Jaajo jättää Aamulypsyn
Kommentit (24)
Jättäisipä julkisuuden kaikin muinkin tavoin. Vastenmielinen tyyppi ja huonot jutut.
Herttaisen yhdentekevää minulle, en kuuntele koskaan kyseistä ohjelmaa, en tosin koko kanavaa ja kun tarkemmin ajattelen, en mitään kotimaista kaupallista kanavaa. Joten mitä edes vastaan kysymykseen? Tyhmyyttäni.
Ihan hyvä näin.
En mä halua radiosta kuunnella aamulla mitä jonkun lapset syö tai miten niiden päivä on mennyt.
Työmatkat on terapiaa ja hetken irtaantuminen kotiarjesta, sillon radiosta ei halua kuulla lastenhoidosta.
Pitkäänhän tuo on jaksanutkin aamulypsyä tehdä. Jos Sainio tulee tilalle niin saa nähdä millaiseksi ohjelma kehittyy. Olen tykännyt aamulypsystä, mutta viime vuosina on alkanut ärsyttämään eniten se, että porukan kokoonpano vaihtuu melkein päivittäin. Kaikilla on niin paljon muita töitä että aamulla radioon tulee se kuka ehtii.
Harmi juttu mutta kyllä kuuntelu jatkuu kun onhan siellä muita jotka lypsyä jatkaa.
Olihan tämä odotettavissa että joskus jaajon olisi oltava niiden lapsienkin kanssa ja osallistuttava kotielämään.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäänhän tuo on jaksanutkin aamulypsyä tehdä. Jos Sainio tulee tilalle niin saa nähdä millaiseksi ohjelma kehittyy. Olen tykännyt aamulypsystä, mutta viime vuosina on alkanut ärsyttämään eniten se, että porukan kokoonpano vaihtuu melkein päivittäin. Kaikilla on niin paljon muita töitä että aamulla radioon tulee se kuka ehtii.
Mun mielestä ollut kiva kun tyypit vähän vaihtuu eri päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on kiva, että on välillä vaihtelua kokoonpanossa.
Vierailija kirjoitti:
Sainio tuo uutta kulmaa ohjelmaan, iso peukku.
IRC-Quotes vissiin suljettu, ei ole enää muiden juttuja kerrottavana ominaan. Harvinaisen nolo äijä sen kanssa, että varasti suoraan sieltä eikä tunnusta mitään. Muutenkin jutut on olleet tätä luokkaa:
Janni: "siis mun koira pissasi eilen kauppakeskuksen käytävälle!"
Jaajo: "joo mäkin intissä kusin kerran kapteenin toimistoon kun oli hätä"
Janni: "jaaaajoooo eii hihihihihi"
Se yks muna: "joo en tajua miksi mä teen tätä teidän kanssa"
Jaajo: "niinpä niin seuraavaksi Vain Elämää-hitti ja sitten luetaan taas Ilta-Sanomien otsikoita"
Ohjelman taso ehkä nousee. Voisi kuvitella että jutut olisivat asiallisempia. Mä lakkasin kuuntelemasta jo vuosia sitten, kun kyllästyin joka aamu kuuntelemaan peräreikä- ja kakkoseen panemisjuttuja. Ai oli tässä välissä kuitenkin siirtynyt puhumaan lapsiarjesta? No ei sekään ole itselleni ajankohtaista, joten en liene menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman taso ehkä nousee. Voisi kuvitella että jutut olisivat asiallisempia. Mä lakkasin kuuntelemasta jo vuosia sitten, kun kyllästyin joka aamu kuuntelemaan peräreikä- ja kakkoseen panemisjuttuja. Ai oli tässä välissä kuitenkin siirtynyt puhumaan lapsiarjesta? No ei sekään ole itselleni ajankohtaista, joten en liene menettänyt mitään.
Sainio tuo hieman tasoa juttuihin ja räväkkää analyysiä.
Jaajo jättää Aamulypsyn Tuukan, Kimin ja Jannin vastuulle.
olisi kiva jos joku nainen lypsäisi minulta siemenpussit tyhjiksi
Kuka jaajo mikä lypsy. Tuntuu että olen täysin pudonnut nuorison kaikista näistä tubettajista ym nettimediapersoonista :D
Molly57 kirjoitti:
Kuka jaajo mikä lypsy. Tuntuu että olen täysin pudonnut nuorison kaikista näistä tubettajista ym nettimediapersoonista :D
Ne on mennen talven lumia, pistä nimi Kim Sainio mieleen.
Eihän aamulypsyä tähän asti ole pystynyt kuuntelemaan, niin surkeaa läppää. Et lähinnä miettii, että parantaako Jaajon lähtö ohjelman tasoa?