Miksi lapselliset miehet alkavat vängätä lapsistaan?
Olen itse lapseton kolmekymppinen sinkkunainen ja ensisijaisesti etsin miestä, jolla ei myöskään lapsia ole. Pidän kyllä lapsista, mutta en halua mitään ns. valmista pakettia ja uusperhekuvioita. Lapset on tosi iso juttu kuitenkin, ymmärrätte varmaan. Tiedän myös, että monelle naiselle miehen lapset eivät ole este todellakaan, mutta itselleni on. Lapsettomia miehiä kuitenkin löytyy ikäisistäni ihan pilvin pimein.
Tinderissä tuli vastaan mies, jonka kanssa olin viestitellyt pari päivää ja paljasti nyt, että hänellä on lapsia ja kyseli onko este. Laitoin suoraan sitten ajatukseni asiasta, ihan nätisti siis, ja jälleen kerran alkoi hirveä vänkääminen, että miksi ja mitä ne lapset haittaa ja mitä se mitään muuttaa. Olen törmännyt tähän ennenkin, mutta minkä takia asiaa pitää perustella ja miksi miehet siitä vänkäävät? Osa myös selvästi suuttuu, kun hän ei nyt lapsineen kelvannutkaan.
Kommentit (3)
Niin onhan siinä se puoli että lapset vievät perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan siinä se puoli että lapset vievät perinnön.
No se on kyllä totta! Onneksi on varallisuutta ja perintöjä tulossa omasta takaa, niin en tarvii niitä mieheltä.
Ap
No eihän se kivaa ole niille miehille, kun huomaavat että ovat huonommassa asemassa parisuhdemarkkinoilla kuin mitä kuvittelevat.
Tuo,ettei lähde mukaan uusperhekuvioihin, on elämäsi tärkein päätös.