Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hölmöin elokuvakohtaus joka saa teidät liikuttumaan?

Vierailija
24.11.2022 |

Siis vaikka joku komedia mikä jostain syystä on teistä koskettava?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Marley. Itkin kuin syötävä, kun veivät Marleyn lopussa nukutukseen. Eläimet on heikko lenkki, ihmisiä saa kaatua kuin heinää, mutta auta armias, kun koiralle käy jotain vaikka sitten pitkän onnellisen elämän päätteeksi.

Samasta syystä en voi katsoa Hachikoa uudestaan. Ihana leffa, mutta en kestä.

Vierailija
2/3 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Grand Budapest hotel kun Zero vanhana miehenä kertoo niistä seikkailuistaan Mr. Gustaven kanssa ja niille sattuu ja tapahtuu vaikka mitä. Oikeasti mä olisin voinut ruveta poraamaan siinä lopussa kun Gustave oli taas puolustanut Zeroa siellä junassa ja Jude Law kysyy että no mitä Gustaville tapahtui? Zero on hetken hiljaa ja sitten toteaa että ne sotilaat ampui Gustaven. Tämä on sarjassamme hölmöt kohtaukset mutta en voi mitään että liikutun enemmän kun monelle draamaelokuvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja Marley. Itkin kuin syötävä, kun veivät Marleyn lopussa nukutukseen. Eläimet on heikko lenkki, ihmisiä saa kaatua kuin heinää, mutta auta armias, kun koiralle käy jotain vaikka sitten pitkän onnellisen elämän päätteeksi.

Samasta syystä en voi katsoa Hachikoa uudestaan. Ihana leffa, mutta en kestä.

Tossahan ei ole mitään hölmöä vaan on täysin luonnollista. Varmasti 99% liikuttuu jollain tasolla katsellessaan Hachikoa.