Nyt kun Suomen poliisi suosittelee ettei kaupungissa liikuttaisi yksin kaupungilla, kuinka siis mennä töihin jos ei ole ystäviä ja työpaikka sijaitsee kaupungilla?
Kommentit (1036)
Ehkä hyvätuloinen esim. lääkäri voi ottaa kymmenen kestoväriä päähänsä kuukaudessa, kun muut ei voi, kun eivät saa palkkaa työstä vaan työttömyyskorvausta.
Tosin liika on liikaa, ei taida yhden ihmisen päänahka kestää 10 kestöväriä kuukaudessa.
Tai mites kuinka monta kuppia kahvia ja kuinka monta pullaa hän pystyy yhdellä kertaa kahvilassa juomaan.
Taitaa parturit ja kahvilat loppua Suomessa, muutama jää.
Yksi englantilainen parturi kävi Suomessa, hän opetti minulle kiharoiden tekoa.
Nuorempi sukupolvi on köyhää nykyään Suomessa, mutta onneksi meitä neuvotaan ja opetetaan taitoja muualta.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti nuoret ovat innostuneet leikkaamaan toinen toistensa hiuksia, se on heille jopa kivaa ajanvietettä.
Eläkeläiset käy parturissa, mutta Suomessa kuolee noin 5000 ihmistä kuukaudessa eli moni jää työttömäksi.
Voitaisiinkin alkaa järjestämään hiustenleikkaus kursseja nyt kun tes-palkoista luovutaan.
Menee aisan ohi, mutta mikä juttu oli viikko sitten lauantaina, kun nuoret naiset 3-5 lösseissä olivat liikenteessä mitä kummallisimmissa asuissa. Housut vesirajassa, pitkät nylonperuukit ja naamat meikattuna. Ei näitä kaapuhemmoja jotka kulkevat jopa viikatteen kera metsissä. Iältään 13-15vpyörivät ostarilla, maalattu risukeppi käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi sukupolvi on köyhää nykyään Suomessa, mutta onneksi meitä neuvotaan ja opetetaan taitoja muualta.
Nyt kun osaa itse niin ei tarvitse mennä parturiin ja maksaa.
Missä kaupungissa poliisi on suositellut tätä yöllisen liikkumisen rajoittamista?
New Yorkissako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työkokeilussa ja yksi vakituinen kysyi voisinko laittaa hänen hiukset pikkujouluihin, kun hän ei raaskisi parturille maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaupungissa poliisi on suositellut tätä yöllisen liikkumisen rajoittamista?
New Yorkissako?
Tampereella. Siellä on paljon väkivaltaisia muslimeja saalistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työkokeilussa ja yksi vakituinen kysyi voisinko laittaa hänen hiukset pikkujouluihin, kun hän ei raaskisi parturille maksaa.
Tottakai, työttömyyskorvausta leikataan niin opetellaan tekemään itse ja autetaan myös muita.
Ei rahanvaihdantaa välttämättä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, työttömyyskorvausta leikataan niin opetellaan tekemään itse ja autetaan myös muita.
Parturit ne ulosottoon menee, jos ei ole asiakkaita tarpeeksi.
Mutta ehkä joku mies, jolla on rahaa voi mennä ottamaan lyhyeen tukkaansa permanenttikiharoita tai raidat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New Yorkissako?
Tampereella. Siellä on paljon väkivaltaisia muslimeja saalistamassa.
Linkki?
Lähde?
Tässä maassa on kaksi isoa ongelmaa tuon asian kanssa.
Jos vanhempia ei nyljettäisi elävältä koko ajan kasvavilla laskuilla ja veroilla, nuorille olisi varaa kustantaa harrastuksia eikä niille tulisi mieleenkään lähteä hillumaan. Mutta ei.
Jos tässä maassa saisi puolustaa itseään, nulikoilta loppuisi leikit yhdessä viikonlopussa, koska ne saisi semmosta kyytiä, että menee viesti perille.
Koska ihmisten elinkustannuksien helpottaminen on viimeinen asia, mitä poliitikoilta voi odottaa, ainoa keino on alkaa vyöryttää kansalaisaloitteita lakien muuttamisesta niin kauan, että se lopulta onnistuu. Jokainen tietää, että tuo riekkujahomma ei tuosta helpotu, vaan pahenee ja yleistyy.
Se ei lopu millään toivotaan toivotaan meiningillä tai saattajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parturit ne ulosottoon menee, jos ei ole asiakkaita tarpeeksi.
Mutta ehkä joku mies, jolla on rahaa voi mennä ottamaan lyhyeen tukkaansa permanenttikiharoita tai raidat.
Vaikka joku johtaja joka ei palkkaa naista, kun se voi tulla raskaaksi ja joutuisi maksamaan äitiysloman.
On kyllä mam uttajaministerit nyt tiukan paikan edessä, kun eivät millään halua myöntää mistä ongelma johtuu ja pitäisi leikkiä että kaikki on normaalia ja kunnossa. Nuoriso nyt vaan on vähän villinä ja niille pitäisi keksiä muuta tekemistä ja sellasta, niih.
Mitään ongelmaa ei ole, kyllä vihreä sisäministeri tietää.
Sisäministeri tykitti 15 twiittiä - Ohisalon mukaan Halla-ahon väite Suomen ajautumisesta Ruotsin tielle ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyvätuloinen esim. lääkäri voi ottaa kymmenen kestoväriä päähänsä kuukaudessa, kun muut ei voi, kun eivät saa palkkaa työstä vaan työttömyyskorvausta.
Tosin liika on liikaa, ei taida yhden ihmisen päänahka kestää 10 kestöväriä kuukaudessa.
Tai mites kuinka monta kuppia kahvia ja kuinka monta pullaa hän pystyy yhdellä kertaa kahvilassa juomaan.
Silloin kun korona alkoi niin oli juttu parturista, joka sanoi, että asiakkaista 80% on eläkeläisiä.
Samaa valitti markkinoilla myyvä mies. Ei ole kuin eläkeläisiä asiakkaana.
Tiedämme kyllä, että moni yritys loppuu 10 vuoden sisällä.
Muistakaa äänesttä kevään eduskuntavaaleissa! Nyt ollut punavihreää unelmaa 3.5 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Jos kuljettaa kanankakkaa laukussa niin pysyyköhän varkaat loitolla?
No sian LIHAA! Pyydätte teurasjätettä, siinäpä rosvoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun korona alkoi niin oli juttu parturista, joka sanoi, että asiakkaista 80% on eläkeläisiä.
Samaa valitti markkinoilla myyvä mies. Ei ole kuin eläkeläisiä asiakkaana.
Tiedämme kyllä, että moni yritys loppuu 10 vuoden sisällä.
Ja mitä tekee hallitus, meinaa leikata taas työttömyyskorvauksia.
Ei ainakaan taksilla, ne meni jo piloille.