Keksitkö VIISI asiaa, mitkä sun elämässä on hyvin just nyt?
Tähän ketjuun ei saa valittaa, vaan kirjoitetaan kiitollisuuden aiheita. Isoja tai pieniä. Oman elämän iloja. Löytyykö?
Kommentit (54)
Koti,ruokaa, perhe, vakityö, ihan hyvä terveys.
Perhe, asunto, vakityö, turvallisuudentunne (ei sotaa), kohta voi syödä jotain välipalaa
Lapset, vakituinen työ, koti, ainakin toistaiseksi vakaa taloudellinen tilanne, terveys.
opiskelupaikka yliopistossa, lämmin asunto, toimiva auto, unelma pelitietokone, terveys
Minulla on viisi kissaa. Lasketaanko yksi kissa aina yhdeksi hyväksi asiaksi?
Eläkkeellä, hyvä parisuhde, terve (toistaiseksi) ihanat lapsenlapset, ei rahahuolia.
Rakkaus ja tosi kuuma parisuhde
Kaunis koti
Työ, missä loistan
Ystävät
Lapset
Olis lisääkin, mutta laitan nyt vaan viisi!
Työ jossa voin päättää itse paikan ja työajan. Keikkatyö josta tykkään.
Kiva asunto jossa kuisti ja piha.
Lemmikki.
Talous kunnossa ettei tarvitse pelätä laskujen kanssa eikä laskea joka penniä.
Melko terve.
Asunto, vakityö(josta en pidä mutta parempi kun ei mitään, lemmikit.. kaikki muu sitten onkin huonosti
Terveys, ihana naisystävä, kiva oma koti, tulen taloudellisesti toimeen ihan OK, vanhaa sähköä kevääseen asti
Äitini toi kaupasta vessapaperia ja salaattikerän kun itse olen rahaton kuun loppuun asti.
Lemmikkieläimet
Maksettu asunto- ja opintolaina
Oma koti
Rakkaat ihmiset
Syöpään saa vielä hoitoa
Terveys, perhe, kissa, koti, kivat iloa tuovat harrastukset.
Ukrainan sotapropaganda ei ole yltänyt, Suomi ei ole Natossa, paino ei ole noussut hälyttävästi, täällä on lämmintä, korona on sairastamatta
Vierailija kirjoitti:
En keksi edes yhtä.
Nettiyhteys ja laite, jolla kirjoitit tuon viestin? Asunto/rakennus josta kirjoitit? Ruoka jota olet syönyt viimeisen viikon aikana? Kirjoitustaito?
Siinä 5.
Terveys, perhe, työ, toimeentulo ja turvallinen koti.
- onnellinen avioliitto
- kiva koti
- kaksi ihanaa kissaa
- raskaus
- taide ja taiteen tekeminen
Terveys,
Eläkettä just tarpeeksi,
Asunto,
Ihanat aikuiset lapset,
Ihanat lapsenlapset.
Kiva ketju!
Vakityö, asunto, auto, mielenterveys, ikä.