Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on?

Vierailija
08.11.2006 |

Olo on aivan vetämätön ollut jo monta viikkoa. Mitään ylimääräistä ei jaksais tehdä. Olen lapsen kanssa kotona ja tuntuu, että jopa ulkoilu lapsen kanssa vie kaikki voimat ja mieluummin vaan nukkuisin rauhassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan syysväsymystä. iltaisin menen välillä nukkumaan samaan aikaan kuin lapsikin eli klo20. silti klo07 väsyttää niin pirusti ja sama jatkuu koko päivän. odotan vain iltaa ja sänkyä!!

Vierailija
2/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty sterilisaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kotiäiti aikoja jolloin samanlaisia aikoja. Väitän, et jos sulla ei ole hemoglobiini ja vitamiin taso hurjan alhainen niin sit sulla voi olla vain Fiksun tekemisen puute. Siis lasten kanssa kyllä tekemistä riittää, mutta onko se sulle tarpeeksi haasteellista, tunnetko saavasi siitä kiitosta ja kunniaa??? Ne asiat nimittäin auttavat jaksamaan. Yksitoikkoiset ja rutiininomaiset päivät puuduttavat ja väsyttävät aikuista ja fiksua ihmistä VALTAVASTI!

Tehkää jotain poikkeuksellista. Oletko katsonut Muumien jakson jossa tätä viisutta todistaa Muumipappa, joka eräässä jaksossa muuttaa yön päiväksi...

...sitä tuskin itse kannattaa kuitenkaan kokeilla. ;-) Tsemppiä päivääsi!

Vierailija
4/4 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos päivän piristyksestä!

t. toinen väsynyt, ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan