Onko kukaan saanut puhelinnumeroaan pois netin numerosivuilta?
Esim. kukasoitti.fi. En tykkää että nimeni ja puhelinnumeroni on sivulla kaiken kansan nähtävillä. En käsitä miksi se edes on siellä, kun tietoni on liittymää avatessa salattu.
Kommentit (8)
Ei netistä varmaan saakaan, kun se on kerran sinne mennyt. Mutta noilta numerosivuilta varmaan joku on saanut?
Vaihda numeroasi.Nykyisin hyvin helpoa ja älä toiste laita netin numeroasi. Samalla kun vaihdat numerosi ,sovi operaatorin kautta numeroasi ei saa jakaa.Jos taas odotan jonun sotoa? Voit siihen lisätä numeroa kysytäessä puhelun saa yhdistää.
veikkauskin myy numeroita älkää antako vaikka kuinka selittelevät muka ehtona kortillekkin.
Prepaid. Helppo vaihtaa numeroa.
Itse kysymykseen: ei ole ollut tarvetta saada kun ei ole vielä numero yleiseen jakoon joutunutkaan.
Tuntuu että pitäis puolen vuoden välein vaihtaa numeroa jos haluaa ettei numero nimitietoineen vuoda nettiin. Mitkään viralliset tietojen luovutuskiellot ei auta. ap
En oikeasti ymmärrä mitä järkeä tuossa tietojen keräämisessä on? Olen itse ainakin tuupannut jo vuosia nettiin itsestäni väärää tietoa esim.somen kautta.
Kukaan ei ole saanut numeroaan pois netistä.