Vaippapaketin hinta pomppas 15,85 ---> 18,99 €
Bisnes on bisnestä. Kyllä apinaa koijataan huolella. Eikä loppua näy!
Kommentit (54)
Hae Lidlistä. Ihan hyviä vaippoja sielläkin, mutta hintaa vain vähemmän.
Etkös sinä tai siis vauvasi saa minun verorahoja vaipan ostoon lapsilisän muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika palata vanhanaikaisiin kestovaippoihin
Vesi on kallista, sähkö on kallista... Ei järkeä.
Sitten pitää vaan maksaa niistä vaipoista ja pitää turpa kiinni.
Vaikea pitää turpaa kiinni, kun en sellaista omista. Kertaas nyt vähän hevosen ja ihmisen eroja ja tule sitten uudestaan palstalle. Reppana.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Debiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika palata vanhanaikaisiin kestovaippoihin
Vesi on kallista, sähkö on kallista... Ei järkeä.
Sitten pitää vaan maksaa niistä vaipoista ja pitää turpa kiinni.
Vaikea pitää turpaa kiinni, kun en sellaista omista. Kertaas nyt vähän hevosen ja ihmisen eroja ja tule sitten uudestaan palstalle. Reppana.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Debiili.
Toivottavasti saat apua mt-ongelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Etkös sinä tai siis vauvasi saa minun verorahoja vaipan ostoon lapsilisän muodossa?
Sää mitään veroja maksa!
Jos tulee halvemmaksi kestovaipat ostaa ja pestä, niin nyt sit varmaan kannattaisi vaihtaa semmoisiin. Tai vähentää muita kuluja sen vaippapaketin verran. Siis 20 euroa saa jostain kyl nipistettyäkin.
Syötä sinappikonetta vähemmän -> tulee sinappia vähemmän ja säästät, helppoa
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee halvemmaksi kestovaipat ostaa ja pestä, niin nyt sit varmaan kannattaisi vaihtaa semmoisiin. Tai vähentää muita kuluja sen vaippapaketin verran. Siis 20 euroa saa jostain kyl nipistettyäkin.
Ei tässä pelkkä vaippapaketin hinta ole noussut. Kun kaikki (eläminen, asuminen...) kallistuu, ei löydy enää mitään mistä nipistää. Eikä suuntaan ole näkyvissä muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on materiaalikustannukset nousseet niin hirveesti.
No materiaali- ja valmistuksen energiakustannukset ainakin on nousseet. Jostain palkankorotuksistakin ollut uutisissa juttua...
No miksi kuitenkin kauppiaan voitto nousee ihan älyttömästi?
Paskantamisen hinta on todellakin noussut roimasti.
Mulle kyllä kerrottiin, että kusetusta on koko juttu
Saisi nousta lisääkin.
Motivoisi kestovaippoihin ja pottailun aloittamiseen ihan eri tavalla. Ei niiden mukuloiden tarvitse eskari-ikään vaipoissa ollakaan, kuten nykyään taitaa tapana olla.
Vierailija kirjoitti:
Saisi nousta lisääkin.
Motivoisi kestovaippoihin ja pottailun aloittamiseen ihan eri tavalla. Ei niiden mukuloiden tarvitse eskari-ikään vaipoissa ollakaan, kuten nykyään taitaa tapana olla.
Milläs peset ne kestovaipat, kun kehoitetaan säästämään energiaa? 😽
Mulla tenat kuukaudeksi maksaa n. 30-40 euroa.