Suomi vuonna 2022: Ihmisillä ei ole varaa ruokaan, lämmitykseen, asumiseen, laskuihin. Vesivessoja ei ole käytössä vaan tarpeet tehdään pussiin. Brostituutio yleistyy ->
Rikollisjaerjastöt ja ryostot kasvavat. Lennettiin suoraan 1800-luvulle.
Kommentit (49)
Brostituutio? Liittyykö tuo jotenkin broilereihin?
Ehdin siis nähdä hyvinvointivaltion nousun (1980-) ja tuhon (2022). Kaikki loppuu aikanaan.
Kenen elämä muka on oikesti tuollaista? Itse en tiedä ketään vaikka melko vähävaraisten kanssa olen tekemisissä työni puolesta :D Tuntuu että lähinnä lehdistö repii draamaa tyhjästä.
Kyllä Igori tietää, että brostituutio kasvaa...
Opettele nyt saatana* runkkari kirjoittamaan.
Kummasti vaan kauppa käy ja Helsinki-Vantaalla on isoja ruuhkia.
Onhan tää helvetin ankeeta aikaa. 90-luvulla Nokia pelasti Suomen talouden, nyt ei ole mitään vastaavaa. :(
kuten todettua niin pian ihmiset (etenkin tavalliset perheet) on rahastettu rutiköyhiksi ja totalitarismi levitetty kaikkiin maihin ja pieni rikkaiden ryhmä hallitsee kaikkea... sehän on nyt agenda kaikkialla... sitten ei tarvitse enää murehtia... hyvin ollaan tällä tiellä...
ja silti kaikki vastarinta on poissa... sekin kuuluu toki totalitarismiin että ihmiset on peloteltu valmiiksi että protesteja ei voi järjestää...
Yritetäänkö elintason laskulla saada syntyvyys nousuun Suomessa? Meinaan, kaikkein köyhimmät tekevät eniten lapsia (Somalia, Ruanda, Niger), joten kai poliitikot ajattelevat saavansa syntyvyyden nousuun köyhdyttämällä suomalaiset?
Onko brostituutio sellaista poikien kesken tehtävää horastelua?
Turhaa kauhukuvien maalailua. Yhtään kertaa en vuonna 2022 ole paskonut muovipussiin (tuskin moni muukaan) ja sähkölaskut ynnä muut asumiskulut on maksettu, auto tankattu ja ruokaakin on riittänyt.
Eiköhän suurimmalla osalla suomalaisista ole tilanne sama. Keskustelupalstoilla lietsotaan hysteriaa milloin mistäkin.
Mites nyt noin? Suomihan on maailman huippumaa kaikessa ja edellakavija edistyksessa. Kansalaiset maailman onnellisimpia ihmisia.
Näin se menee. Vessat ei toimi jos sähköä ei ole. Autoa ei voi tankata jne.
bruh@ kirjoitti:
olen brostituutti
Onko tuuttisi kyllin suuri....
Aloittaja on saastainen rysssän trooolli ahaaahaha
Mutta meillä on nyt Sanna