Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, esiintyykö sinulla seksin halua ilman, että se kohdistuu kehenkään tiettyyn mieheen?

Vierailija
21.11.2022 |

Siis niin voimakkaana, että sitten lähdet aktiivisesti etsimään jotain sopivaa miestä ja vaikka baariin "juhlimaan" koska pitäisi saada ns. panna . Vai onko niin, että halu seksiin syntyy vasta sitten kun tavalla tai toisella kiikarissa sopiva kumppani, enemmän tai vähemmän vakavaan kohtaamiseen.

Kärjistän vähän kysymyksessä ääripäihin. Panetus ensin voi vastata, vaikka tämä ei olisi ainoa tai edes pääsääntöinen tapasi toimia. Mies ensin voi vastata jos käytänössä juuri koskaan ei tapahdu "panetus ensin" vaihtoehtoa.

Olen seksuaalisuudesta kiinnostunut keski-ikäinen mies, pitkässä parisuhteessa ja tyytyväinen elämääni. Tämä aihe kiinnostaa hyväntahtoisena uteliaisuutena enkä arvota mitenkään kumpaakaan ääripäätä parempana kuin toista.

Nainen, esiintyykö sinulla seksin halua ilman, että se kohdistuu kehenkään tiettyyn mieheen?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus ensin, sitten fantasia. Haluni ei koskaan kohdistu mieheen (eikä muihinkaan sukupuoliin).

Vierailija
2/8 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus on fyysinen tunne, eli olemassa siinä missä muutkin fyysiset tarpeet. Tietysti se sitten voimistuu ihan häiritseviin mittasuhteisiin, jos on joku ihastus kenen pöksyihin hamuta. Mieleni tuottaa usein itsestään seksifantasioita ihan vaan arkisen elämän ohella, ja näissä seikkailee yleensä ihastukset.

Samoin jos näen kuuman miehen jossain ja katseet kohtaa, niin mieli alkaa heti tuottaa jotain seksifantasiaa siitä miehestä, eli seuraa panetuksen tunne.

En lähde ikinä mihinkään etsimään miestä, eli ei se ole aivan sama kuka sen panetuksen poistaa (useimmiten minä itse yksinäni), mutta jos tulee vastaan joku ns. pantava mies, niin tartun kyllä tilaisuuteen ihan riippumatta siitä panettaako just silloin vai ei. Tai itseasiassa alkaa kyllä panettaan heti kun katselee sen pantavan miehen kanssa toisiaan.

Eli minulla on panetus ensin, mutta se liittyy myös mieheen eikä sellaisenaan johda miehen etsimiseen. Vastasin Panetus Ensin, koska masturboin päivittäin ihan vaan siihen panetuksen tunteeseen, mutta kyllä se panetus voimistuu ihan huomattavasti jos on joku kuuma mies kiikarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää: eli tiivistettynä minun kohdallani asia on niin, että perus seksinhalu esiintyy kyllä sellaisenaan ilman miestäkin, mutta se halu voimistuu kyllä huomattavasti jos on joku pantava mies/ihastus kiikarissa :D

Vierailija
4/8 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina panetus ensin. Ei kohdistu tiettyyn mieheen. Responsiivista halua minulla ei esiinny ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus on olemassa aina, mutta osaan hoidella sitä ihan itsekseni eikä tarvitse lähteä miehiä jahtaamaan. Kokemus on osoittanut ettei kannata.

Vierailija
6/8 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei fantasiaa. ei panetusta.

(' https://www.stara.fi/2022/11/21/katharina-mazepa-niittaa-suosiota-peppu… ')

kun ei tulisi, 'villeimmissä unelmissakaan', edes mieleen moinen..

Vierailija
7/8 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tarpeen voi hoitaa yksin, ei siihen miestä tarvita. Hyvin hyvin harva mies kiinnostaa minua seksuaalisesti, joten olisi äärettömän epätodennäköistä, että sellainen olisi baarissa, vaikka yrittäisinkin löytää seuraa.

Vierailija
8/8 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin sekinnälkäinen. Mutta en halua ketä vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan