Liian paljastava pikkujouluasu? (työ)
Pitsinen läpinäkyvä paita + ns suorat puvunhousut. Onko tämä liikaa työpaikan pikkujouluihin?
https://shop.mango.com/fi/women/shirts-blouses/lace-blouse-with-ruffles…
Olen hoikka ja vartalolta samanlainen kuin kuvan malli. Paita on samantyyppinen, toki itse laitan alle bralette tyyppisen alusasun. Tilaisuus on yökerhossa.
Kommentit (319)
Mielipiteitä kaivataan!
Haluaisin niin laittaa housut + vastapainoksi jotain erilaista, kuin vain tylsän mustan mekon.
ap
Ei se erotu sieltä mustien vaatteiden massasta hämärässä, anna mennä vaan.
Kiitos paljon vastauksista!
Voin kyllä tarvittaessa miettiä paidan alle jotain muutakin.
Jos tosiaan laitat jotain paidan alle niin mielestäni sopiva asu. Pelkkä paita saattaisi olla vähän liikaa. Siis minun mielestäni.
Aivan sopiva asu pikkujouluihin eikä ole liian paljastava. Nuorena pitää omaa kroppaa näyttää. Sen mummopukeutumisen voi aloittaa sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan laitat jotain paidan alle niin mielestäni sopiva asu. Pelkkä paita saattaisi olla vähän liikaa. Siis minun mielestäni.
Tietysti laitan alle jotain! :D
Bralette on toppimainen alusasu, joka tulee vatsalle asti ja olkaimet ovat leveät.
Mutta tarkoitatko että pitäisi laittaa paita alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumppumaisuus ei ole tyylikästä.
Et selvästi tiedä tyylikkyydestä yhtään mitään.
Mustat puvunhousut ei ole lumppumaiset.
Jos joku sankari näkee rannetta enemmän ihoa niin se on sille lumppumainen, ehkä tää on sellainen tapaus :D
Toppi alle, niin oikein kiva asu.
Mitä itse ajattelisit, jos olisit esimies, jonka alainen tulee pikkujouluihin tuossa asussa?
Minun mielestäni ei anna luotettavaa ja asiallista vaikutusta. Ja tuo asu muistetaan, kun haluat edetä uralla tai pyytää palkankorotusta. Ja myös kollegat muistavat: naureskelevat selän takana joka vuosi kun pikkujoulut lähestyvät. Musta tuo menee samaan laariin kuin tolkuton känni pikkujouluissa: ei hyvä. Upee asu, mutta käyttäisin jossain muussa tilaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Lumppumaisuus ei ole tyylikästä.
Eikä tuollaisessa kitkerässä asenteessa, jota kommenttisi kuvastaa.
Linkin asussa ei ole mitään lumppumaista, vaan se on oikein mielenkiintoinen ja kaunis; sopivasti peittävä ja paljastava.
Täällä ollaankin näköjään jo kateellisia sulle pelkästä ajatuksesta kun voit käyttää tuommoista :)
Siis mikä tuossa nyt ärsyttää ihmisiä? Rinnat piilossa ja paljastaa mitä, kaistaleen vatsaa? Ai kamala joo 🤦
Erinomainen valinta ilman sitä paitaa, kun haluaa pelata ns. varman päälle pikkujouluiltaa...😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan huoramainen että kenellekään ei jää epäselväksi millä agendalla siellä pikkujouluissa ollaan.
Näin sanoo ne "muodokkaammat" tädit tissit tyrkyllä avonaisessa paidassa joku koru vielä tissivaossa roikkuen, jotka hokee myös sitä kun "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni eivätkä mistään luuviuluista" 😂
Ihan tyylikäs tuo on, muttakun nykyään hoikka ei saa olla enää hoikka ilman vttuilua.
Eli varaudu AP tähän kyräilyyn niiden rehevämpien mimmien toimesta.
Antakaa hei kaikkien pukeutua niinkun haluavat.
Pakko näin muodokkaampana tätinä todeta, että tällainen ajatusmaailma on ihan vieras ja kuulostaa enemmän miehen kuin tädin aivootuksilta. Meillä on nimittäin ollut oma vuoro olla nuoria ja nättejä, ja ne miehetkin on jo kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti laitan alle jotain! :D
Bralette on toppimainen alusasu, joka tulee vatsalle asti ja olkaimet ovat leveät.
Mutta tarkoitatko että pitäisi laittaa paita alle?
Mahtaako se bralette näkyä liian hallitsevana pitsin alta ja pilata kokonaisuuden? Jos laittaisit ihon värisen narutopin?
Mutta hieno asu, laita ihmeessä!
Terveisin mummo 61 v.
Ihan hyvähän tuo on jos laitat sen topin alle. Eihän se silloin ole mitenkään paljastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan huoramainen että kenellekään ei jää epäselväksi millä agendalla siellä pikkujouluissa ollaan.
Näin sanoo ne "muodokkaammat" tädit tissit tyrkyllä avonaisessa paidassa joku koru vielä tissivaossa roikkuen, jotka hokee myös sitä kun "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni eivätkä mistään luuviuluista" 😂
Ihan tyylikäs tuo on, muttakun nykyään hoikka ei saa olla enää hoikka ilman vttuilua.
Eli varaudu AP tähän kyräilyyn niiden rehevämpien mimmien toimesta.
Antakaa hei kaikkien pukeutua niinkun haluavat.Pakko näin muodokkaampana tätinä todeta, että tällainen ajatusmaailma on ihan vieras ja kuulostaa enemmän miehen kuin tädin aivootuksilta. Meillä on nimittäin ollut oma vuoro olla nuoria ja nättejä, ja ne miehetkin on jo kotona.
Minä näin nuorena ja nättinä olen samaa mieltä, ne muodokkaat tädit meidän työpaikoilla on oikein kivoja ja kannustavia. Ei ole mitään kilpailuasetelmaa miesten huomiosta, älytön ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuossa nyt ärsyttää ihmisiä? Rinnat piilossa ja paljastaa mitä, kaistaleen vatsaa? Ai kamala joo 🤦
Hyvähän se on tietää jos asu jakaa mielipiteitä. Tosin oman miehenikin mielestä asu on tyylikäs.
Mutta ehkä sovittelen vielä paidan alle jotain muuta, se ei kyllä näyttänyt ollenkaan niin kivalta.
ap
Mun mielestä ei ole liikaa, asu kuulostaa tyylikkään seksikkäältä tuolla vartalotyypillä. Paikalle tulee kuitenkin niitä, joilla on enemmän reittiä tai rintavakoa näkyvissä.
Jos joku vetää glögit väärään henkeen tän asun takia, todennäköisin syy on ne omat selkä-, kylki- ja vatsamakkarat, ei sun keho.