Liian paljastava pikkujouluasu? (työ)
Pitsinen läpinäkyvä paita + ns suorat puvunhousut. Onko tämä liikaa työpaikan pikkujouluihin?
https://shop.mango.com/fi/women/shirts-blouses/lace-blouse-with-ruffles…
Olen hoikka ja vartalolta samanlainen kuin kuvan malli. Paita on samantyyppinen, toki itse laitan alle bralette tyyppisen alusasun. Tilaisuus on yökerhossa.
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole liikaa, asu kuulostaa tyylikkään seksikkäältä tuolla vartalotyypillä. Paikalle tulee kuitenkin niitä, joilla on enemmän reittiä tai rintavakoa näkyvissä.
Jos joku vetää glögit väärään henkeen tän asun takia, todennäköisin syy on ne omat selkä-, kylki- ja vatsamakkarat, ei sun keho.
Kerrotko miksi työpaikan pikkujouluihin pitäisi pukeutua seksikkäästi?
En ole koskaan oppinut ymmärtämään teitä, jotka olette rajattomia kaiken seksiin liittyvän suhteen. Että työpaikan pikkujouluihin seksikäs asu. Itselläkin olisi "mitä näytellä", mutta ei tulisi mieleenkään laittaa läpinäkyvää paitaa, paljastaa tissivakoa tms. Kaikista viimeisimpänä työpaikan pikkujouluihin, koska haluan pysyä arvostettuna ja vakavastiotettuna työntekijänä.
Miksi teille ei riitä, että asu on tyylikäs ja/tai kaunis? Ei tarvitse vastata.
Kai muuten tajuatte, että teihin myös suhtaudutaan eri tavalla ja siihen voi vaan sanoa, että sitä saa, mitä tilaa.
Olen hoikka, minulla ei ole tissivakoa, alla on toppimainen alusasu joka peittää rinnat täysin.
Ymmärrätköhän miltä asu näyttää kun on oikeasti todella hoikka.
Itse pidän siitä kontrastista että on löysähköt housut ja sitten pitsinen paita. Mustassa mekossa joka minulla on toisena vaihtoehtona ei ole mitään kontrastia. Minusta mekkoja käyttävät erittäin tyttömäiset naiset. Itse olen luonteeltanikin enemmän androgryyni. Vartaloltani myös.
ap
Miksi sitten kysyt asiasta täällä?
Laittaisin työpaikan pikkujouluihin fiksua ja tyylikästä päälle. Tuo paita ei lukeudu sellaisiin vaatteisiin olkoon alaosa mikä vain.
Nimenomaan, joku tässä mättää, kun jo otsikossa on "liian paljastava pikkujouluihin"? Jos tuollaista pitää edes kysyä, niin vastaus on KYLLÄ.
Kysyn koska en yleensä paljasta YHTÄÄN MITÄÄN.
ap
Miksi siis nytkään luopua tyylikkyydestä ja arvokkuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa nyt ärsyttää ihmisiä? Rinnat piilossa ja paljastaa mitä, kaistaleen vatsaa? Ai kamala joo 🤦
Miksi siitä pitää aloitus tehdä, jos asu kerran on ihan normaali eikä yhtään erikoien? Teetko sinä aloituksia, joissa kysyt, voitko laittaa kauppaan farkut ja toppatakin?
Ja jos ap kerran haluaa jotain erikoista ja räväyttävää, niin millä tavalla tavoite on saavutettu, jos paidan alle laitetaankin peittävä toppi/bralette/mikälie?
Ainakin minä olin lukevinani rivien välistä, että AP saattaa olla muutenkin vähän epävarma ja arka itsestään ja mua harmittaa kun hänet tuomitaan, vaikka itse en ainakaan näe tuossa mitään sopimatonta. Mua ihmetyttää kun vatsan näkyminen hoikalla ihmisellä herättää niin paljon närästystä samalla kun rehevämmät saa kulkea reilusti "muotojaan" korostaen ja sitä jopa kannustetaan.
Eikä missään sanottu, että hän haluaa katseita ja yrittää olla jotenkin erikoinen ja räväkkä, pikemminkin sopeutua joukkoon mutta pukeutua kuitenkin omasta mielestään kauniisti ja tyylikkäästi.
Käsittämätöntä tämä aikuisten ihmisten toistensa nokkiminen.
Olen pahoillani AP, toivon sulle rohkeutta olla oma itsesi ja pukeutua kuinka haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä tuomitaan "itsensä esittelystä" mutta kukaan ei selitä, että mitä tuo asu esittelee?
Itse myönnän reilusti että olen vähän kateellinen, kun on kroppaa käyttää tuommoista. Rakastan pitsiä itsekin, mutta olen lihonut enkä uskalla käyttää vaikka haluaisin.
Oikein sopiva asu on mun mielestä ja kokonaisuus kuulostaa tyylikkäältä, käyttäisin itsekin.Linkin kuvassa on nainen likitulkoon tissit paljaana ja nännit loistaa kilometrin päähän ja sinä ihmettelet?
Jep. Ja aloittaja on laittamassa korkeavyötäröiset housut sekä peittävän topin paidan alle.
Sinä et ilmeisesti lukenut yhtään ketjua ja näet vain tissit. (Eikä tuossa esimerkkikuvassakaan nännejä näkynyt)
Riippuu työpaikastakin. Jos töissä on pukukoodi, en laittaisi tuollaista asua, mutta sehän riippuu siitä, mitä laitat tuon pitsipuseron alle. Kaveriporukan pikkujouluihin menisi ihan tuollaisenaan.
Selittämään joku nyt siis että mitä tuossa muka esitellään ja miten kukaan saa tuosta jotain epäsopivia ajatuksia???
Nää huutelijat on vaan kateellisia, älä välitä AP.
Mua hävettää näiden aikuisten kiusaajien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä mikä ongelma tuossa asussa on. Onko tämä joku säälittävä yritys provota?
T.muodokas valas
Oletteko niin sokaistuneita kaiken "Temppareiden" ja Seiskan tuijottelusta, että ette enää hahmota mikä asu sopii työpaikan tilaisuuteen. Jos rintaliivisi (alusvaate edelleen) näkyvät, on jossain menty vikaan. Ei ole kauaa kuin lehdessäkin oli juttu työpaikkapukeutumisesta ja siinäkin sanottiin aivan selvästi, että alusasujen näkyminen ei kuulu työhön liittyviin tilaisuuksiin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen lienee turvallisinta kun laitat liian ison hupparin ja collegehousut.
Muista pitää huolta, ettei nilkat näy.Naurettavaa, ja samaan aikaan turhauttavaa, että jotkut vetää nämä asiat ihan toiseen ääripäähän. Ihme, että et sanonut, että "pukeudu burkhaan, niin kaikki on tyytyväisiä", kuten kaltaisesi mustavalkoajattelijat yleensä sanovat.
No eipä tuo esimerkki mitään ääripäätä edusta vaikka niin kovasti väitetään.
Mikä mielestäsi on sovelias asu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä mikä ongelma tuossa asussa on. Onko tämä joku säälittävä yritys provota?
T.muodokas valas
Oletteko niin sokaistuneita kaiken "Temppareiden" ja Seiskan tuijottelusta, että ette enää hahmota mikä asu sopii työpaikan tilaisuuteen. Jos rintaliivisi (alusvaate edelleen) näkyvät, on jossain menty vikaan. Ei ole kauaa kuin lehdessäkin oli juttu työpaikkapukeutumisesta ja siinäkin sanottiin aivan selvästi, että alusasujen näkyminen ei kuulu työhön liittyviin tilaisuuksiin millään tavalla.
Ei ap:llä näy rintsikat kun alle tulee vaatetta. Lue ennen kuin mouhoat ja sisäistä vielä lukemasi jos niiltä temppareilta ehdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.muodokas valas
AP ei ole esittelemässä alusasujaan vaan laittamassa topin paidan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen lienee turvallisinta kun laitat liian ison hupparin ja collegehousut.
Muista pitää huolta, ettei nilkat näy.Naurettavaa, ja samaan aikaan turhauttavaa, että jotkut vetää nämä asiat ihan toiseen ääripäähän. Ihme, että et sanonut, että "pukeudu burkhaan, niin kaikki on tyytyväisiä", kuten kaltaisesi mustavalkoajattelijat yleensä sanovat.
Joku loukkaantuu aina, oli päällä mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä tuomitaan "itsensä esittelystä" mutta kukaan ei selitä, että mitä tuo asu esittelee?
Itse myönnän reilusti että olen vähän kateellinen, kun on kroppaa käyttää tuommoista. Rakastan pitsiä itsekin, mutta olen lihonut enkä uskalla käyttää vaikka haluaisin.
Oikein sopiva asu on mun mielestä ja kokonaisuus kuulostaa tyylikkäältä, käyttäisin itsekin.Linkin kuvassa on nainen likitulkoon tissit paljaana ja nännit loistaa kilometrin päähän ja sinä ihmettelet?
Jep. Ja aloittaja on laittamassa korkeavyötäröiset housut sekä peittävän topin paidan alle.
Sinä et ilmeisesti lukenut yhtään ketjua ja näet vain tissit. (Eikä tuossa esimerkkikuvassakaan nännejä näkynyt)
Olet sokea? Sitä paitsi ap sanoi laittavansa alle bralette-tissiliivit eikä mitään toppia. Topin kanssa asu menisi hyvin.
Pilu vilkkumaan, jo prtsari panee
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa nyt ärsyttää ihmisiä? Rinnat piilossa ja paljastaa mitä, kaistaleen vatsaa? Ai kamala joo 🤦
Nännit piilossa, mutta kyllä tuossa minusta rintaa ihan reilusti esillä.
Minusta tuota voi topin kanssa käyttää muodokkaampikin. Asu on jopa vähän tylsä topin kanssa, ei ollenkaan paljastava. Sehän paljastaa vaan käsivarsia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännit piilossa, mutta kyllä tuossa minusta rintaa ihan reilusti esillä.
No ei ole jos ei ole rintoja, mitä esitellä ja nekin verhotaan topilla. AP ei ole menossa sinne esittelemään mitään.
Mua ei haittaisi jos joku tuollaiseen asuun pukeutuisi, mutta laittaisin itse tuon paidan alle ihan kunnon topin, koska en tykkää ulkonäköön liittyvästä huomiosta ja pidän itselläni asiallisesta pukeutumislinjasta työhommissa, jotka nuo pikkujoulutkin kuitenkin pohjimmiltaan ovat. Vartalon mallilla ei sinänsä minusta ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kertoi heti alussa laittavansa alle peittävän topin. Mitään ei näy läpi käsivarsien lisäksi.
Miksi ap sitten kysyy, onko asu liian paljastava?
Ap kertoi heti alussa laittavansa alle peittävän topin. Mitään ei näy läpi käsivarsien lisäksi.