Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään kauheampaa kuin istua aamun ruuhkabussissa johon tunkee vielä sisälle tarharyhmä?

Vierailija
23.11.2022 |

Olisinpa mennyt taksilla

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiryhmää pahempi on koululaisryhmä.

Vierailija
42/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kamalampia tulee mieleen kivuliaan parantumaton syöpää, vaikea loukkaantuminen ja pyörätuoliin joutuminen, lapsen, puolison, äidin, isän, sisaruksen kuolema, onhan näitä, ikäviä asioita.

Mutta kai sinulle valtio maksaa terapian. Jos minä saisin päättää sinulle sihdattaisiin nappi otsaan ja vietäisiin tunkiolle, mutta enpä valitettavasti pääse päättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pystyn keksimään heti 10 kauheampaa asiaa. Taidat olla aika uniikki lumihiutale?

Vierailija
44/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilytti tämä aloitus. Onnea ap, jos toi on kamalinta, mitä keksit, niin sulla on asiat hyvin <3

Et ole tainnut osua tuollaiseen bussiin? Minä olen ja olen samaa mieltä ap:n kanssa.

Olen osunut monta kertaa tuollaiseen bussiin - ja myös raitiovaunuun ja lähijunaan - ja päiväkotilapset ovat vieneet sydämeni. Varsinkin se pieni poika, joka jupisi keltaisessa huomioliivissään, etteivät hän ja muut lapset ole mitään banaaneja.

Vierailija
45/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilytti tämä aloitus. Onnea ap, jos toi on kamalinta, mitä keksit, niin sulla on asiat hyvin <3

Et ole tainnut osua tuollaiseen bussiin? Minä olen ja olen samaa mieltä ap:n kanssa.

No ei sitten sinullakaan ole ollut juuri vastoinkäymisiä elämässä. Mitä jos olisit onnellinen siitä, etkä marisisi lapsista bussissa?

Vierailija
46/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat hauskaa bussiseuraa.

Känniääliöt taas eivät ole.

On kyllä hämmästyttävää nähdä näitä lapsia ihastelevia kommentteja. Totuus on kuitenkin toinen. Jokainen vanhempi, joka on joutunut julkisessa matkustamaan lapsensa kanssa tietää että se lapsi on pidettävä hipihiljaa tai alkaa vähintäänkin mulkoilu. Eipä ole näkynyt iloisia kasvoja tai juttelevia ihmisiä.

Vierailija
47/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kauheampi olisi hikinen teinilauma suoraan liikuntatunnin jälkeen.

Oikeasti aikuisena kun joutuu kävelemään esim. koulujen käytävillä niin pitää hengittää suun kautta. Alakouluikäisten märät ulkovaatteet haisevat märälle koiralle. Teinit taas haisevat hielle, axelle ja hajuvesille ja hormoneille.

Toki opettajanhuoneen vessassa sitten haisee pissatulehdus ja vaihdevuodet, mutta sen kestää kun kyse ei ole suurista määristä ihmisiä.

Vierailija
48/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että saat aivoverenvuodon tänään, tulee mukavampaa ajanvietettä sinullekin.

Vierailija
49/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan kamalaa. Haisevia, huutavia, iholle tunkevia tolloja.

:DD Kuvaus oli tarkkuudessaan riemastuttava.

Vierailija
50/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa pommitukset Ukrainassa näin aluksi, tai vaikkapa Iranissa syyttömien naisten lahtaaminen

Vierailija
51/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat hauskaa bussiseuraa.

Känniääliöt taas eivät ole.

On kyllä hämmästyttävää nähdä näitä lapsia ihastelevia kommentteja. Totuus on kuitenkin toinen. Jokainen vanhempi, joka on joutunut julkisessa matkustamaan lapsensa kanssa tietää että se lapsi on pidettävä hipihiljaa tai alkaa vähintäänkin mulkoilu. Eipä ole näkynyt iloisia kasvoja tai juttelevia ihmisiä.

Voi olla, mutta asiassa on myös toinen puoli. Lasten kanssa matkustavat aikuiset, olivat he sitten vanhempia tai muita aikuisia, eivät näytä aina tykkäävän hyvää siitä, että vieraat ihmiset yrittävät ottaa kontaktia lapsiperheeseen, siis esimerkiksi hymyillä tai sanoa jotain ystävällistä.

Vierailija
52/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarharyhmälle vieläkin traumaattisempi tapahtuma kuin sulle. Kävele, niin perseesikin kiinteytyy.

Vierailija
53/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niillä valjaat? Teitkö lasun?

Vierailija
54/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää jos bussissa eteen istuu joku hieltä haiseva. Yleensä istuvat vielä kämmenet pään takana ja käry on jotain hirveää. Jos käy sellainen tuuri ettei haise hiki niin joku kailottaa sairaskertomustaan koko matkan.

Vierailija
55/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tarharyhmälle vieläkin traumaattisempi tapahtuma kuin sulle. Kävele, niin perseesikin kiinteytyy.

No miksi ne lapset sitten viedään niihin busseihin säännöllisesti, jos se kerran niin traumaattista on?

Vierailija
56/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihmetyttää, miksi isolla ryhmällä liikkuminen ajoitetaan ruuhka-aikoihin ja onko liian kallista hankkia matkoihin omaa kuljetusta. Tätä on ollut läpi viime vuosien, kun samaan aikaan matkustajille suositeltiin, että vältettäisiin täysiä busseja, jos mahdollista.

Vierailija
57/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumapaikkoja vaativat turkismummot on kaikkein kauheimpia.

Vierailija
58/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan kamalaa. Haisevia, huutavia, iholle tunkevia tolloja.

Joilla on täitä tai kihomatoja.

Vierailija
59/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kauheampaa. Se, kun junanvaunuun tulee ryhmä inttipoikia. Voi helvetti kun kuuntelee tunnin putkeen inttijuttuja tekisi jo mieli mennä sanomaan, että pojat hei, ettekö voisi puhua vaikka pi**usta? Sekin olisi terveempä kuin jauhaa jostain leireistä, alikessuista jne typerästä.

Vierailija
60/75 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on hellyttävää. Pienet ovat niin kovin totisia ja huolellisia parijonoineen ja kädestä pitämisineen, aikuinen paimentaa kuin laumaa sorsanpoikasia, bussikuski moikkaa kaikkia lapsia ja näyttää peukkua. Tampere, runkolinja 9 parhaimmillaan. Pahimmillaan se on jotain muuta, vihaisia ja viinanhajuisia aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan