Ei varmaan kannata ottaa ihan kaikkea niin tosissaan mitä joku iltalehti kirjoittaa.
Tiedoksi vain jos joku ei ole sitä vieläkään hoksannut itse.
Kommentit (27)
täällä ei lehdissä valheita kerrota, toisin kuin pyccän maalla. Toki virheitä joskus sattuu, mutta ne oikaistaan tuota pikaa.
Kyllä lehti tekee valintoja ja yksityiset mediat pelaa oikeiston pussiin. Koskaan ei ole pääministeriä maalitettu nii kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lehti tekee valintoja ja yksityiset mediat pelaa oikeiston pussiin. Koskaan ei ole pääministeriä maalitettu nii kuin nyt.
Jos antaa reilusti aiheita uutisointiin niin kai sitä tehdään, lööpit myy. Liku kai sen verran kohillaan ettei itse tarvi seiskalle ym. tarjota kohuja.
Vierailija kirjoitti:
täällä ei lehdissä valheita kerrota, toisin kuin pyccän maalla. Toki virheitä joskus sattuu, mutta ne oikaistaan tuota pikaa.
Niin täällä jätetään uutisoimatta kokonaan tai tehdään tynkä uutinen ja jätetään oman ideologian vastaiset asiat pois uutisesta.
Onneksi asiat on paremmin kuin muutama vuosi sitten. Tosin yleensä nämä kriittisemät jutut ei ole syntyjään suomalaisen toimittajan tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo eipä esim. Stubb
Vierailija kirjoitti:
lol, otappa se piäsi pois sieltä heinäkasasta.
Mitä enemmän te klikkailette niihin valheisiin, sitä enemmän he tekevät sitä.
No, ei sitä iltalehteä yms ole tosissaan otettukaan. Viimeistään 2015 piti siirtyä kriittiseen median lukuun. Mutta ei se onneksi samanlaista tuubaa ole kuin itärajan takana.
Vierailija kirjoitti:
Ja koskaan ei ole esineellistetty naisia kuin nyt ja sen tekee naiset ihan itse iltapäivälehdissä.
Itse en oo lukenut tätä roskalehteä moniin vuosiin
Kävin peruskoulua 90-luvulla ja ihan siellä opetettiin mediakriittisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin peruskoulua 90-luvulla ja ihan siellä opetettiin mediakriittisyyttä.
Jep, jotkut ei vain tajua sitä. Ottavat kaiken absoluuttisena totuutena :(
Jaa. Niinkö sinusta nyt tuntuu? Mä olen huomannut median olevan valtaapitävien propagandakoneisto jo ajat sitten.
Rokotuspakotus vuosi sitten vahvisti epäilyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin täällä jätetään uutisoimatta kokonaan tai tehdään tynkä uutinen ja jätetään oman ideologian vastaiset asiat pois uutisesta.
Onneksi asiat on paremmin kuin muutama vuosi sitten. Tosin yleensä nämä kriittisemät jutut ei ole syntyjään suomalaisen toimittajan tekemiä.
Niin: pääministeri Marin antaa lausunnon hoitajamitoituksesta = ei uutista. Sen sijaan Sanna tanssii kuvassa = tutkivaa journalismia, lausuntokierros ja jälkipuinti. Keskustelu jatkuu keskustelualueella.
Oletko aina leikannut tomaattia väärin? Katso järkyttävät kuvat!
Ruotsin pääministeriltä pääsi märkäpieru. Asiantuntijan jäätävä kommentti jättää kylmäksi: "Tästä emme tule selviämään."
Pryklandia ostokeskuksessa räjähti ilmapallo. Poliisi tiedottaa: "Uhreille on järjestetty kriisiapua."
Normal katastrof tuo Iltapaskeen uutisointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin: pääministeri Marin antaa lausunnon hoitajamitoituksesta = ei uutista. Sen sijaan Sanna tanssii kuvassa = tutkivaa journalismia, lausuntokierros ja jälkipuinti. Keskustelu jatkuu keskustelualueella.
Kuten tuolla yllä sanottiin naisia "esineellistetään" enemmän kuin koskaan ennen.
Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa.
Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että nyt ollaan rajoittamassa tätä kaikkea ja kaiken pitäisi liittyä vain naiseuteen tai mieheyteen, eikä siihen että olemme vain ihmisiä.
Minua häiritsee todella paljon, että piiloudutaan sukupuolen taakse ja se otetaan esille kilveksi, kun on esim itse ryssinyt asiasi totaalisesti. Koskaan ikinä ei olla se vahva nainen, joka tunnustaisi omat virheensä, heikkoutensa ja puutteensa ja myöntäisi rehellisesti toimineensa väärin. Ei, naiseus on pelkkä ase, jota käytetään kylmästi hyväksesi tilanteen niin vaatiessa. Se tässä mättää minua ns norminaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai instabimbon reittä vasten nylkyttäminen on tanssimista?
Mitä jos Sipilä olisi tanssinut yhtä tyylikkäästi?
Sama juttu kuin tällä palstalla useimmissa ketjuissa.
Pelotellaan ja haukutaan sitä sun tätä jatkuvasti vain, jotta saadaan muutama klikki, jolla voidaan ylpeillä pomolle, kuinka paljon pahaa on taas saanut aikaan.
🤣. Tiesitkö että?