Satu Taiveaholla uusi mies
Miksihän se pitää kertoa lehdissä jos on tinder ihastus ja edetään rauhassa?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Lapsiparat. Ja taaskaan ei voi muuta kuin verrata Kaikkoseen, jolla asiat normaalisti ja hyvin.
hänellä on fiksu vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuon ja meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Miten hän ehtii?
Itsellä mennyt aina vuositolkulla löytäähyvää miestä.
Suhtaudut jännän tunteellisesti.
Ei mulla ole ollut vaikeuksia löytää hyviä miehiä. Välillä niitä oli yhtä aikaa kolme.
Sinulla on rima riittävän matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se juuri tarkoittaa kun ihminen kertoo olevansa "parisuhdeihminen."
Jaa. Minä olen parisuhdeihminen, mutta en minä ole yksin ollessani ollut rauhaton.
Satu on kokenut valaistumisen:
– Minulle on vihdoin selkiytynyt, mitä haluan ihmissuhteelta. Kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä. Myös seksuaalisuuden yhteinen kieli on tärkeää – se että, se toimii ja on rikasta, Taiveaho sanoo Annalle.
Mitähän hän on sitten mahtanut aiemmissa suhteissaan hakea, kaivata ja haluta, jos kaikki yllä mainittu on sitä uutta oivallusta?
Vierailija kirjoitti:
Kertomansa mukaan hänestä tulee rauhaton kun ei ole parisuhteessa eikä vapaudessa ole mitään ihanaa. "Odotan mieluummin että se ritari valkoisella ratsulla saapuu oveni taakse."
Öö... minkäs ikäisestä ihmisestä tässä nyt oikein puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus oientä flirttiä Satu Taiveahon kanssa ja hyvin tultiin juttuun kun käveltiin pätkä samaa matkaa. Viehätyin hänestä, mut en silloin ollut niin rohkea kuin nykyään, että olisin siltä istumalta pyytänyt treffeille. Jäi ihan harnittamaan...
M43
Harnittamaan? Tarkoit varmaan sanoa, että sua jäi hornituttamaan. Kyllä minulla olis heti muna pystyssä jos Taiveaho tulis jutteleen.
Tässäkin ketjussa huomaa miten paljon yksinäisiä, kateellisia ja katkeroituneita mammoja palstalla vaikuttaa.
Satu meni saunaan ja odotin häntä siellä.
Juu. Itse en ole seitsemään vuoteen löytänyt riittävän fiksua ja tasokasta miestä, johon vieläpä olisin rakastunut. Yhtä tapailin 4 kk, jonka jälkeen vasta alkoi paljastua ei-toivottuja asioita ja saatoin onnitella itseäni siitä, etten esitellyt lapsille, muuttanut tyypin perässä toiselle puolelle Suomea tai mennyt naimisiin. Mutta toisilla se kai on helpompaa, se löytäminen.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Itse en ole seitsemään vuoteen löytänyt riittävän fiksua ja tasokasta miestä, johon vieläpä olisin rakastunut. Yhtä tapailin 4 kk, jonka jälkeen vasta alkoi paljastua ei-toivottuja asioita ja saatoin onnitella itseäni siitä, etten esitellyt lapsille, muuttanut tyypin perässä toiselle puolelle Suomea tai mennyt naimisiin. Mutta toisilla se kai on helpompaa, se löytäminen.
Ai mistä se nyt jäi roikkumaan? Mies kenties kertoi joskus käyneensä maksullisella ja sit oli sulle punainen vaate, että good bye? Kyllä te suomanaiset ootte vaan niin herkkähipiäisiä
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa huomaa miten paljon yksinäisiä, kateellisia ja katkeroituneita mammoja palstalla vaikuttaa.
Ei vaan ihmisiä jotka on järkyttyneitä siitä millä lailla sijoitettuja lapsia saa roikuttaa ympäri maata ja miten ns alan ihmisille on eri säännöt kuin muille.
Satu on käynyt adoptioneuvonnat ja pridekoulutukset ja se tärkein asia mitä jauhetaan 24/7 on pysyvyys ja elinolojen vakaus.
Ne pitää ennen kaikkea tarjota.
Mulla on yksi tuollainen tuttu, miehet vaihtuu tiuhaan tahtiin. Sitten parin kuukauden päästä eroaa kun miehessä olikin vikaa. Oikea jakorasia.
Kaksi lasta joutuu elämään ailahtelevan äidin kanssa.
Onneksi sentään nuorin pääsee välillä isänsä luokse, vaikka isä onkin naisen mielestä kamala narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tuon ja meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. Miten hän ehtii?
Itsellä mennyt aina vuositolkulla löytäähyvää miestä.
Suhtaudut jännän tunteellisesti.
Ei mulla ole ollut vaikeuksia löytää hyviä miehiä. Välillä niitä oli yhtä aikaa kolme.
Ei minunkaan tuttavapiirissä ole ollut kenelläkään ongelmia löytää nopeasti uusi hyvä mies, mutta tällä palstalla moni nyt elää jossain aivan ihme piireissä joissa hyvät miehet on ilmeisesti kiven alla.
En toisaalta ihmettele, kyllähän av-mammojen omakin taso on tunnetusti mitä on :D
Minä olisin kyllä erittäin hyvä mies, mut miten saisin tämän tiedon välitettyä naisille tai sille sopivalle? Ja on meitä hyviä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mistä se nyt jäi roikkumaan? Mies kenties kertoi joskus käyneensä maksullisella ja sit oli sulle punainen vaate, että good bye? Kyllä te suomanaiset ootte vaan niin herkkähipiäisiä
Haha totta. Nirso olen ja tyhmänylpeä, kyllähän tosimiehen h uorissa juoksemiset täytyisi ymmärtää, mutta onneksi myös itsenäinen ja sinkkuudesta nauttiva. (Ja ei olleet maksulliset jutun loppumisen syynä vaan vähitellen paljastunut kontrollointi ja ilkeys).
Vierailija kirjoitti:
Satu on kokenut valaistumisen:
– Minulle on vihdoin selkiytynyt, mitä haluan ihmissuhteelta. Kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä. Myös seksuaalisuuden yhteinen kieli on tärkeää – se että, se toimii ja on rikasta, Taiveaho sanoo Annalle.
Mitähän hän on sitten mahtanut aiemmissa suhteissaan hakea, kaivata ja haluta, jos kaikki yllä mainittu on sitä uutta oivallusta?
Kaikki me vähänkin saapasta tyhmemmät osaamme puhua tuollaista rakkauspuhetta. Viilataan sitten hieman sen mukaan mikä tuntuu olevan se tämän päivän piirre eli esimerkiksi höpötetään armollisuudesta tai tässä tapauksessa naisen seksuaalisuudesta.
Ihmettelen miksi toimittajat jaksavat kirjoittaa tällaisia latteita ja todella kaavamaisia juttuja? Mitä arvoa näillä jutuilla on meille ihmisille loppujen lopuksi?
Satu on varmasti kiihkeä nainen, ei epäilystäkään siitä. Leveät leukaperät ja luontaisesti pieni rasvaprosentti kertoo naiseksi korkeasta elimistön testosteronitasosta, ja siten voimakkaasta libidosta.
Olen nu$$inut useiden ulkoisesti samantyyppisten naisten kanssa ja jokainen heistä on ollut kova panemaan.
Läheisriippuvainen, hetkeäkään ei kykene olemaan yksin. On siinä sijoituslapset ihmeissään, kun emäntä pyörii tuuliviirinä, illalla ei tiedä, missä aamulla asutaan ja kuka on isä kulloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihmisiä jotka on järkyttyneitä siitä millä lailla sijoitettuja lapsia saa roikuttaa ympäri maata ja miten ns alan ihmisille on eri säännöt kuin muille.
Satu on käynyt adoptioneuvonnat ja pridekoulutukset ja se tärkein asia mitä jauhetaan 24/7 on pysyvyys ja elinolojen vakaus.
Ne pitää ennen kaikkea tarjota.
Mikään laki ei kiellä muuttoja edes sijoitettujen lasten kanssa.
Epävarman oloinen ihminen.