Nainen, tunnetko tai tiedätkö miehiä, joilla on komeat hiukset?
Kommentit (34)
Pitkä heviletti, mieluiten ruskea mutta kaikki värit käy. Ei tartte olla edes mikään paksu, ihan normaali suomalainen ohutkin tukka käy. Kauneimmat hiukset tosin on aasialaisilla miehillä. Tunnen monia komeahiuksisia miehiä, suomi on hyvä paikka metallifanille.
Ei saa olla liian laitetut hiukset.
Näyttelijä Jason Priestleyllä oli aikoinaan (=1990-luvulla) aivan ihanat hiukset.
Ruskea, hyväkuntoinen, taipuu laineille, pituutta sen verran, että menee tuulessa sekaisin, mutta max olkapäille.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Jason Priestleyllä oli aikoinaan (=1990-luvulla) aivan ihanat hiukset.
Vin Dieselillä on aivan ihanat hiukset.
Ei kenenkään hiukset minua varsinaisesti sytyttä, mutta puolisollani on vielä näin viittäkymppiä lähestyessä aivan upea, paksu ja tuuhea kastanjan värinen hiuspehko, jossa ei näy merkkejä hiusrajan pakenemisesta ja pälvikaljusta.
Vieläkin harmittaa, että kaikki lapsemme perivät minun kuivan, ohuen ja hauraan hiuslaadun.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään hiukset minua varsinaisesti sytyttä, mutta puolisollani on vielä näin viittäkymppiä lähestyessä aivan upea, paksu ja tuuhea kastanjan värinen hiuspehko, jossa ei näy merkkejä hiusrajan pakenemisesta ja pälvikaljusta.
Vieläkin harmittaa, että kaikki lapsemme perivät minun kuivan, ohuen ja hauraan hiuslaadun.
Voi sinua ja jäkikasvuasi! Jaxuhalit!
Vierailija kirjoitti:
Määrittele liian laitetut hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele liian laitetut hiukset?
Liian siistit, jos vaikka vähän pidemmät. Kuin naisen hiukset.
Mun miehellä oli nuorempana. Vähän luonnostaan kihartuvat, tummanruskeat, paksut. Joskus kun hiukset oli vähän pidemmät näytti kiharoineen vähän disney-prinssiltä hiusten takia. Mutta hänellä alkoi kyllä jo 35 v. iässä kaljuuntuminen ja nyt 10 v. myöhemmin päälaki on jo täysin kalju. Mikä ei kyllä haittaa minua ollenkaan.
Kalju on paras. Niin miehekkään maskuliininen näky!
Mitäs tykkäätte kun miehillä on nykyään nutturoita ja hiuspantoja?
Yksi ex. toimittaja kehui intiaanihiuksiaan
Pete Parkkosella on hiukset, joista pidän paljon. Paksut luonnonkiharat hiukset, jotka näyttävät hyviltä, olivatpa hiukset sitten pitkät tai lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäätte kun miehillä on nykyään nutturoita ja hiuspantoja?
Pannat näyttää tyhmiltä, tulee mieleen joku urheilija. Mutta nutturat on kyllä hyvännäköisiä! Kunhan on tarpeeksi pitkät hiukset sitä varten siis.
Suomesta ei löydy, tai ainakaan kantasuomalaisista.
Mun miehellä on paksut, laineikkaat ruskeat hiukset. Tosin mun mielestä liian pitkät, tykkäisin enemmän lyhyistä hiuksista.
Nuorempana ajattelin, että tummat, paksut ja pitkät hiukset yms ovat minimivaatimus. No nyt kun jo jotain tästä maailmasta ymmärtää, niin tuo ihastukseni kaljun päälakensa kanssa on ihan napakymppi. Ei ne hiukset, vaan se pään sisältö.
Itse alkukysymykseen: en tiedä.
Joo tiedän: yx Mikko ja yx Pekka!
Huom! Nimet muutettu tai vaihdettu. Mitä väliä.
Paksu, kihartava, vivahteikkaan värinen, itse tykkään hiekanvärisestä, jossa blondimpia kohtia.