekevän keittoa ja valmistaikinoista pullaa tai sämpylöitä.
Minulla ei ole lisättävää tähän muutoin kun että tulen vain kommentoimaan että miksi näistä ihmisistä saa puhua täällä ja on vuosia jatkunut ketju?
Kun yritin keskustella asiallisesti eräästä ruokabloggaajapariskunnasta, ketju poistettiin saman tien.
Tämän palstan moderointi on hyvin kummallista ja sattumanvaraista. Se tarkoittaa siis suomeksi huonolaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lisättävää tähän muutoin kun että tulen vain kommentoimaan että miksi näistä ihmisistä saa puhua täällä ja on vuosia jatkunut ketju?
Kun yritin keskustella asiallisesti eräästä ruokabloggaajapariskunnasta, ketju poistettiin saman tien.
Tämän palstan moderointi on hyvin kummallista ja sattumanvaraista. Se tarkoittaa siis suomeksi huonolaatuista.
Oletko kuullut sananvapaudesta? Hienoa että jokainen saa tuoda mielipiteensä esiin niin kuin sinäkin saat. Eri asia sitten jos pahoittaa mielensä joka kirjoituksista.
Some-sisältö painottuu pääsääntöisesti kuluttamiseen, syömiseen, ostoksiin, sovitteluun, kaupoissa kiertelyyn jne. Postauksia useita viikossa mutta niissä on harvoin muuta sisältöä kuin yllä mainitut. Rasittavaa, ympäristöä kuormittavaa, myös visuaalisesti.
Jos somen sisältönä on jatkuva asioiden hankkiminen niin olisi tämän valossa kiinnostavaa, jos henkilö astuisi mukavuusalueensa ulkopuolelle ja vaikka vaihteeksi kävisi tekemässä edes laadukkaita hankintoja.
Vierailija kirjoitti:
Some-sisältö painottuu pääsääntöisesti kuluttamiseen, syömiseen, ostoksiin, sovitteluun, kaupoissa kiertelyyn jne. Postauksia useita viikossa mutta niissä on harvoin muuta sisältöä kuin yllä mainitut. Rasittavaa, ympäristöä kuormittavaa, myös visuaalisesti.
Jos somen sisältönä on jatkuva asioiden hankkiminen niin olisi tämän valossa kiinnostavaa, jos henkilö astuisi mukavuusalueensa ulkopuolelle ja vaikka vaihteeksi kävisi tekemässä edes laadukkaita hankintoja.
Suurin osa hankinnoista rihkamaa kertakäyttötavaraa. Hyvä olisi miettiä miten omalta osalta kuormittaa maapalloa ja näyttää huonoa esimerkkiä.
Onko tarpeellista viikottain tehdä hankintoja ja esitellä niitä ikäänkuin se olisi suotavaa kaikille.
Suurin osa itseään somevaikuttajaksi kutsuva suosii kuluttamista ja haluat jakaa sitä mielihyvää seuraajille.
Nämä asioiden suurkuluttajat näkevät maailman eri tavoin ja kokevat suurta hetkellistä tyydytystä saadessaan ostaa vailla tarvetta.
Kuinka montaa kiinnostaa se mitä ympärillä muuten tapahtuu tai maailmassa yleensä. Mistä tavaran alkuperä saatikka hiilijalanjälki.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne pinkit rusetti kengät sitten oo melki 200€ kengät Palmroth:lla
Kun katsoo Hellapoliisin instavideoita, niin ei kai ole kovin ihme, jos ei ketään kiinnosta kuunnella sen tarjouksia? Miettiiköhän yhtään millaista brändimielikuvaa luo somessa? En minä ainakaan tuollaista palkkaisi.
Tänään kysyttiin, että ostanko mä joka päivä jotain. No en tietenkään.
Ei alkoholistikaan tiedosta riippuvuuttaan.
Pinkki on täysin taantunut lapseksi. Lapsellisia muka-hauskoja videoita. Hohhoijaa!
Käyttääkö hellapoliisi jotain lääkettä? Näyttää silmistä oudolta. En tarkoita luolileikkausta, vaan itse silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki on täysin taantunut lapseksi. Lapsellisia muka-hauskoja videoita. Hohhoijaa!
Joku muukin saman huomannut
Tuskin monellakkaan muulla niin väsähtänyttä somea mitä Pinkku tekee.