Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perustelkaa minulle, miksi minun pitäisi olla innoissani Black fridaysta?

Vierailija
21.11.2022 |

Odotan kiinnostuneena vastauksia.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät tietyt pussilakanat ja petivaatteet, joista olen haaveillut jo jonkin aikaa, ovat tarjouksessa -40% alennuksella. Paras tarjous koko vuonna. Mikäli ei tarvitse mitään, ei tietenkään innostu tarjouskampanjoista. Itselläni on ollut lista valmiina jo jonkin aikaa. Vertailen hintoja tarkkaan, en osta mitään turhaa.

Vierailija
22/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sopivasti on tarve vaihtaa kuivausrumpu uuteen, ja oma kännykkäni on alkanut sammuilemaan milloin sattuu vaikka akussa olisi hyvin virtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli saat halvemmalla jonkin tuotteet, mitä tarvtiset, niin miksei siitä ihminen innostuisi? 

Mitä.ihminen tarvitsee? Ap

Kukin tarvii eri asioita eli täysin ihmiskohtaista.

Vierailija
24/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miedän pikkukaupungista saa mitään kiinnostavaa. Ei siinä auta, vaikka olisi B.F.-alennukset, kun kerran valikoima on niin suppea, että hyvin vähän mikään miellyttää.

Nettikaupat on keksitty.

Niin joo, siinähän sitä shoppailun hurmaa onkin päivässä, kun seikkailee Black Fridayna nettikaupoissa varhaisesta aamusta pitkälle iltaan asti. 😁 -> 🛒ostoskoriin

+ postimaksut päälle (= alennukset ihan turhia)

Vierailija
25/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole syytä olla innoissaan, jos ei tarvitse ostaa mitään, ei ole rahaa ostaa mitään tai on niin paljon rahaa ettei hinnoilla ole väliä. Ne jotka on innoissaan, on niitä jotka ovat aikeissa ostaa jotain ja toivovat saavansa sen nyt halvemmalla.

Vierailija
26/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään tavara ei ole rikkoontunut, ei ole tarvetta ostaa mitään. Kun nimeni ei ole Sulo Vilen heittomerkillä ,ei taloudestani löydy tuotetta "kun sen sai halvalla". Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
27/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mikään tavara ei ole rikkoontunut, ei ole tarvetta ostaa mitään. Kun nimeni ei ole Sulo Vilen heittomerkillä ,ei taloudestani löydy tuotetta "kun sen sai halvalla". Pitäkää tunkkinne.

ja mitään uutta et ikinä tarvitse? Kun ei ennenkään ole esimerkiksi leivottu, niin ei tarvitse jatkossakaan leipoa? 

Vierailija
28/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään ole pakko innostua, mutta ei ne kaikki tarjoukset liity tavaran hamstraamiseen.

Itse esim. hyödynnän huvipuistojen tarjouksia, joilloin rannekkeita saa huomattavasti halvemmalla. Ei tarvitse sitten kesällä itkeä sitä, ettei ole varaa viedä lapsia huvipuistoon edes kerran kesässä.

Vierailija
29/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli saat halvemmalla jonkin tuotteet, mitä tarvtiset, niin miksei siitä ihminen innostuisi? 

Mitä.ihminen tarvitsee? Ap

Useimmat ihmiset käyttävät  vaatteita, hygieniatuotteita, huonekaluja, kodinkoneita yms. Mikäli Sinä et tarvitse, jätä mainokset väliin,  äläkä osta mitään. Yksinkertaista?

Vierailija
30/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kenenkään ole pakko innostua, mutta ei ne kaikki tarjoukset liity tavaran hamstraamiseen.

Itse esim. hyödynnän huvipuistojen tarjouksia, joilloin rannekkeita saa huomattavasti halvemmalla. Ei tarvitse sitten kesällä itkeä sitä, ettei ole varaa viedä lapsia huvipuistoon edes kerran kesässä.

Museokortissa on myös suht hyvä ale. Ostin sen jo aiemmin, mutta ensi vuonna taidan odottaa black fridayn tarjouksen ennen kuin uusin sen.

Vierailija
31/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan toivottavasti ostaa tarvisemani, kaupasta. Black Friday,Halloveen Isänpäivä,Äitien päivä,Joulu ym.

ovat vain kaupan keksimiä  turhakkeita  jotka nopeuttavat ilmastonmuutosta. Ei jatkoon.

Vierailija
32/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kannattaa innostua, jos haluaa tulla huijatuksi. Muutoin kannattaa kiertää tämäkin "alennuksella myynti" kaukaa.

Vierailija
33/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti samanlainen kuin allekirjoittanut en tarvitse mitään tuotetta ,mitä he mainostavat.

Olen tehnyt päätöksen, että en osta tuotetta jota on mainostettu ,puhelimessa ,lehdessä,tv:ssä,internetissä kun en niitä tarvitse.

Mutta kuitenkin kaivat kaupassa sitä mainostettua tarjousjukurttia sieltä takaa.

Vierailija
34/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädit on sen pöytäkoneen ostaneet täyteen hintaan kylän monitoimikauppiaalta 🤣

Vierailija
35/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä seuraillut älypuhelimien hintoja pidemmän aikaa, esim. Samsung Galaxy A13, eipä ole kuin kympin halvempi normaalihintaan verrattuna esim. Gigantissa. Aika vähästä hirveä melu. Eri asia jos saisi vaikka puoleen hintaan normaaliin verrattuna.

Vierailija
36/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miedän pikkukaupungista saa mitään kiinnostavaa. Ei siinä auta, vaikka olisi B.F.-alennukset, kun kerran valikoima on niin suppea, että hyvin vähän mikään miellyttää.

Nettikaupat on keksitty.

Niin joo, siinähän sitä shoppailun hurmaa onkin päivässä, kun seikkailee Black Fridayna nettikaupoissa varhaisesta aamusta pitkälle iltaan asti. 😁 -> 🛒ostoskoriin

+ postimaksut päälle (= alennukset ihan turhia)

Hih hih, monasti tarjouksiin sisältyy postimaksuttomuus

Vierailija
37/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädit on sen pöytäkoneen ostaneet täyteen hintaan kylän monitoimikauppiaalta 🤣

Johon tietenkin poljettu polkupyörällä.

Vierailija
38/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtuttaa kun älypuhelimet vanhennetaan keinotekoisesti ihan vain valmistajan päätöksellä, ettei päivityksiä enää tehdä. Teknisesti kunnossaolevia laitteita pitäisi romuttaa sen takia ettei softapuolta tueta, ja näihin on kumminkin käytetty paljon harvinaisia maametalleja, muutaman hassun käyttövuoden takia!! Tekniikalleen kestäisivät varmaan kymmenen vuotta ellei enemmänkin!

Vierailija
39/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa on eräs vika: otetaan kaikki niin hiton tosissaan. 'Minunkin täytyy mennä ostoksille kun on nyt semmoinen viikko.' Ja ne jotka eivät halua, suuttuvat siitä mainoskampanjasta. Miks mun muka pitää? Täytyykö muka?

Sen kun voisi vaan kommentoimatta ohittaa.

Ihan sama kuin nigerialaishuijauksissa: kun se nyt minulle nätisti juttelee niin täytyyhän minun totella. Mitäs sitten tapahtuu jos en annakaan rahaa?

Sille tulee paha mieli ja se ajattelee ikäviä Suomesta.

Vierailija
40/50 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä seuraillut älypuhelimien hintoja pidemmän aikaa, esim. Samsung Galaxy A13, eipä ole kuin kympin halvempi normaalihintaan verrattuna esim. Gigantissa. Aika vähästä hirveä melu. Eri asia jos saisi vaikka puoleen hintaan normaaliin verrattuna.

Keskimääräisesti alennukset on 16%. Suuria alennusprosentteja voi luoda myös kikkailemalla: tuotteen hintaa ensin nostetaan ja sitten lasketaan alennuspäivän tienoilla. Siksi huomio kannattaa kiinnittää hintaan, eikä tuijottaa pelkkään alennusprosenttiin.

(Toki poikkeuksia löytyy.)