Kertokaa jokin valhe, joka teille on kerrottu!
Kommentit (30)
Joo mä rakastan sua, mennään naimisiin.
Vuoden kuluttua:
Kuule, mä muutan huomenna ton naapurin rouvan luo.
Huonot oppimistulokset kouluissa johtuu pääosin siitä, että lukemisen yhteydessä annettu tehtävän-anto on liian nöyryyttävä, esim esitelmän pitäminen koska se yhdistää lukukokemuksen huonoon esiintymisen kokemukseen.
Ystävä kertoi porukassa jutun vuosien takaa ja väitti, että silloin minä nauroin tilanteelle selkäni katki. En oikeasti ollut tilanteessa eikä semmoinen kerrotun kaltainen juttu olisi minua edes vähän hymyilyttänyt.
"Ei mulla ole toista naista." Ei ollut ei, oli useampi eikä kaikki olleet edes naisia, vaan tyttöjä.
peruskoulussa on kaikilla oikeus opiskella.
taisi olla joku opetusministeri
totuus kun taitaa olla, että peruskoulussa on oikeus häiritä muita ja pilata muiden oppiminen
Ohisalolaisten Egyptiin vuosittain antamilla 500 miljoonalla korjataan Gizan pyramidin vuotavaa kattoa.
Yläkoulun oppilaat valehtelevat jatkuvasti. Minulla on vessahätä, en tiennyt että pitää tehdä x tai y, olen poistumassa koulunalueelta liikkatunnille, löysin sen sähkötupakan maasta, en tiedä keiden kanssa olin samassa vessakopissa, olin puoli tuntia myöhässä kun kukaan ei ollut kertonut mihin pitää mennä, en löytänyt luokkaa eikä missään ollut ketään jolta kysyä, en minä sanonut mitään, muut aloittivat jne. Vanhemmat uskovat näistä noin 90 prosenttia.
T. Yläkoulun ope
Lapsena mulle valehdeltiin hammaskeijusta, joulupukista, jeesuksesta, jumalasta ja monista muista taruista.
Vierailija kirjoitti:
Koko todellisuus on illuusio
Tämä ei ole valhe
Vierailija kirjoitti:
Lapsena mulle valehdeltiin hammaskeijusta, joulupukista, jeesuksesta, jumalasta ja monista muista taruista.
Uskoisin, että näistä Jeesus on ihmisenä ollut olemassa aitona oliona.
Valhe: on lottovoitto syntyä suomeen
Totuus: on lottovoitto saapua suomeen
"Valkoinen mies on hyvä"
Ei ole eikä tule ikinä olemaan. 90% raiskauksista, voimaa aivan liikaa.
Minulle on valehdeltu että kannabis on vaarallista. No ei ole ainakaan viinaan verrattuna.
Yksi r estää sairastumisen ja levittämisen, toinen r estää sairastumisen ja levittämisen, kolmas r...
Valtamedia viimeiset pari vuotta
Vierailija kirjoitti:
Valhe: on lottovoitto syntyä suomeen
Totuus: on lottovoitto saapua suomeen
Höpöhöpö on lottovoitto päästä pois suomesta sillä siihen vaaditaan rahaa ja paljon muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on valehdeltu että kannabis on vaarallista. No ei ole ainakaan viinaan verrattuna.
Mites lennokki liima tai tinneri?
No fysiikan oppituoleilla lukiossa kerrottiin valhe, että maailma on 4-ulotteinen. Ei ole.