Sivut

Kommentit (1033)

Vierailija

No voihan tuonkin tahallaan väärinymmärtää. Sehän on nykyihmisen tyyli: taantua 10-vuotiaan tasolle ja inttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pimeä po liisi haki varmaan niitä tärkeimpiä soturijohtajia itse ihan Afrikasta...

Siellä osataan swahilia kummasti. Tässä varmaan joku supi ja tallinen polliisi vastakkain ja toinen sisäministeriön johdossa määrää tahtia. En usko että kaikki polliiisit fanittavat tuota agendaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No tätähän hallitus on halunnut. Kun otetaan niistä tietyistä maista ihmisiä tänne koko ajan vaan lisää ja lisää niin näin siinä käy.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sali ja tappeluteho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä miesssukupuolessa on vikana kun jengiytyy ja aiheuttaa aina ongelmia rauhallisille ihmisille?

Miksi miehet tekee aina yhteiskunnasta turvattoman?

Osaako joku mies vastata ja kertoa sisimmistään totuuden, että mikä on kun ei osata olla ihmisiksi?

Sorry olen valkoinen mies ja en osaa tuohon vastata. Tuntuu ihan yhtä hassulle kuin valkoisista naisista. Mutta tehän niitä tänne houkuttelette. Ehkä voitte siinä auttaa ymmärtämään. Miksi? Häh?

Olen itse mies ja minä olen ihmiskunnan kuningas tällä hetkellä. Olen vähän alle nelikymppinen.

Voin tehdä ihan mitä haluan ja olen nopein, voimakkain, älykkäin. OLEN JUMALA.

Miksi en saa tuntea ylivoimaisuutta muihin nähden?

Myös muut miehet saavat suudella kenkiäni, jos tulee kohtaamisia.

Erityisesti ärsytti sun kommentti. Tekisi mieli nappasta turpaan, koska olet väärässä ja ämmämäinen mielipiteeltäsi.

Viikinkien aikana mies otti sen mikä miehelle kuului. Valta, kunnia ja omaisuus seurasi miehuutta.

Sinun mielipide on tyypillinen miesorjan mielipide. Uikuttava ja valmiiksi hävinneen huohahdus.

Sulla on vielä hieman alle 10 minsaa aikaa kirjoitella tänne ennen kuin mutsis huutaa nukkumaan

Sähän oot ihan samalainen uhooja kuin lainaamasi kirjoittaja, ja myös muut häntä lainanneet joilla meni kirjoitus tunteisiin. Ihan samalaisia putineja olette tyyni. Se on se miehinen luonne kun pitää uhota ja kolistella kilpiä.

Vierailija

Mikä juoni tässä on takana kun tämä keskustelu saa olla täällä? Alkaa epäilyttää. Aikaisemmin nämä lähtivät täältä nopeemmin kuin kuppa Töölöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun varmaan ihanne paikassa, maalla pienen pienessä taajamassa, jossa kaikki suurin piirtein toisensa tuntee. Iltaisin ulkona ei juuri muita liiku kuin koiran ulkoiluttajia, sellainen olen itsekin ja kaikki tunnemme toisemme.
Kylätie on useimmiten aivan hiljainen.
Kylässä on illalla yhdeksään asti auki oleva kauppa sekä koulu.
Täällä asuu niin eläkeläisiä kuin työssä käyviä ja lapsiperheitä. Lapset ja nuoret tervehtii vastaan tullessaan.
Täällä asuu muutamia syrjäytyneitäkin ihmisiä, lähinnä miehiä alkoholiongelmineen, mutta heidätkin kaikki tuntee.
Täällä asuu peräti yksi maahan muuttanut tumma henkilö, hän on hammaslääkäri.
Kaupungin keskustaan pääsee autolla 10 minuutissa.
En pelkää liikkua ulkona yksin.

Mukava kuulla, että tällaisia paikkoja vielä sijaitsee. Saanko udella missä päin Suomea, noin suunnilleen?

Onhan tuollaisia rauhallisia kirkonkyliä vaikka miten paljon.

Tällä hetkellä olen tyytyväinen että löysimme hyvät työpaikat maaseutukaupungista ja pääsimme pois pk-seudulta. Parempi täällä on lasten kasvaa. Tytär muutti juuri Leppävaaraan - sääliksi käy tyttöparkaa millaiseen slummiin joutui, mutta kun ne työt on siellä.

Hankala yhtälö kun on henkisesti kaupunkilainen eikä viihdy kuin kaupungissa. Katujengit ja lisääntyvä turvattomuus on todella perseestä, mutta niin on tuppukylässä asuminenkin (jotka eivät muuten tilastojen valossa ole suhteellisesti lainkaan niin turvallisia kuin moni haluaa esittää).

Elämä on valintoja, kaupunkiasumisen mukana saa nuo luontoisedut. Mihinkähän tilastoon muuten viittaat vai keksitkö itse?

Tuppukylässä asumisessakin on omat erittäin vastenmieliset luontais"etunsa". Viittaan ihan väkivaltarikostilastoihin, jotka eivät ole asukaslukuihin suhteutettuna erityisen edullisia junttiloiden kannalta.

Vaikuttaa siltä, että asennevammainen tsadilainen saa juuri sitä mitä tilaa. Tästä jää nyt sellainen käsitys että keksit nuo tilastot aivan itse... mutta ei se mitään, hyvä että viihdyt slummissasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin haluan elää ja bilettää".

Audin takapenkillä on turvallista.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Kalapuikkoviiksinen supi johtaa ja tottelee akkoja ja maamme ulkopuolisia voimia ja isoin osa tavispoliisia ovat  myös ihan täynnä tätä paskaa. Näin näen nyt tilanteen. Maanpetos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähän on tultu. Kukaan ei tiedä miksi. Kaikki on yllättyneitä

Kyllä noista aina se yksi vuotaa. Näin nytkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä ainakin haluan elää ja bilettää".

Audin takapenkillä on turvallista.

Ne olivat juoneet siellä shampaanjaa pullosta. Teillä on shamppanjaa mutta meillä on muuta. Kansan suosion voi menettää, ja piste on nyt tässä.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Meidän kylältä lopetti ST1 ja ketään ei ole tulossa tilalle. Bensatankille - yhteen suuntaan - tulee matkaa 31 km.

Meidän kylältä kulkee bussi sillai, etteivät työläiset ehdi töihin aamusta kaupunkiin eivätkä pääse takas kotiin kuin vasta illalla. Yksi vuoro aamulla, yksi illalla.

Meidän kylältä tulee matkaa Terveysasemalle, missä on yöpäivystys - yhteen suuntaan - matkaa 66 km.

Meidän kylältä lopetetaan yritys, joka on työllistänyt 130 paikallista asukasta.

Meidän kylän koulu lakkautetaan - lapset kuskataan isoon kouluun - matka sama, kuin bebsatankille, 33 kmn

Meidän kylä alkaa olemaan henkitoreissaan. Täällä asutaan - ainakin vielä - aika lintukodossa, voi liikkua turvallisesti mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Me eläkeläiset jäädään tänne, nuoriso ja työläiset muuttavat kaupunkiin.

Kiitos päättäjät. Kiitos, kun verotatte meidät kuiviin. Ja kuulin tänään, että olen saanut viran. Olen kompostivastaava. Kiitos. Ja vielä kerran kiitos.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tätähän hallitus on halunnut. Kun otetaan niistä tietyistä maista ihmisiä tänne koko ajan vaan lisää ja lisää niin näin siinä käy.

Juu ja pahemmaksi tulee meneen. Sieltä keskiluokkaisesta kuplasta on helppoa huudella suvaitsevaisuuttaan. Mutta samaa porukkaa ei saisi asumaan kirveelläkään tietyille alueille. Eikä todellakaan katsottaisi suopeasti, jos oma tytär toisi näytille kulttuurin rikastuttajan. :D

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnaisesta leikattiin 100 päivää pois ja työttömillä on lapsia. Kaikki ei saa töitä, vaikka hakevat. Työnantaja on se, joka päättää ketä ottaa töihin.

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia, työttömyyskorvauksia maksetaan 4,9 miljardia ja silti aina ollaan leikkaamassa työttömiltä, joilla on lapsia.

Ja sitten aletaan ihmettelemään, kun nuoret voi huonosti.

Mutta siinä on sellainen ero että, työttömyyskorvaus on tarkoitettu tilapäiseksi etuudeksi ja tarkoitus hakea töitä ja työllistyä. Ei ole verrattavissa eläkkeeseen. Eläkettä vertaisin ehkä enemmän palkkaan kuin työttömien etuuteen koska eläkeläisiä ei lasketa työttömiksi.

Eläkkeitä maksetaan nyt työssäkäyvien palkoista 25 muljardia, rahastosta 5 miljardia ja veroista 3 miljardia.

Osa työttömistä on hyllyttämässä tavaroita kaupoissa työmarkkinatuella 560 netto kuukaudessa ja kulukorvaus 9 euroa/työpäivä työkokeilu nimikkeellä ja samaan aikaan minimieläke 900 kuukaudessa netto. 900 euron eläkkeestä ei mene veroa.

Työttömälle tulee karenssi, jos ei suostu työkokeiluun.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

2400 brutto palkasta eläkemaksu on 180 euroa ja siitä työntekijän omaan eläkkeeseen menee 2,7 euroa ja loput nyt eläkkeellä oleville kotiin.

Minkä takia osa eläkettä 1600 netto kotiin ja samaan aikaan tutkinnon suorittaneet hyllyttää tavaroita 20 päivää kuukaudessa ja saa 700 euroa kuukaudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
2400 brutto palkasta eläkemaksu on 180 euroa ja siitä työntekijän omaan eläkkeeseen menee 2,7 euroa ja loput nyt eläkkeellä oleville kotiin.

Minkä takia osa eläkettä 1600 netto kotiin ja samaan aikaan tutkinnon suorittaneet hyllyttää tavaroita 20 päivää kuukaudessa ja saa 700 euroa kuukaudessa.

Ansiosidonnaista sai 2 vuotta jo 1990 - luvulla, mutta nyt kun tietty ikäpolvi jäi eläkkeelle niin nuoremmilta leikataan kaikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ansiosidonnaista sai 2 vuotta jo 1990 - luvulla, mutta nyt kun tietty ikäpolvi jäi eläkkeelle niin nuoremmilta leikataan kaikki.

Eli sitten ei auta liikkua yksin yöllä mihinkään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.