Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT keskellä viikkoa (ke-to)***

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh miten nämä pinot paisuvat! Ihan hyvä idea aloittaa suosista uusi päiväpino.

Oltiin tänään taas lääkärillä pikku-ukon nenän kanssa, mutta ei mitään uutta. Varsinaista flunssaa ei ole eikä missään mitään vikaa, mutta nokka on ja pysyy tukossa aina öisin... On kuulemma rakenteellista, niin pienet röörit nokassa ja aika vain auttaa. Jep, eipä paljon naurata. Seuraava satsaus on sitten kunnon ilmankostutin pojan huoneeseen, katsotaan olisiko siitä apua. Huoh...

Pantoufle ja Väinö - aina nokka tukossa

Vierailija
22/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sain neidin nukkumaan yli kaksi tuntia, kunhan nyt kävin about kymmenen kertaa vaunuja vatkaamassa välillä!! :// Sitten nukku sisällä tollasen puoli tuntia ja oli tietty heti kohta taas väsynyt ja nyt nukkuu ja huutaa välillä vaunuissa eli veivausta vaan.... Rupee oleen veto niin pois. plääähhh......

Eläing.: meillä on kanssa vanha kissarouva joka on jäänyt ihan huomiotta. enpä minä sitä päivisin edes ruokkia kerkeä kun hyvä kun itse jotain suuhuni saan.

Jotain positiivista: kilot on kyllä karissu roimasti kun käytännössä koko ajan on liikkeessä ja syömään ei kerkeä.

Täytyy mennä kattoon mitä tuo esikko tuolla puuhailee.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita jaksaa..tiiän kuinka vitjattaa toi vatkaaminen. meillä ihme nukku aamulla 1,5h mut sai vatkaa jokusen kerran,sama nyt iltapäivällä..nytte nukku 30min puol 4 neljään..mankuu kokeilen maitoo ni häslää pullolla,söi meinaa 2h sitten 150ml mut kait se jonkin aisteen nälkä on?! venytän tota ilta syöntii sitten 20.00 tienoille niin maittaa yötä vasten :) toi ottelee nyt noita pikkasii torkkui mut tänn pvän saldo on 1x1,5h sitten reilu 2h ja n.30min viihdyttää kyllä saa.. tänään kylvetän niin siitä pukemisesta riemu tulee...:S se jostain syystä vetää herneen nenään ja natisee ja ei meinaa kunnolla edes syödä jne.. kunnes saan nukkuu niin rauha tulee taloon :)

Vierailija
24/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmat meneillään, poju nukkuu, hetki aikaa viettää tääl..

Tsemppiä kaikille huonostinukkuvien äideille. Meijän esikoinen nukkui kans pätkäunia päivällä ja vaati vaunujen vatkausta niillä lyhyilläkin pätkillä. Poju on taas iha eri maata - siunattu hyvillä unenlahjoilla- nukkuu päivisin kahdet pitkät päiväunet (2-4h) ja yhdet lyhyemmät (n.1h). Yöt menevät aivan loistavasti(koputan puuta!!), yleensä yhdellä syötöllä. Viime yönä nukkui 20.30- 07.30 heräämättä!!

Viihtymisestä: Meillä parhaiten viihdytään isosiskon leikkejä seuratessa lattialla. Jumppamatolla vaihtelevasti, samoin sitterissä. Äidin syli tuntuu myös olevan mieluinen paikka : )

Tänään Luka on ollut jo oma, hyväntuulinen itsensä, eilinen rokotuksesta johtunut itkuisuus vain muisto enää.. :)

Mutta nyt meillä herätään. Mukavaa iltaa kaikille!

Hallas

Vierailija
25/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neiti on VAIN kahdella vatkauksella nukkunut ja 1 h 40 minuuttia! Ehkä tämä tästä vielä iloksi joskus muuttuu....:)

Vierailija
26/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas väsyny neiti,mut ei malta koisaa..jouduin kapaloimaan. en tajuu ku nukku ekan pätkän nätisti sängyssään nyt ollu hereillä 16.00 asti ja natisee..sylkys paikoillaan ei hyvä..matolla ei,sitterii en koklannu..jos malttas pikku unoset ottaa..ku en usko et nälkäkään on ku söi 120ml ja sitä ennen (2h) väliä niin 150ml!

Vierailija
27/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisistä toivuttu, vaikka on mukava nähdä sukulaisia,niin kaikki saman päivän aikana on kyllä jo vähän liikaa... Noh, poika sai paljon kaikkea ihanaa ja käyttökelpoista (mm.lampaan taljan) ja nukkui koko toimituksen ajan ja illan istui milloin kenenkin hyssyteltävänä. Ja nimeksihän tuli Eemeli Lauri Tapani.

ELÄING:Meillä 2 kissaa, 2 koiraa, 3 viiriäistä ja heppa. Kissat ja koirat kyllä huolehtivat että saavat tarpeeksi rapsutuksia ja heppa on nyt talven tuttavallani, koska ei aika riittäisi, eikä synnytyksen jälkeen varsinaisesti tehnyt mieli ratsastaa...:/

Ikävä on kyllä jatkuvasti läsnä sillä ruunanrupsukka on ollut aivan varsasta asti omani ja nyt siis jo 10v!!

VIIHTYMISG: Eemeli viihtyy olkapäällä ja ilman vaippaa missä tahansa, ja ihan kuinka pitkään tahansa. Lelukaarista ei juuri perusta, mutta vasta löydetyt nyrkit ovat ihan loistava juttu!

Kuka miettikään pikkujouluja, siitä vaan, tulee varmasti loistava ilta. Vauva pärjää varmasti!

Meillä tulee ukolla leikkaus ens pe, ja siihen saa/joutuu olemaan kaks viikkoa sairaslomalla!!Ihanaa!! Löhöilyaamut on niin parhaita!

Tämä omastanavasta..Sitä piti vielä kysyä ELOISTEN PIKKUJOULUISTA, saakohan ystävättäreni (lapseton versio) tulla myös? josme eemelin kanssa vielä uusina uskaltauduttais mukaan...

nyt syömään.

keru ja eemeli2608

Vierailija
28/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä 3 kk neuvolasta. Uudet mitat pituutta tytöllä 61 cm ja painoa 6020 g, pipo 40,8. Sai kolme rokotusta ja huuto olikin sitten sellainen että en ole ennen nähnyt. Onneksi oli mies mukana auttelemassa.

Perunaa jo kehoitettiin alkamaan maistella ? Kait se sitten on ok. Täytyypä sitten varmaan kokeilla. Ja velliä saa antaa jo raakana niin paljon kun syö, tähän asti olen antanut vain sen verran että päikkärit saatu rukattua tarpeeksi pitkiksi, n. 60 ml = illalla iloinen tyttö. Eli nyt sitten saa antaa vaikka kaksi desiä jos syö. Olin kyllä vähän ihmeissäni, mutta se ei vissiin sitten ole niin jonnilleen milloin aloittelee kiinteitä jos on jokatapauksessa korvikkeella ? Keskiarvo määrät/vrk meillä tällä hetkellä 800 ml.

Vieteri: tiedän tuon tunteen pikkujouluihin lähdöstä. Itse hehkutin että olis ollu eilen vapaailta mutta pari tuntia ennen lähtöä peruin koko homman (vaikka olisi ollut luotettava hoitaja illaksi). Kyseessä olis ollu pippalot toisella paikkakunnalla, joten sieltä en olisi päässyt heti kotiin jos olis ollu tarve. Olin ihan tyytyväinen päätökseeni, en olis nauttinut koko illasta kun jo lähteminen tuntui niin raskaalta. Jos kekkerit olis ollu kotikaupungissa olisin varmasti lähtenytkin.

Ei muuta kun " korkkarit kopisemaan" , jos siltä tuntuu. Itse tiedät parhaiten ja jos taas ei tunnu niin kaikki sen kyllä ymmärtää.

t. Hanhikki ja tyttö 0908

Vierailija
29/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, VAATEGALLUPIA oli... Mulla on kans noita lyhythihasia bodeja ja tykkään käyttää niitä paita-housu yhdistelmien kanssa alusbodyna. Paidat kun nousee kuitenkin ylös nostettaessa niin se alusbody pitää selän kuitenkin peitettynä. Mut harvemmin noita yhdistelmiä on vaan yleensä on käytössä body ja potkarit.

KEITTIÖG:: teen aika paljon ite, nyt on tullu kyl totaalisia kyllästymiskausia, kaikki päivät kun on sitä samaa... eskariin vienti, puistossa, kotiin syömään, päikkärit, välipala, ruuanteko jne... et ei ole oikeen mikään tuohon litaniaan kuuluva hotsittanu. Keitotkin olen alkanu tekemään niin että pilkon lantut, porkkanat, palsternakat, purjot keittoon kokonaisista. Lapsetkin tuntuu tykkäävän enemmän ja saa purjotkin pieniksi joita ne ei pakastekeittojuurespusseissa ole. Jotain uutta ruokaa pitäis päästä kokeilemaan, mut ei kuitenkaan liian kallista tai vaikeatekoista. Jouluna kyllä tykkään kokata lähes kaikki ite alusta loppuun.

ELÄING:ei ole meillä eläimiä. Vanhin poika saa astamoireita koirasta ja kissasta. Lisäksi olen niin mukavuudenahaluinen etten haluaisi olla jatkuvasti imuroimassa eläimen karvoja tai putsaamassa jotain häkkiä. Mut tykkään kyllä eläimistä kun joku muu hoitaa ne :)

Myöhäisillan nuudelikeitto odottaa.

PEeveli ja Toivo

Vierailija
30/49 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla kerran on pakkanen täynnä maitoa niin anna mennä vaan! Jos mulla olis omaa maitoa pakkasessa ja tietäisin et Toivo jois sen mukisematta pullosta niin voisin tän vuoden puolella lähtä ukon kanssa jossain iltasella käymään. Pumppu on mut ei vaan ole tullu käytettyä..

Peeveli

Vierailija
31/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli levoton yö,heräs 00.20 pistin tutin suuhun ja jatkoi tunnin unia ja taas tutti suuhun ja 4.00 annoin murkinaa kun ei aikasemmin vaikuttanut nälkäseltä.nyt 7.00 annoin ruokaa kun kitisi ja söikin vaan 80ml näköjään saattaa heitellä nuo määrät..syököhän sittenkin liikaa välillä? eipä oo masuaan valitellu musta nyt olleskaan. jaksaa seukkaa 1-h ja sit alkaa väsy kitinä.. eilen illalla valvoi tosi pitkään ja oli työtä viihdyttää ja pitää taukoo syönnistä söi kyllä 160ml sitten ja alkoi nukkuu niin hyvin ettei tuttirallia tarttenu olleskaan harrastaa,mutta oli sitten joteskin levoton. nyt aamulla joiku oikeen kovaa..se on nyt oppinu jokeltaa tooooosi kovaa ja se on kivaa...:)

nyt pitääkin mennä..palaillaan

Vierailija
32/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huomaa ettei paljon tullut viime yönä nukuttua... Yöt sen kun vain paranee... Likka heräs ekan kerran syömään klo 00.30 (nukkumaan 21.30) ja seuraavan kerran puoli neljä, jonka jälkeen ei enää nukahtanut, torkkui vaan pikku pätkiä.

Tuskinpa nälkään heräsi kummallakaan kerralla, mutta tissiähän sitä oli annettava että sai hiljaseks. ja puoli neljän syötön jälkeen tuli isot puklut... ja illalla oli tankattu oikein urakalla...

ehkäpä tytöllä sitten olikin vain ähky ja siihen heräsi??? kysymys kuuluukin siis, miten te tutittomien vauvojen äidit saatte vauvanne yöllä hiljaseksi muuten kuin tissillä tai pullolla vai saatteko?? onko edes olemassa muuta keinoa näin pienelle....

anteeksi sekavuus mutta kun pitää toisella kädellä hytkyttää sitteriä kun eihän täällä silmiä voida ummistaa vaikka kuinKA VÄSYTTÄÄ...

T. sekava oinasamamma

Vierailija
33/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Eläingallup: Mullakin joskus paha mieli tavallaan koirasta kun saa joskus liian vähän huomiota. Mutta nyt on jo aikalailla tottunut vauvaan kun ei oikein noteeraa enää sitä ollenkaan.

Tsemppiä kaikille " haasteellisten" vauvojen äideille. Tämä meidän neiti on matkoilla ollut tosi mukavasti kun nukkuu vähemmän päivällä kun ollaan enemmän liikkeessä eikä matkarattaissa ja autossa tule niin pitkiä päikkäreitä kuin kotona vaunuissa. Niin sitten alkaa alkuillasta vetämään pitkiä unia eikä heräile sitten kuin syömään yöllä. Tietty kun on molemmat vanhemmat hoitamassa niin on mulle tuntunut iisimmältä ja rennommalta.

ViihtymisG: Viihtyy parhaiten sylissä olkapäällä tai mahallaan polvien päällä. Oma lelukaari on kanssa tosi kiva paikka hengata. Matkarattaissa on nyt tuntunut viihtyvän hereillä aika huonosti. Ehkäpä tämä sitten muuttuu kun oppii istumaan. Ainakin toivottavasti...

VaateG: Minä olen käyttänyt kaikkia t-paita bodeja kuten peevelikin huppareiden yms alla aluspaitoina ja kesällä käytin ihan muuten vaan. Yksi HM hupparikin on ollut tosi suosittu vaate meidän neidin päällä kun ei minua se huppu niin ole haitannut kun voihan tuolla kylmässä olla vaikka kaksikin päällekkäin. Mutta mitä en oikein ole käyttänyt on tavalliset t-paidat sekä pitkähihaiset paidat joissa on pelkkä kaula-aukko eikä siis edestä aukea. Mekkojakin käytän aika paljon vaikka pitää sanoa ettei ne ole vauvalla niitä kaikkein kätevimpiä.

Mutta kaunis uusi päivä valjennut joten eiköhän tästä sitten retkelle kun mies ja tyttö heräsivät tuossa ja kun on viimeistä päivää auto vuokralla tällä erää.

Pia

Vierailija
34/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa ainakaan poitsua yöllä muuten hiljaseksi ku tissillä. Ja monesti tuntuu et on heränny muuten vaan (ei oo nälkä), mut luputtaa vähän aikaa tissiä ja nukahtaa.. toisinaan aika rasittavaa, ku vois tutillaki saaha jatkamaan unia, siis jos söis tuttia! Mut nyt pitää mennä, toi kitisee tuolla lattialla..

Katita ja kitisevä kaveri

Vierailija
35/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi 7 aikaan ja vikisi tossa annoin maitoo ni 60ml kohalla oli tönkkönä ja marisee..sattuuko masuun vai mikä lie?! söi vaan 100ml nytten.. just ku alko taas olee rytmii niin joku lie nyt on..samoilla pullo tuteilla ollaan syöty ja tuntuu ettei se malta niistä syödä,loksuttelee ja häslää,voiskohan hampaat vaivaa? mietin vaan et jos päivällä syö huonosti niin verottaa yöllä sitten sen takasin..

nyttekin nukku 8-9.30 niin marisee väsyä..outoa,nukkuu niiku aamupäivän ja silleen..toiv. ei yöt mee pipariks sen takia?!

Vierailija
36/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kanssa KAMALA pätkäyö takana, josta johtuen päätä särkee julmetusti. Elmeri nukkui koko yön tosi levottomasti, nukahti yöunilleen puol kymmenen maissa ja heräs ekan kerran jo 23.30, otin viereen ja annoin tissiä ja loppuyö menikin sitten niin sumussa, että kellosta en tiedä mutta aina kun nukahdin, tuntu että heräsin pojan ähräykseen. Eli poika piti metakkaa, pyöri ja huitoi käsillään tutin pois aina uudestaan kun sen laitto suuhun, oli osittain unessa koska silmät olivat kiinni. Sitten taas antamaan tissiä, nukkui hetken hiljaa ja taas alko sama ähräys eikä pitänyt tuttia suussaan, ähräsi ja huuteli. Tätä jatkui koko yön ja kuudelta kun mies nousi töihin, heräsi tyttö ja sen jälkeen ei tarvi enää nukkua senkään vertaa:(No, aamun lastenohjelmien ajan sain taas hetken nauttia pätkäunia pojan ährätessä vieressä... Sitten tytön kanssa noustiin ja saatiin syödä aamupala rauhassa ennenkun Elmeri heräsi hyväntuulisena jokellellen. Sen välin kun en ollut vieressä, ei ährännyt siis yhtään...Täytyyköhän ruveta siirtämään poika yösyöttöjen jälkeen omaan sänkyynsä, jos häiriintyy jotenki mun läheisyydestä nykyään vai eikö saa mahaansa täyteen tissistä vai onko mahanpuruja...Mistäpä näistä tietää, täytyy vaan seurailla tilannetta muina öinä.

Vaateg;Meillä on suuri määrä vaatteita jo siirretty pieniksi käyneinä pois, enkä ehtinyt käyttämään kaikkia 55-60 cm vaatteita. Kaikki olivat saatu joko tuttavilta tai vanhempien lasten vanhoja, yhtään ei itse ostettu uutena. Nyt vasta olen ostanut pojalle muutaman 70 cm:n vaatteen. Eli täl hetkellä sopii 68-70 cm. Eniten tulee pidettyä pitkähihaisia bodeja potkareitten kanssa, mut myös lyhythihasta bodya paidan ja housujen tai haalarihousun kanssa.

keittiög; Kyllä tuolla tulee tietty jonkun verran aikaa päivittäin vietettyä, kun vääntää aamupalan, 2 lämmintä ateriaa, välipalan ja iltapalan. Teen kyllä usein keitto-ja uuniruokia joista syödään parikin päivää, ja jonkun verran käytän puolivalmisteita. Tykkäisin enemmän leipoa, mutta siihen ei aika tunnu riittävän. Jouluksi aion kyllä leipoa jonkun verran.

lemmikkig;Me myytiin pois pari viikkoa Elmerin syntymisen jälkeen meidän 2-vuotias samojedinarttu. Eilen juuri katselimme tytön kanssa valokuvia kyseisestä koirasta ja tippa tuli linssiin, ei voinut mitään, on ikävä sitä vouhaketta vieläkin:( Mutta mulla oli tosiaan koko ajan huono omatunto kun ei ollut aikaa koiralle senkään vertaa mitä aikasemmin, ja olisin varmaan saanut stressin ja mitä kaikkea jos ei oltas luovuttu koirasta...Helpottavaa on tieto, että pääsi paikkaan missä sillä on varmasti parempi olla kun siellä on muitakin koirakavereita ja senkanssa on jollain aikaa olla ja touhuta.

Nyt mentävä, heräs

emppusimppu ja kohta 3 kk täyttävä ährääjä

Vierailija
37/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on nukkunu taas noin 30min ,voiko päivä nukkuminen vaikuttaa yöuniin? tänään on ihme unipäivä. heräs 7.00 sit nukku 8-9.30 ja nyt on kyl reilusti 30min nukkunu.kiva ku ½tunnin päästä pitäs lähtee siskoo hakee,ni ei saletisti nuku sillon vaunuissa. mä mietin et voikohan tolla se nukin silokooninen tutti hankaa ientä et siks joteski ei syö kunnolla? ku sil tuntuu kulmahampaan kohalla patti.

GALLUPPIA päiväunista: eli paljon yhteensä nukkuu päivinaikana enne yöunia?

Vierailija
38/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin taas ehtinyt muuta kuin lukaisemaan eilisillan ja tämän aamun viestit...Olimme koko aamun ulkona poikien kanssa ja mieskin lähti mukaan, kun oli kotosalla. Aurinko paistaa ihanasti pikkupakkassäässä. Lapset alkavat olla kunnossa ja Leevi veteli pitkästä aikaa yli kahden tunnin aamu-unet. Yöthän meillä sujuvat Leevin osalta aivan loistavasti yhdellä syötöllä...mutta tuo nelonen...Epätoivo valtaa välillä mielen, kun mietin eikö tuo meinaa ikinä oppia nukkumaan kunnolla. Päätä särkee harva se aamu...

Pia on sitten reissussa, pieni kateus kyllä pukkaa pintaan :)! Nautihan koko rahan edestä!

PÄIKKÄREISTÄ oli puhetta...Meillä nukutaan aika pätkittäin ja vaunuja saa käydä tökkimässä pihalla vähän väliä...Välillä nukutaan jopa 2-3 tunnin unosia, mutta pääasiassa tunnin unia. Kolme kertaa työnnän pojan pihalle nukkumaan, joskus neljä...Iltasella poika pilkkii sylissä tai sitterissä tai liinassa. Paljon ei siis unta kerry päivisin...Aika vaativa lapsi verrattuna muihin veljiinsä...sisko oli kyllä aivan omaa luokkaansa...ei nukkunut kuin 30-45 min ja nekin kamalalla vatkauksella, lopun ajan kitisi ( nukkui kyllä öisin aika hyvin).Ajattelen täällä lämmöllä kaikkia vaativampien lasten äitejä, kokemusta on!

Mitäs muuta piti kommentoida...apuva, ei muista...täytyy päättää tää viesti ja lähtee tsekkaamaan pinoa uudelleen...Palaan!

Opemamma ja nukkuva Leevi 2808

Vierailija
39/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiög: Meillä mies hoitaa pääasiassa kaikki lämpimät ruuat ja minä loput. Lounaaksi syödään edellisen päivän päivällisen jämät tai sitten laitan jotain nopeasti kanasta... Kala on meillä myös kova juttu, se on kaikkien mieleen. Minä pidän keittiöhommista, mutta en kestä kun joku roikkuu aina lahkeessa...Haluaisin tehdä hommat rauhassa. Mies siis kokkaa ja minä viihdytän lapsia...Eineksiä meillä ei ole juuri koskaan, sillä mies ei halua käyttää niitä (kokki kun on ammatiltaan) ja ne tulevat suurperheessä loppujen lopuksi kamalan kalliiksi.

Eläing: Meillä ei ole kotieläimiä, sillä olemme molemmat miehen kanssa allergisia..Minä ole vielä sellainen siivousfriikki, että ajatus koirankarvoista yms. saa minut takajaloilleni. Katselen ja silittelen kyllä allergiasta huolimatta mielelläni muiden elukoita.

Vaateg: Minä käytän Leevillä potkupukuja tai bodeja ja potkareita. Sukat eivät pysy jalassa, meillä on sukkahousuja. Kaikki hupparit ja muut puolipaidat jäävät meillä kauppaan. Rakastan lastenvaatteita ja olen vähän turhankin tarkka siitä mitä lapsille puen, mutta koitan valita vauvalle mahdollisimman käytännöllisiä vaatteita.

NYt on pakko mennä, vaunuista kuuluu itkua...

Opemamma ja huutava Leevi

Vierailija
40/49 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduimme hetki sitten kaupunkireissulta. Haimme pojan passin ja kävimme ostamassa isälle ja pojalle marimekosta samanlaiset paidat, tai siis pojulle body, kun on käytännöllisempi. Etsimme myös neloselle siistimpää talvitakkia kyläily yms. varten, mutta eipä sitä löytynyt.

keittiöG: siellä kyllä kuluu aikaa päivässä aika lailla. Aamupala, välipala, iltapala ja kaksi lämmintä ateriaa. Ne päivät ovat mukavia kun eilispäivän päivällisestä jää seuraavalle päivälle syömistä. Keitot ja laatikot ovat kyllä käteviä.

vaateG: kotioloissa pojalla on päällä potkarit ja body jotka pysyvät parhaiten päällä. joskus kun menemme johonkin niin on kiva pukea päälle jotain muutakin vaatetta.

k.h.p: meillä poju nukkuu aamupäivällä parin tunnin unet, iltapäivällä 2-3 tuntia ja illalla kahden tunnin unet. iltaunilta herää tai herätän viim. klo 20 jotta menee yöunille totuttuun aikaan klo 22.

jaksamista kaikkien vaativien vauvojen äideille ja muillekin. Olkaamme kuitenkin joka päivä kiitollisia näistä pienistä ihmeistä että olemme heidät luoksemme saaneet. minulla on yksi ystävä joka edelliskesänä menetti heti syntymän jälkeen trisomia-vauvan. nyt heille on tulossa uusi vauva ja toivon heille kovasti kaikkea hyvää.

pitemmittä puheitta mukavaa ja aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

myry ja Eetu