Onko teidän hiljaiseen naapuri elämään tullut lapsiperhehäiriköitä
Ja et ole missään tekemisissä niiden kanssa ja et aiheuta mitään itse niille mutta ne lapset häiritsee sinua tahallaan sinkku?
Kommentit (6)
Yläkertaan muutti yhden lapsen perhe ja elämästä tuli täysin helvettiä :( Jatkuva ÄÄÄÄ ÄÄÄ TÖMPS TUMPS VÄÄVÄÄVÄÄ PIM PAM PUM!!!11
Yritä täsä sitten tehdä etätöitä ja viettää rauhallista kotielämää. Hiljainen talo meni täysin pilalle.
Joo, mekkalaa kuuluu niin kuin minustakin aikoinaan lapsena. Mutta kestän häiriintymättä kun ajattelen tulevaisuuttani jossain hoitolaitoksessa, jossa joku näistä metelöijistä häärää vuoteeni ympärillä.
Tosin ei nämä lapset minua erityisesti tahallaan häiritse. Minkälaista tämä sinuun kohdistuva häiriköinti on?
t. toinen sinkku.
Ei, mutta kun asuu pitkään samassa asunnossa niin aikaisemmin hiljaisista ja häiriöttömistä pienistä lapsista kehittyy häiriköitä. Ensin sählypeleissä karjuvia ipanoita, sitten mopoja huudattavia ja lopulta kovaäänisiä autonromujaan kaasuttelevia. Ennen kuin sitten onneksi häipyvät maisemista. Mutta äläpä huoli, nyt naapurin viisikymppinen mies osti harrikan, jota pitää aika ajoin käyttää ja kaasutella pihassa, ajaa kierros korttelin ympäri ja jatkaa kaasuttelua, jne.
Alan ymmärtää palstan poikavauvahullua, nuo kaikki häiriköthän ovat miespuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mekkalaa kuuluu niin kuin minustakin aikoinaan lapsena. Mutta kestän häiriintymättä kun ajattelen tulevaisuuttani jossain hoitolaitoksessa, jossa joku näistä metelöijistä häärää vuoteeni ympärillä.
Tosin ei nämä lapset minua erityisesti tahallaan häiritse. Minkälaista tämä sinuun kohdistuva häiriköinti on?
t. toinen sinkku.
Ihan kuin olisin miehen vienyt joltain naiselta joka on käskenyt lapset räyhätä ja huudella huoritella minulle pihalla ikkunan alla ja en tiedä mistä on kysymys.
Pieni lapsi ja koiranpentu, mitä yhtenäistä näillä on? Aivan ensin nämä molemmat on aika hiljaa kunnes.👹
Joo. Mutta sinähän senkin tapahtuman kiellät!
13-vuotias, poliisin kertoman mukaan poliisijuttutaustaa omaava tuli vuosi sitten taloon. Vanhempansa olivat yli puoli vuotta asunnostaan pois, palasivat ja toivat tuon mukanaan! Heti alkoi näyttämään häiriintyneisyyttään! Ilkivaltaa, kotirauhan häirintää, tappamisellakin uhannut. Eikä mitkään yhteydenotot viranomaisiin tai isännöitsijään vaikuta mitään. Jatkaa edelleen. Voi ilmeisesti ruveta tekemään rikosilmoituksia vainoamisesta!
Todella sairasta sakkia! Yhteiskunta on ilmeisesti käyttänyt hirveesti resursseja tuohon perheeseen!