Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät-bloggaaja ja Hellapoliisi Kati

Vierailija
24.11.2022 |

En tiedä, mitä noista oikein ajattelisi.

Hellapoliisi ainakin dokumentoi koko Suomelle isänsä viimeisiä hetkiä tässä elämässä.

Maiju taasen laitta kaksimielisiä juttuja instaansa ja sitten närkästyy, kun ukot laittaa hänelle ruumiinosiensa kuvia.

Katselen näiden sosiaalista mediaansa ja tunnen eläväni aika normaalia elämää.

Kommentit (1602)

Vierailija
241/1602 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee - tämä tulee HP:stä usein mieleen. Ja lomaa ja vapaata ei ole koskaan.

Odotan kovasti mökkiaikaa ja kuinka monet kesäkukat laitetaan, kun aina edelliset kuolee.

Vierailija
242/1602 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut pettynyt Hellapoliisin tv-ohjelmaan. Olen kyllä katsonut jokaisen jakson, mutta kun sitä kovasti mainostettiin sillä, että puhutaan tärkeistä asioista ja vielä oikeilla nimillä, niin se lupaus on jäänyt kovin kauas. Omia kavereita vieraana, puhuttu ihan joutavia eikä aina ole edes ymmärtänyt mikä on jakson aihe. Valmistetuista ruuista en mainitse mitään. Se on todettava, että osaaminen ei ole ihan riittänyt tv-ohjelmien tekoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1602 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Hellapoliisi laita takkiakaan päälle! 😂 Huumoria, mutta mua paleltaa joka kerran hänen puolesta, kun liihottaa stooreissa ilman takkia. Nyt, keskellä talveakin. Hänellä on Peikon kanssa kävelyllä joku ohut neulepaita tai huiviponcho, jonka jengi pukee viileänä kesäiltana. Eikö lihavammilla ihmisillä ole ikinä kylmä vai jotkut kuumat aallot?

Ei,meillä on aina hiki kun ollaan lihavia.

Olen hyvin hoikka mies ja hikoilen paljon, myös talvella. Äskettäin kun oli pakkasta lähes 30 astetta, olin hiestä märkänä kun polkupyöräilin töihin 6 kilometriä.

Vierailija
244/1602 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeää kommenttia täällä. En tiedä mitenkä mahtava ja nuori ja hoikka ja rikas tuo Hellapoliisikaan on sitten ollut, mutta minusta tuollainen keittiöbloggaaminen on ihan hyvä homma. Tätä Korkokenkäblogia en tunnista. 

Vierailija
245/1602 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mitään blogeja enää lue, se oli aika ennen ig nousua. Nyt katsotaan vaan ig storieseja ja tiktok videoita. 

Vierailija
246/1602 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit pois heiltä niin turvotus lähtee. 

Vierailija
247/1602 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio remonttiin! 

Vierailija
248/1602 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa näyttää ihan miltä haluaa, mutta kovin ylipainoisen antamat ruokaohjeet eivät kyllä vakuuta. Sama koskee myös lääkäreitä, jotka antavat neuvoja ylipainoon, kun itse ovat parikymmentä kiloa ylipainoisia

Vierailija
249/1602 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä hellapoliisin ig sivu nykyään jotain ihan muuta kuin ruokaan liittyvää? Siltä ainakin tuntuu, sillä jatkuvalla syötöllä on nyt jotain haukkumista entisistä ystävistä ja muutenkin ihmissuhteista ja kuolemasta ja ties mistä. Voisko perustaa noille asioille ihan erillisen tilin ja jättää tän ruokasivuston ihan niille asioille.

Jotenkin ahdistava olo tulee nykyään kun katsoo. Koittanut jättää välillä katsomatta ja antaa hetki aikaa ja josko hetken päästä olisi sitä ruokaan liittyvää mutta ei, taas ollaan kuolemassa ja linnuissa ja haukkumassa seuraajia. En tiedä kyllä mitä ajatella enää. Ehkä sitten pitää jättää seuraamatta. 

Vierailija
250/1602 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin, että maksullinen tili on ruokapainotteinen ja tuo yleinen ig sellainen yleistä sälää oleva tili

Vierailija
251/1602 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä porukat katsoo noita negatiivisia juttuja 😳? Mulle uusi tuttavuus tämä kokki mutta en mä ole törmännyt kuin ihan tavallisiin päivityksiin, ruoka-aiheisiahan juttuja tuolla instagramissa on. 

Vierailija
252/1602 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän muotia on värikäs dopamiinisisustus.

Ehkä ne iloiset, toisiinsa sopivat sävyt piristäisi myös masentuneen mieltä. Ja eniten ruokavalio ja liikunta. Kävellä voi ilman koiraakin ja enemmän kuin sen 200m ja takaisin. Takki päälle ja nastalenkkarit jalkaan, niin ei talvi haittaa. Ja jos liikkuminen tuntuu ylipäänsä hankalalta, niin ruokavaliolla saa painon laskemaan. Annoskoot normaaleiksi ja sokeri-kerma-hiilarihötön tilalle nyrkin verran proteiinia ja runsaasti vihanneksia. 

Vierailija
253/1602 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyy meilläkin eveo-kanava. Kiva ohjelma, tykkäsin. Tärkeän asian vieras oli tänään.

Vierailija
254/1602 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varikset vähentyneet ja höyhenet loppuneet AV:n ansiosta?

Odotan mökkikautta. Sieltä tulee niin jäätävän hyvää tahatonta komiikkaa. Ainoo mikä harmittaa, on se kaikkien halpishärpäkkeiden määrä. 

Vierailija
255/1602 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa alhaisia kommentteja. Katselin Hellapoliisin instagramia, oikeastiko aikuiset ihmiset arvostelevat jonkun painoa, pukeutumista tai meikkaamista?

Ja eikö ole kiva, että esim. ohjelmia tehdään matalalla kynnyksellä, sellaisia, joissa ei takana massiivista koneistoa. No, nämäkin ovat tietysti makuasioita, minusta on. Itse asiassa tämä on mielestäni se juju tässä ohjelmassa.

ihmiset myös muuttuvat ja kasvavat. Kaikki elämässä tapahtuvat asiat vaikuttavat, ei meistä kukaan ole samanlainen kuin parikymppisenä. Ei ulkonäöltään, mielipiteiltään tai minkään muunkaan osalta.

Vierailija
256/1602 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, makuasioita. Minustakin on hyvä, että on ns. matalan kynnyksen ohjelmia. Tosin itse en koe mielekkääksi katsoa ohjelmaa, jossa tehdään perussalaattia/rahkaa/vohveleita. Ruokajutuista en saa mitään, jotkut keskustelut ovat olleet hyviä, mutta opeteltavaa vielä on. 

Vierailija
257/1602 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuo täti on paisunut ja voi hyvänen aika sen naamaa!  pulleroinen taikinanaama ja hailakat  sian tihrusilmät kehystettynä rapisevalla mustalla kajalilla ja kaiken komeutena sitten nuo sysimustat kulmakarvat...

Vierailija
258/1602 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötä myöten valvominen lisää lihomista ja erittää kortisolia joka lisää valvomista.

Vierailija
259/1602 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille banaanismoothie resepti. Tarvitaan banaani. Kuori banaani ja laita tehosekoittimeen. Nauti. Tällaiset ohjeet oikeasti jo aliarvioivat seuraajia. Ei ihme, ettei yhteistyökumppaneita löydy! 

Vierailija
260/1602 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiju sanoo livessä 'saakeli' ja Hellis siihen: "Hyi kun sä kiroilet rumasti".

Ite huutaa stooreissaan v*tt*a.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme