Mahtaa erästä naista v*tuttaa tällä hetkellä.
Tutkimuksen mukaanhan suurin osa kauniista ihmisistä saa ensimmäiseksi tytön. Diipadaapa...
Kommentit (14)
Toisen tutkimuksen mukaan kun nainen saa yhdynnässä orgasmin hedelmöittyessään tulee poika. :)
Meillä 2 poikaa ja loistava seksielämä, ei tule " huteja" . ; )
t. entinen malli
t. se 2 pojan äiti joka ei varmaan tyttöjä edes saisi vaikka yrittäisi
Poikalasten äidit vaan on saanut. Hih! :D
odottaessani - tyttö tuli. Toisella kertaa sitten siunaantuikin poika. Voi helkutti sentään, minä rumenen ihan silmissä ;)
tyttöjä tulee kun on oltu yhdynnässä ennen ovulaatiota - tyttösiittiöt ovat kestävämpiä ja pitkäikäisempiä ja mellevässä limakalvossa ne elävät siihen saakka, kunnes ovulaatio koittaa ja hedelmöittävät munasolun.
Poikasiittiöitä on enemmän ja ne ovat nopeampia, jolloin jos yhdytään suurin piirtein ovulaation aikoihin, tulee yleensä poika.
Jos parilla on erityisen aktiivinen seksielämä ja nainen on nuori ja limakalvoiltaan hyväkuntoinen, tyttösiittiöt ovat jo jemmassa siellä ja ehtivät ennen poikia.
Terv. myöhäisessä keski-iässä poikia vain saanut
Vierailija:
tyttöjä tulee kun on oltu yhdynnässä ennen ovulaatiota - tyttösiittiöt ovat kestävämpiä ja pitkäikäisempiä ja mellevässä limakalvossa ne elävät siihen saakka, kunnes ovulaatio koittaa ja hedelmöittävät munasolun.Poikasiittiöitä on enemmän ja ne ovat nopeampia, jolloin jos yhdytään suurin piirtein ovulaation aikoihin, tulee yleensä poika.
Jos parilla on erityisen aktiivinen seksielämä ja nainen on nuori ja limakalvoiltaan hyväkuntoinen, tyttösiittiöt ovat jo jemmassa siellä ja ehtivät ennen poikia.
Terv. myöhäisessä keski-iässä poikia vain saanut
niin todennäköisesti sit saa pojan, kska ainakin musta se on helkutin ruma!
2tytön äiti, jolla ja jonka miehellä helkutin hyvä seksielämä siitä huolimatta
Ihanaa, ei tartte enää välittää mistään - voi olla vaan ihminen.
terv.17
Minä olen kaunis kahden pojan äiti. Taidan olla ovulaation aikaan häikäisevän kaunis siis.
ei kauniiksi itseään kehuva missi. mallintyö on ammatti.
Kuulostaa tosi uskottavalta. Jotkut äidit eivät usko, että tytöt ihan yhtä arvokkaita kuin pojat sellaisenaan.
No juu...