Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies, lasteni isä ahdistaa!!!

Vierailija
08.11.2006 |

Elikkäs ex-mieheni ja kahden lapseni isä ei ole pitäny mitään yhteyttä lapsiinsa kohta yli neljään vuoteen.

Nyt sitten yhtäkkiä ilmestyi taas kuvioihin soittamalla että haluaa tavata lapset ja minut. En tiedä mistä ihmeestä on edes saanut puhelin numeroni.

Itse olen onnellisesti naimisissa, ja perhekkin on kasvanut. Samoin ex-miehellä. Hän on myös naimisissa ja lapsiakin on kolme tuosta uudesta liitosta. Tämän kuulin kyllä vasta äskettäin.

Käytiin sitten lasten kanssa tapaamassa isää, ja lapset tietenkin vierastivat kovasti. Nyt tuli isältä puhelu, että haluaisi asua lastensa kanssa ja kertoi haluavansa yrittää myös uudestaan minun kanssani. Kerroin olevani erittäin onnellinen nykyiseen tilanteeseeni ja sanoin että me emme ikinä , emme ikinä palaa yhteen. Mies nimittäin lähti lasten olessa ihan pieniä tämän nykyisen vaimonsa matkaan.

Nyt olenkin sitten saanut viestejä, puheluita sun muuta ex-mieheltä joissa kertoo rakastavasnsa vain minua ja sanoo ettei ole edes koskaan rakastanut nykyistä vaimoaan. Meni kuulemma pakosta naimisiin, koska nainen tuli raskaaksi. Olen jo menoseti pyytäny että mies ei soittaisi tai laittaisi viestejä mulle enää yhtään. Koska en todellakaan halua ex-mieheni kanssa yhtään mitään. Nykyinen mieheni on alkanu epäilemään että mullakin on vielä jotain tunteita exää kohtaan ja tää menee ihan kamalaksi tämä touhu:( Voikohan tällasesta tehdä jonkun kotirauhan rikkomis ilmoituksen, tai edes jonkun häirintä ilmoituksen? Tavallaan säälittää exän nykyinenkin vaimo, jos hän ei tiedä mitä ukko selän takana touhuaa. Mä itse olen ihan yli ahdistunut tästä tilanteesta ja haluan että saadaan taas olla oman perheemme kaa rauhassa. Mutta en tiedä miten tollanen pistetään loppumaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan