Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati
En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.
Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.
Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.
Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.
Kommentit (1636)
Teettekö näitä Hellapoliisin reseptejä? Katsoin vaan äsken kun teki pyttipannua ja mietin, että kuka tarvitsee tuohon ohjeen? Mielestäni on jämähtänyt resepteineen menneisyyteen. Mielelläni katsoisin ruokavinkkejä raikkaaseen ja terveelliseen ruokaan, enkä mättöruokaa kasarihenkeen. Olenko ajatuksissani yksin?
Vierailija kirjoitti:
Teettekö näitä Hellapoliisin reseptejä? Katsoin vaan äsken kun teki pyttipannua ja mietin, että kuka tarvitsee tuohon ohjeen? Mielestäni on jämähtänyt resepteineen menneisyyteen. Mielelläni katsoisin ruokavinkkejä raikkaaseen ja terveelliseen ruokaan, enkä mättöruokaa kasarihenkeen. Olenko ajatuksissani yksin?
En tee. Osaan tehdä perus kotiruokaa ilman ohjeita. Ja kaikki jälkkärit on täynnä kermaa, rasvaa yms. Itsekin olen ylipainoinen, tosin nyt laihtumaan päin. Varottaisin kyllä hellapoliisia ettei käy kuin Värikäs Pipsalle eli Piia Viennalle. Hellapoliisinkin kannattaisi alkaa laihduttamaan.
Sen pari kertaa mitä olen telkkarista hänen ohjelmaansa nähnyt, niin en todellakaan.
Purkillinen kurkkusalaattia pyttipannuun? 😳 En todellakaan.. Siinähän on sokeria vaikka kuinka paljon eikä se makea mössö paranna sitä ruokaa millään tavalla. Lusikallinen lautasen reunalla on täysin riittävä, itse en käytä ollenkaan.
Ei kovin houkuttelevia eikä varsinkaan terveellisiä ruokaa ollut pitkään aikaan.
Mä en oikein tiennyt näitä tyyppejä ennenkuin törmäsin tähän ketjuun. Googletin ja meinasin lentää pyllylleni, kun luin että Hellapoliisi on vasta 48-vuotias. Näyttää 10 vuotta vanhemmalta.
Katselin eilen htken Eveolta Makumatkaa. Ihan todella myötähäpeää aiheuttavan kökköä "keskustelua" vieraiden kanssa ja ruoanvalmistusosuudessa tehtiin kermaviilikastiketta savustetulle kuhalle. Että ihan KERMAVIILIKASTIKETTA. Anna mun kaikki kestää. Sinänsä ihan hauska idea vierailla eri paikkakunnilla, mutta toteutus todellakin luokattoman huono.
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen htken Eveolta Makumatkaa. Ihan todella myötähäpeää aiheuttavan kökköä "keskustelua" vieraiden kanssa ja ruoanvalmistusosuudessa tehtiin kermaviilikastiketta savustetulle kuhalle. Että ihan KERMAVIILIKASTIKETTA. Anna mun kaikki kestää. Sinänsä ihan hauska idea vierailla eri paikkakunnilla, mutta toteutus todellakin luokattoman huono.
Meillä onkin vain yksi veitsi, niin leikkaan nämä raparperit kun toinen on ensin leikannut sipulit. Ai meillä onkin vain yksi lusikka, sekoitan sitten kun lusikka vapautuu. Miten näin amatöörimäinen ohjelma pääsee televisioon?
Onpa ikäviä kommentteja. Nuo ohjelmat on käsittääkseni tehty pienellä budjetilla nopealla aikataululla ilman valtavaa koneistoa takana. Tällainen käsitys itselläni, saa korjata.
Siihen nähden kiva sarja. Joku laittoi tuolla aiemmin että puhuu koko ajan itsestään, no ei puhunut. Katsoin varta vasten jakson, jossa oli se alpakkatila, eikä todellakaan ollut oikeutettua tuo kommentti.
Terv. ei fani, mutta vähän överiksi menee jo haukkuminen
Onhan kaikki kuullut, että Hellapoliisilla ei ole ollut moneen vuoteen vapaata eikä lomaa. Ja olettehan tosiaan kuullut, että se on tosi harvinaista, että heillä on vapaa viikonloppu tai ylipäätään mitään vapaata, kun heillä ei niitä koskaan ole. Eikä osaa tehdäkään mitään, kun ei koskaan ole ole vapaata. Siis oikeasti, tuota huomiohakuisuuden määrää. 🙈
Minähän jäinkin aivan koukkuun Hellapoliisin päivityksiin, kiitos arvostelijoiden 😉.
Kiva katsoa ihmisiä, jotka viihtyvät toistensa seurassa (puolisonsa) ja tekevät asioita. Ja julkaisevat kuvia, joissa ollaan vaikkapa juuri herätty eikä ole vielä pakkelit naamassa, virkistävää.
Kiva jos tykkäät. Niin meillä ihmisillä on erilaiset maut.
En ymmärrä tuota jatkuvaa mökin ja kodin hehkuttamista. Ihan tavallinen mökki ja ihan tavallinen koti. Jokaisen koti on aina itselle paras, ei sitä jatkuvasti tarvitse tuoda esiin. Kaipaako noin kovin itsetunnon pönkitystäa?
"Meillä on makkarat jalkojen välissä, ehhheehhheeehhhheeeeh hihihihiiiiiiii" kyyneleet valuu kun on niin hauskaa
Sinänsä huvittavaa, kun on tehnyt mökistään sellaisen kulissin ja mainostaa kuinka siellä on kiva viettää aikaa. Kuitenkin seuraavassa hetkessä valittaa kun mökillä ei ehdi käydä, kun ei ole siis ollenkaan ollut lomaa. Voisiko joku hänelle kertoa, että tuota laulua ei jaksa enää kukaan kuunnella. Kyllä vapaapäiviä on vietetty, joten ihan turha koko ajan tuoda esiin sitä kuinka lomaa ei koskaan ole. Se ei ole kuin itsestä kiinni, kun sellaisen järjestää. Ja kyllä, olen itsekin yrittäjä.
Nyt olis kannattanut pysyä Tuusulassa Taiteiden yönä, verkostoitumassa ja tutustumassa muihin ihmisiin ja yrittäjiin. Mutta ei, mielummin ajaa 3 tuntia yötä vasten vesisateiden keskelle. En voi ymmärtää tän ihmisen valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Minähän jäinkin aivan koukkuun Hellapoliisin päivityksiin, kiitos arvostelijoiden 😉.
Kiva katsoa ihmisiä, jotka viihtyvät toistensa seurassa (puolisonsa) ja tekevät asioita. Ja julkaisevat kuvia, joissa ollaan vaikkapa juuri herätty eikä ole vielä pakkelit naamassa, virkistävää.
Mikä ihme tarve on koko ajan kehua mökkiään. Eilen kuvasi saunaikkunasta metsää ja kehui kuinka kaikki on niin kaunista, ja metsäkin kuin satumetsä. Tavallinen ihminen näki ikkunasta ryteikkömetsän ja rehevöitynyttä nurmikkoa. Onko jäänyt joskus kehuja vaille, kun niin kovin niitä koko ajan kalastelee.
Miksiköhän he ei enää matkustele koko ajan? Muutama vuosi sitten olivat todella paljon reissussa.
Minulla on täysin maku menny näihin kahteen tyyppiin. Hellapoliisilla ei mitään elämänhallintaa, ruokailu on sitä ja tätä. en ihmettele, jos ammattipiireissä ei arvosteta. Kuka yhteistyökumppani haluaa tuollaisen mainoskasvon, joka ei syö kun kerran päivässä, silloinkin ahtaa suuhunsa roskaruokaa. Kerjää marttyyrinä jatkuvasti huomiota ja valittaa koko ajan jostakin. Pinkit on mennyt ihan mahdottomaksi. Keimailee jossain kauheissa kirjavissa vaatteissa, kruunu päässä ja luulee olevansa joku malli. Voisiko joku herättää nämä kaksi tähän maailmaan.