Miksi 40+ ikäisenä alat katsella parisuhteeseen 55+ miehiä etkä omanikäisiäsi?
Kommentit (35)
Ei koskaan. Suomalainen pappa voi katsoa nuorempaa.
Näin 42-vuotiaana olen ollut jo melkein 10 vuotta parisuhteessa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa eikä ole tarvetta etsiä miestä. En mä ainakaan mitenkään tietoisesti ole etsinyt tietyn ikäistä kumppania. Mulle ei numerot niin merkkaa vaan se, että kemiat pelaa yhteen ja rakastaa toista.
Mitäpä muiden ikäerot toisille kuuluu.
Ei pidä paikkaansa. Katselisin oman ikäisiäni tai vähän nuorempia.
Nelikymppinen on auttamatta liian vanha nuorekkaalle 55+
Miksi spämmäät tätä samaa aihetta? Vastasin sinulle viimeksi että nyt nelikymppisenä kun deittailen, niin seuraani pyrkivät ylivoimaisesti eniten 35+ miehet, seuraavaksi eniten oman ikäiset. Ja juuri näin haluankin asian olevan.
Olen vähän päälle 38v nainen ja tuollainen 55+ mies olisi ihan kiva. Voi olla vähän nuorempikin kyllä, mutta 50+ on ihan hyvä. Syynä tähän ehkä se, että oman ikäiset miehet tuntuvat tässä vaiheessa elävän jotain uutta teini-ikää ja ovat sellaisia peterpanpellejä, että en jaksa katsella. 50+ miehet taas ovat lakanneet vouhottamasta ja kohkaamasta, tuntevat itsensä ja eivät koko ajan korosta omaa erinomaisuuttaan vaan suhtautuvat toisiin kauniisti ja kunnioittavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän päälle 38v nainen ja tuollainen 55+ mies olisi ihan kiva. Voi olla vähän nuorempikin kyllä, mutta 50+ on ihan hyvä. Syynä tähän ehkä se, että oman ikäiset miehet tuntuvat tässä vaiheessa elävän jotain uutta teini-ikää ja ovat sellaisia peterpanpellejä, että en jaksa katsella. 50+ miehet taas ovat lakanneet vouhottamasta ja kohkaamasta, tuntevat itsensä ja eivät koko ajan korosta omaa erinomaisuuttaan vaan suhtautuvat toisiin kauniisti ja kunnioittavasti.
Sängyssä myös kestäviä M55
Naiset alkavat katsoa itseään selvästi nuorempia miehiä. Viis-kuuskymppisille naisille sopii hyvin 20 - 30 vuotta nuorempi mies. Naisen entinen vanhempi mies ei enää löydä itselleen kysyntää. Hän joutuukiin turvautumaan maksullisiin palveluihin.
Mä olen 41v nainen ja mun mies on 31v.
Koska ne ovat kypsiä miehiä.
Lapset jo aikuisia, työura parhaassa vaiheessa, ei enää asuntolainoja, eikä elatusmaksuja maksettavana.
Ovat nähneet ja kokoneet paljon, ovat siis henkisesti avaria ja kypsiä uuteen, pysyvään parisuhteeseen.
Heillä on elämänkokemusta lujasti, aikaa harrastuksiin ja matkailuun.
Ja kotielämään.
Tiettyä kypsyyttä ja rauhallisuutta, vouhotukset takana päin.
Ja lapset tehtyinä, joillakin jo lapsenlapsiakin ilona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuitenkin katselet niitå 55+ miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuitenkin katselet niitå 55+ miehiä
Olet selvästi harhainen, joten mene ottamaan iltalääkkeesi. Aamulääkkeet on selvästi ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Katselisin oman ikäisiäni tai vähän nuorempia.
Ei löydy vastakaikua?
Saisko viimein linkin niihin mediatietoihin?
Vierailija kirjoitti:
Saisko viimein linkin niihin mediatietoihin?
il.fi
En näin nelivitosena enää katso mitään ihmissuhteita, alkaa ikä painaa jo sen verran.
Mulla mies itseäni 6 vuotta nuorempi. 👍
Täytän kohta 50.
Syynä voi olla myös se ettei kelpaa ikäisilleen miehille mutta ehkä vanhemmille miehille kelpaakin jos nämä eivät olen niin kranttuja.
Kuka muka? Ei ainakaan kukaan omassa lähipiirissäni.